Gå til innhold

Jeg burde ikke vært så "populær" hos gutta. Nyskilt alenemamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alt annet enn hva som beskrives som turn-on her inne på forumet. 
Jeg er 35 år, 163 cm, er 57 kg, altså ikke ekstraordinert der. singel alenemor. Jeg har små hengepupper med mye overfødig hud og en paddeflat hengerumpe i tillegg. Ikke er jeg godt trent, og det bærer jeg preg av sel om jeg ikke er tykk. Jeg steller meg normalt, men bruker lite til ingen sminke eller har ikke gjort andre kosmetiske inngrep. ikke fikser jeg negler eller duller opp håret. Men jeg opplever å få utrolig mye oppmerksomhet fra menn generelt, både ukjente ute på byn/fest men også alt fra kompiser og deres venner, gifte familiefedre, og andre.  Jeg blir faktisk veldig overrasket (både positivt og negativt) over responsen, men skjønner ikke helt hvorfor jeg får den. 

Hvor er logikken?! 

Kan dere menn "lukte" signaler på relativt nyskilte kvinner? Er det det? 

Anonymkode: 66e94...516

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pris deg lykkelig. Jeg er 37, 178 og 75 kilo, store pupper og rund rumpe, timeglassfigur. Sminker meg, kler meg pent og ordner meg på håret. Nyskilt alenemamma, og NULL oppmerksomhet 😄 Ikke at jeg stresser altså (så de lukter ikke desperasjon). Må være utstrålingen din :)

Men hadde vært interessant å høre fra noen menn her inne 😄

Anonymkode: 44ad7...c38

• Liker 10
Skrevet

99,9 % av de er bare ute etter sex helt garantert. En ledig dame kan brukes til dette like godt som alle andre damer. Et forhold med forpliktelser ligger på et helt annet nivå, og da kan du som sagt skalle av 99,9 % av de.

• Liker 16
Skrevet

Hvis du virker som et enkelt ligg så får du oppmerksomhet deretter.  Spesielt opp i årene når menn er forventet å være litt mer grepa, så er det ikke nødvendigvis de skikkelige fine damene som omsvermes av oppmerksomhet, men hun du får med på en øl og rask overnatting.

Anonymkode: c82fb...a99

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du virker som et enkelt ligg så får du oppmerksomhet deretter.  Spesielt opp i årene når menn er forventet å være litt mer grepa, så er det ikke nødvendigvis de skikkelige fine damene som omsvermes av oppmerksomhet, men hun du får med på en øl og rask overnatting.

Ja jeg ser den. Men jeg har ikke hatt sex på 2 år. Og avviser egentlig alle fordi jeg ikke ønsker "å være et ligg". 

• Liker 5
Skrevet

Noen har bare draget.. Jeg skjønner det heller ikke. Ei her i bygda er så.... Ja, hun har en voldsom personlighet, er innblandet i barnevernet, og generelt ikke noe scoop, men hun er faen aldri singel!!! How???? 

Anonymkode: 9a3da...930

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har det slått deg at du kanskje er hyggelig eller morsom? 
Så mange kvinner som klager over utseendefokus, men så er det rart/bemerkelsesverdig at det finnes menn der ute som kan sette pris på andre kvaliteter også?

Anonymkode: 82696...83f

Jo det har slått meg, men det strider litt med logikken at såpass mange menn tar kontakt fordi jeg er hyggelig eller morsom, hvis det er ONS de tenker på (som jeg er enig med kommentaren over her at de mest sansynlig er, selv om noen også virker genuint opptatt av andre ting også da) . 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja jeg ser den. Men jeg har ikke hatt sex på 2 år. Og avviser egentlig alle fordi jeg ikke ønsker "å være et ligg". 

Men avvisningen kommer først etter oppmerksomheten, og ingen som vet noe om når du siste hadde sex annet enn deg. Kanskje du bare er en av de som har draget uten å ha de objektive skjønnhetskriteriene. Det finnes jo damer man syns er jævlig fine uten at man helt klarer å skjønne hvorfor når man ser objektivt på dem. Også må du huske på at et pent ansikt er viktigere enn en pen kropp i de fleste tilfeller.

• Liker 4
Skrevet

Du sier ingenting om kvaliteten på de som gir deg oppmerksomhet. Til og med en 3’er kan få oppmerksomhet fra en 2’er. Dessuten er det ganske lett å få ligge med damer som du beskriver deg selv som. For dere kan ikke velge blant menn på samme måte som yngre, attraktive jenter kan.

Anonymkode: 203f3...2e7

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 35 år, 163 cm, er 57 kg, altså ikke ekstraordinert der. singel alenemor. Jeg har små hengepupper med mye overfødig hud og en paddeflat hengerumpe i tillegg. Ikke er jeg godt trent, og det bærer jeg preg av sel om jeg ikke er tykk. Jeg steller meg normalt, men bruker lite til ingen sminke eller har ikke gjort andre kosmetiske inngrep. ikke fikser jeg negler eller duller opp håret. Men jeg opplever å få utrolig mye oppmerksomhet fra menn generelt, både ukjente ute på byn/fest men også alt fra kompiser og deres venner, gifte familiefedre, og andre.  Jeg blir faktisk veldig overrasket (både positivt og negativt) over responsen, men skjønner ikke helt hvorfor jeg får den. 

