Gå til innhold

Hvordan få bort "mannepupper"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med forstørrede brystkjertler, og det er fryktelig skjemmende synes jeg (ikke andre)-Så jeg spurte på Aleris hva de skulle ha for å få fikset på dette. Og sjokket kom, de skulle ha 60000,-!!! Og da har ikke jeg råd. Så nå er jeg bare fortvilet og deprimert- De sa på Aleris at dette var eneste mulighet for å redusere brystene. Du kan løfte jern mange timer om dag, men det går ikke bort. Så hva skal jeg gjøre nå? Det er bare så flaut. Sliter med noen kilo for mye, men trener hver dag. 

Anonymkode: afc97...66a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sparing ☺️ 6000kr tar ikke så lang tid å spare til selv om det føles sånn i blant. Lag et budsjett og se hva du kan kutte litt ned på så er du der om ikke så lenge. 

Anonymkode: 699dd...1d5

• Liker 1
Skrevet

Få henvisning til bryst- og endokrinkriugisk gjennom fastlegen.

Anonymkode: cd677...211

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

All kosmetisk kirurgi koster. Damer tar seg råd til det ved å jobbe flere jobber og spare, og jeg er sikker på du kan få spart om du går inn for det du også selvom det kan ta tid for deg. 

Jeg f eks sparer 3000 kr i mnd kun ved å bare kjøpe first price og mat på tilbud, ikke kjøpe kaffe eller alkohol ute, og sparer også 500 kr i mnd på å slutte å røyke. 

Ellers kan du alltids selge hull til menn som kjøper sex, som også damer i pengenød må gjøre. Er stort marked for skaphomofile menn som vil kjøpe sex med menn 

Anonymkode: 086f0...620

Gjest Melise__87
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sparing ☺️ 6000kr tar ikke så lang tid å spare til selv om det føles sånn i blant. Lag et budsjett og se hva du kan kutte litt ned på så er du der om ikke så lenge. 

60000

Skrevet
Melise__87 skrev (1 minutt siden):

60000

Leste feil 🤦🏼‍♀️ Men 60 000 er overkommelig det på 1-2 år ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg sliter med forstørrede brystkjertler, og det er fryktelig skjemmende synes jeg (ikke andre)-Så jeg spurte på Aleris hva de skulle ha for å få fikset på dette. Og sjokket kom, de skulle ha 60000,-!!! Og da har ikke jeg råd. Så nå er jeg bare fortvilet og deprimert- De sa på Aleris at dette var eneste mulighet for å redusere brystene. Du kan løfte jern mange timer om dag, men det går ikke bort. Så hva skal jeg gjøre nå? Det er bare så flaut. Sliter med noen kilo for mye, men trener hver dag. 

1. Mister vekt (dette vil nok ikke redusere alt, men noe)

2. Spare penger og ta fettsuging når du har råd

3. Akseptere kroppen din slik den er, trene og spise som normalt. 

Det siste er lurt å jobbe med uansett.

Tenk på alle kvinnene med silikon i brystene til tilsvarende pris 🤷‍♀️ Om de er fornøyd og tilfreds er jo et annet spørsmål. Selvmordsstatistikken tilsier at endel ikke får svaret de ønsker gjennom plastisk kirurgi. 

Anonymkode: 22afb...fe3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Få henvisning til bryst- og endokrinkriugisk gjennom fastlegen.

Anonymkode: cd677...211

Spurte henne om det, men hun sa at det ikke var aktuelt. I følge henne var de ikke store nok for å få operasjon. For meg er de for store, og jeg må gå med tjukke gensere og store t-shirts for å skjule elendigheten. Så for meg er det et stort problem. Så nå er jeg bare fortvilet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

All kosmetisk kirurgi koster. Damer tar seg råd til det ved å jobbe flere jobber og spare, og jeg er sikker på du kan få spart om du går inn for det du også selvom det kan ta tid for deg. 

Jeg f eks sparer 3000 kr i mnd kun ved å bare kjøpe first price og mat på tilbud, ikke kjøpe kaffe eller alkohol ute, og sparer også 500 kr i mnd på å slutte å røyke. 

Ellers kan du alltids selge hull til menn som kjøper sex, som også damer i pengenød må gjøre. Er stort marked for skaphomofile menn som vil kjøpe sex med menn 

Anonymkode: 086f0...620

Det tok tre svar før du klarte å få en manns innlegg om sjenanse på grunn av gynekomasti til å handle om at du mener kvinner er h*rer.

