Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Eg tok en graviditets test å eg syns den viser to streker men veldig svake er i 9dpo hva syns dere?

tok to stykk begge hadde samme strek🙈 vil ikke juble enda

E90EF90E-09FF-4B76-90B7-4829D3A977D0.png

Anonymkode: 347b7...751

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Umulig å si om skyggestrek eller noe annet. Uansett ikke det smarteste å teste med 25-test såpass mange dager før IKM :) 

Endret av Patriotpaula
Skrevet

Det er eg som la ut spørsmålet men fikk bare til å legge ett bilde inn so legge til ett til☺️

09DFE264-AE05-4DB1-BA83-13B7D87A608F.jpeg

Skrevet
Patriotpaula skrev (1 minutt siden):

Umulig å si om skyggestrek eller noe annet. Uansett ikke det smarteste å teste med 25-test såpass mange dager før IKM :) 

Okei! So kanskje eg burde vente? Kor lenge tenke du eg burde vente?

Skrevet

Vent 2-3 dager, så tar du ny test med morgenurin. Er det sterkere strek er du gravid. Jeg syns testene dine ser lovende ut

Anonymkode: 619df...1c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vent 2-3 dager, så tar du ny test med morgenurin. Er det sterkere strek er du gravid. Jeg syns testene dine ser lovende ut

Anonymkode: 619df...1c3

Okei!☺️ Veit du kor mye 9dpo vil si i dager? E so usikker, helt ny på ditta her☺️

Skrevet

Syns jeg ser noe, kan være lovende det der! 😊 Vil også tipse om at det er en egen tråd festet i dette forumet for tolking av graviditetstester - er en del aktivitet der! 

Lykke til med nye tester de neste dagene! 😄

Anonymkode: cb190...35e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Syns jeg ser noe, kan være lovende det der! 😊 Vil også tipse om at det er en egen tråd festet i dette forumet for tolking av graviditetstester - er en del aktivitet der! 

Lykke til med nye tester de neste dagene! 😄

Anonymkode: cb190...35e

Okei er bare veldig spent no🙈 tusen takk håpe dei blir sterkere☺️

• Liker 2
Skrevet

Veldig negativ 

Anonymkode: 8d3c4...126

Skrevet

Jeg syns jeg ser noe svakt, så det kan være lovende! Men 9 dpo er veldig tidlig også da. Kan nesten ikke forvente strek da, i alle fall ikke noe sterkere enn dette. 9 dpo er 9 dager etter eggløsning, og for mange fester ikke spiren seg før 6-8 dpo om man blir gravid. Om du har mange tester kan du ta en slik strimmel her hver dag fremover, i håp om at streken blir lettere å se. Hvis ikke ville jeg ventet 2-3 dager og tatt en Clearblue test heller. Den med pluss er veldig god.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Veldig negativ 

Anonymkode: 8d3c4...126

Sånn som deg da med andre ord 😝

Anonymkode: 9ddd7...a5a

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...