Hvor er logikken?! 

Kanskje du virker trivelig?

I motsetning til hva de surmagede vulgærfeministene her på KG påstår er det ingen andre enn dem som hevder at menn bare er opptatt av utseende.

Utseende betyr definitivt en hel del, joda, men ikke alt. Og det betyr først og fremst noe i form av at han må like utseendet hennes "godt nok" – ikke at hun trenger å være noen slags supermodell.

Så kanskje du rett og slett er tilstrekkelig søt som du er, og i tillegg virker som en dame man kunne hatt det bra sammen med?

Slike blir visst stadig vanskeligere å oppdrive…

Endret av ClausSaus
  • Liker 14
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 35 år, 163 cm, er 57 kg

Du er ei nett dame i midten av 30-åra, selvsagt er du populær blant menn? Så lenge du signaliserer at det er lov å snakke med deg vil du jo få mye oppmerksomhet 

Anonymkode: ef170...d61

• Liker 13
Skrevet

Det hadde vært interessant å følge deg inn i datinglivet, eller at du prøvde å følge opp de mest interessante av disse beilerne. Noen kvinner har jo faktisk både draget, og evnen til å plukke ut rett mann i mengden av tomme ord. Men det virker som om mange sliter. 

Anonymkode: 00119...477

• Liker 1
Skrevet

Det er sånn det har vært for venninnene mine som har vært single mødre også. De har fått mye oppmerksomhet, inkludert seriøs oppmerksomhet. Jeg tror det har noe med at dere ikke prøver så hardt. De som ikke har barn har mer hastverk og det merkes. Du kan bare lene deg tilbake og være kresen, om du ikke finner noen, hva så?

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det hadde vært interessant å følge deg inn i datinglivet, eller at du prøvde å følge opp de mest interessante av disse beilerne. Noen kvinner har jo faktisk både draget, og evnen til å plukke ut rett mann i mengden av tomme ord. Men det virker som om mange sliter. 

Anonymkode: 00119...477

Jeg kan si det at jeg dater faktisk en, men forskjellen er at det ikke er en av disse beilerne som prøver å ta kontakt med meg. Jeg falt pladask for en mann jeg traff, og da tok jeg kontakt med han, og jeg har det ufattelig bra i hans nærvær, selv om vi ikke er kommet så langt i datingen at vi er fysiske enda da. Det virker som han synes det er gjensidig! 

Skrevet

Tror mange menn begynner å bli rimelig lei de selvhøytidelige fjasedokkene. Du virker som å ha beina godt plantet på jorda. Det tror jeg kan være grunnen. 

Anonymkode: 7c116...88c

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor er logikken?! 

Sorry at jeg bringer tema på banen, men kanskje du vekker litt ødipuskompleks hos enkelte? Altså nå vet ikke jeg om du beskriver deg selv ærlig, men om du er slik du gir inntrykk av må du ha noe moderlig ved deg. Enkelte menn har morskomplekser og leter underbevisst etter en yngre duplikat av egen mor. 

Anonymkode: 2a799...ad0

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jo det har slått meg, men det strider litt med logikken at såpass mange menn tar kontakt fordi jeg er hyggelig eller morsom, hvis det er ONS de tenker på (som jeg er enig med kommentaren over her at de mest sansynlig er, selv om noen også virker genuint opptatt av andre ting også da) . 

Nylig singel kvinne som ikke er hverken eller velstelt osv osv = (i andre menns øyne hvis ønsker ONS/sex): 

- Hun fremstår søt og avslappet = positivt, større sjanse for å oppnå ønsket (fordi du er helt «vanlig», ikke smellvakker eller kjip å se på)

- Hun er nyskilt og har barn = du er seriøs og ønsker ikke forhold raskt = du kommer ikke til å mase

- Nyskilte småbarnsmødre = gått lenge uten bra sex, er takknemlige for sex og nærhet+ vil sannsynligvis ha mye sex, får orgasme av ingenting fordi lenge siden sist osv (den har jeg faktisk hørt som argument fra voksne opptatte menn som er på jakt etter uforpliktende moro)

Størsteparten som tar kontakt er nok i denne kategorien. 

Om noen derimot er åpne på at de først og fremst ønsker seg kjæreste og langvarig relasjon, og at du kunne passet inn dersom kjemi osv - da er de tiltrukket av deg på et litt dypere plan enn «håper på lett tilgang». 

• Liker 2
Skrevet

Vulgærfeminister. 😂🤣

Anonymkode: 7061d...187

Skrevet

En singel kompis av meg har din "type" som preferanse. I følge han er nyskilte kvinner særdeles kåte, og dermed enkle å ha med å gjøre.

(Hans ord)

Anonymkode: 8d1ab...62a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...