Anonymkode: a6f1e...a47

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stoppe å ta steroider

Anonymkode: fb452...4d4

Hallo!! Jeg tar ikke det, det handler om noen kilo for mye. Jeg har ikke 60000,-

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

1. Mister vekt (dette vil nok ikke redusere alt, men noe)

2. Spare penger og ta fettsuging når du har råd

3. Akseptere kroppen din slik den er, trene og spise som normalt. 

Det siste er lurt å jobbe med uansett.

Tenk på alle kvinnene med silikon i brystene til tilsvarende pris 🤷‍♀️ Om de er fornøyd og tilfreds er jo et annet spørsmål. Selvmordsstatistikken tilsier at endel ikke får svaret de ønsker gjennom plastisk kirurgi. 

Anonymkode: 22afb...fe3

Det er det siste du skrev som er det største problemet her, eller faren om man kan si det. Dette er bare så utrolig vanskelig. 

Skrevet

Jeg ville først og fremst prøvd å gå ned i vekt.  

Skrevet

Å gå rundt uten å føle skam er helt jævlig. Og mange har det slik. Du får det ikke dekket av det offentlige, og det er bare fortvilende. Så dette blir ikke bra. 

Skrevet
Peonjenta skrev (1 minutt siden):

Jeg ville først og fremst prøvd å gå ned i vekt.  

Jeg har gått ned 11 kilo, de siste 15 er ikke lett å få bort. Jeg er ingen ungdom lenger og det blir vanskeligere jo gamlere du blir. Jeg har gjort mye og greier ikke å utrette mirakler. 

Skrevet

Skjønner at dette er fortvilende, og gjør at du blir usikker på deg selv TS. Men, det kommer noen litt motstridende beskjeder her, både fra deg og fra andre, som det kanskje er greit å rydde i:

Du skriver i HI at dette er forstørrede brystkjertler. De kan man ikke slanke bort, eller fettsuge bort som noen her nevnte. Å holde seg på normalvekt vil hjelpe på fettprosenten, men ikke på brystkjertlene.

Du skriver at Aleris sa du ikke ville få det dekket offentlig. Men har du spurt fastlegen? Hvis ikke så syns jeg du skal begynne der, og definitivt få frem hvordan dette påvirker deg psykisk. Men, da bør du være relativt nærme normalvekt, så ikke fastlegen kan peke på slanking først. Slankingen bør allerede være gjort, så kan videre inngrep vurderes.

Anonymkode: 33733...4ae

Skrevet

Et tillegg til det jeg skrev over: forstørrede brystkjertler hos menn kan være tegn på hormonforstyrrelse. Det er derfor noen nevner steroider. Men hvis du ikke bruker eller har brukt steroider, og ikke har fått undersøkt årsaken til at kjertlene har vokst, så ville jeg definitivt også tatt opp dette med fastlegen. Kanskje du har en form for hormonforstyrrelse som kan behandles på noe vis.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dra til polen eller tyrkia. Tur retur+hotell og operasjon 30 000

Samme gjelder med hårtransplantasjon for menn. Tur retur pluss hotell under 30k

Er alltid håp

Mannepupper kommer av for mye østrogen og som også binder seg til brystkjertlene dine

Du kan også sjekke testosteron og østrogen nivåene dine

Anonymkode: 8e15c...8d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har gått ned 11 kilo, de siste 15 er ikke lett å få bort. Jeg er ingen ungdom lenger og det blir vanskeligere jo gamlere du blir. Jeg har gjort mye og greier ikke å utrette mirakler. 

De går ikke bort de må opereres

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stoppe å ta steroider

Anonymkode: fb452...4d4

Tok steroider i 7 år. Fikk aldri mannepupper , det gjordet ingen i miljøet heller

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skjønner at dette er fortvilende, og gjør at du blir usikker på deg selv TS. Men, det kommer noen litt motstridende beskjeder her, både fra deg og fra andre, som det kanskje er greit å rydde i:

Du skriver i HI at dette er forstørrede brystkjertler. De kan man ikke slanke bort, eller fettsuge bort som noen her nevnte. Å holde seg på normalvekt vil hjelpe på fettprosenten, men ikke på brystkjertlene.

Du skriver at Aleris sa du ikke ville få det dekket offentlig. Men har du spurt fastlegen? Hvis ikke så syns jeg du skal begynne der, og definitivt få frem hvordan dette påvirker deg psykisk. Men, da bør du være relativt nærme normalvekt, så ikke fastlegen kan peke på slanking først. Slankingen bør allerede være gjort, så kan videre inngrep vurderes.

Mange fastleger har ikke peiling på slikt. Og det er uansett kirurgen som bestemmer, uansett hva en annen lege skriver om ts:)

Anonymkode: 6141d...576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...