AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg er bekymrer over mine foreldre som snart skal ta dose 3 med covid vaksine. De tar den pga de vil reise. De har begge blitt veldig forkjølte etter dose 2. Far endte med lungebetennelse og over 40 i feber i 14 dager. Jeg mener de er uansvarlige som tar dose 3. De fikk siste dose i juni, har siden hanglet med hoste, forkjølelse, tretthet og surkling i bryst. De har testet seg mot corona flere ganger pga de er kronisk forkjøla. Hva skjer når dose 3 tas?? De er overbevist om at vaksiner er redningen og at alt blir bra om ALLE bare tar denne vaksinen. 🙄 Anonymkode: d9a33...af0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Del Skrevet 15. november 2021 Ingen? Hvor mange tar dose 3? Anonymkode: d9a33...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 15. november 2021 #3 Del Skrevet 15. november 2021 Vaksine varer ikke lenge. Den er veldig lite virksom for de eldste som fikk først. Det er dermed nødvendig med dose 3. Jeg var litt irritert fordi jeg fikk så sent i forhold til andre folk på min alder i andre deler av landet...nå mens smitten brer seg, så tenker jeg at det kanskje var en god ting- Jeg tror foreldrene dine har rett. De bør ta en ny dose, og de får jo også en ny dose nå. Alle over 65 får det. Det er straks verre hvis de blir så dårlig av vaksine, om de faktisk skulle få korona. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #4 Del Skrevet 15. november 2021 Føler med deg. det er fælt å se andre ta valg som vi selv føler ikke er det beste. Men vi kan ikke bestemme over andre. Om vi står for frihet, så må det bety også frihet for at andre kan velge akkurat det de vil. Vi kan uttrykke våre meninger, men det er det. Jeg bruker mye bønn og ber om englebeskyttelse og velsignelse, men forstår at dette ikke er relevant for så mange andre. Anonymkode: f1485...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #5 Del Skrevet 15. november 2021 Er redd jeg. Tror ikke disse mrna-vaksinene er bra for noen. Anonymkode: d9a33...af0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #6 Del Skrevet 15. november 2021 Det er i alle fall det absolutt lureste å ta dose nr. 3, i følge alle eksperter som har dette som fagefelt. Anonymkode: b72a3...027 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #7 Del Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): De fikk siste dose i juni, har siden hanglet med hoste, forkjølelse, tretthet og surkling i bryst. De har testet seg mot corona flere ganger pga de er kronisk forkjøla. Hva skjer når dose 3 tas?? Anonymkode: d9a33...af0 Du gjør her den klassiske logiske feilslutningen ved å tenke at korrelasjon medfører kausalitet. Hva om de hanglet med hoste, forkjølelse, tretthet og surkling i bryst, ikke på grunn av vaksinen, men av en helt annen grunn? Jeg spiste havregrøt til frokost i går og har litt feber i dag. Er det fordi jeg spiste havregrøt eller er dette kanskje bare en tilfeldig korrelasjon? Ut ifra statistikken over kjente bivirkninger, er det ingenting som tyder på at flere måneder symptomer du du beskriver er dokumentert. Anonymkode: 35206...3f7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 16. november 2021 #8 Del Skrevet 16. november 2021 Tror ikke vaksine dose 3 blir den siste heller. Men å stoppe nå og ikke ta tredje dose er å rykke tilbake til start. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #9 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg bekymrer meg også for foreldrene mine som skal ta tredje dose neste uke. De har i tillegg tatt influensavaksinen nylig. Jeg tror ikke det er bra for helsen deres. Anonymkode: aba36...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 16. november 2021 #10 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Føler med deg. det er fælt å se andre ta valg som vi selv føler ikke er det beste. Men vi kan ikke bestemme over andre. Om vi står for frihet, så må det bety også frihet for at andre kan velge akkurat det de vil. Vi kan uttrykke våre meninger, men det er det. Jeg bruker mye bønn og ber om englebeskyttelse og velsignelse, men forstår at dette ikke er relevant for så mange andre. Anonymkode: f1485...226 Å bestemme over andre er jo nettopp det som skjer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 16. november 2021 #11 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg tar dose 3 så snart den blir tilgjengelig for meg. Kommer ikke til å vente et sekund lengre enn jeg må. Det samme gjelder for fremtidige doser, regner med at vi må ha 1-2 i året i mange år fremover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg