Gjest Mito24 Skrevet 7. oktober 2005 #1 Skrevet 7. oktober 2005 For øyeblikket har jeg grisetanker om nesten alle kvinner jeg treffer som er under 35. Det surkler bokstavelig talt i pungen når en småsprek høne vrikker forbi i en stram bukse. Hva skal jeg gjøre? (Jeg har dame, hun er veldig pen, men akk så mye mindre spennende enn alle disse ukjente snellene).
Gjest Bellatrix Skrevet 7. oktober 2005 #2 Skrevet 7. oktober 2005 Nyt synet av de vakre damene, men la tanken være en tanke.
Gjest Skauta Skrevet 8. oktober 2005 #3 Skrevet 8. oktober 2005 Alt under 35 sier du? Så hvis du finner deg en liten snelle på 5 år, så har det ingen ting å si at du er 40 år eldre? Neida, du er ingen kriminell, men litt oppskakende er det! Mamma mia!
Gjest Catwoman Skrevet 8. oktober 2005 #4 Skrevet 8. oktober 2005 Alt under 35 sier du? Så hvis du finner deg en liten snelle på 5 år, så har det ingen ting å si at du er 40 år eldre? ← Alle kvinner under 35 sier han, en femåring er ingen kvinne Sier meg enig med Fighter. Det er lov å se på andre vakre kvinner selv om man har kjæreste.
Gjest Emera Skrevet 8. oktober 2005 #5 Skrevet 8. oktober 2005 Takk og pris, jeg har så vidt passert 35!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #6 Skrevet 8. oktober 2005 For øyeblikket har jeg grisetanker om nesten alle kvinner jeg treffer som er under 35. Det surkler bokstavelig talt i pungen når en småsprek høne vrikker forbi i en stram bukse. Hva skal jeg gjøre? (Jeg har dame, hun er veldig pen, men akk så mye mindre spennende enn alle disse ukjente snellene). ← Høres ut som meg en periode. Så mannebein overalt Rimelig desperat. Eneste forskjellen er at du er i et forhold og jeg var blitt singel etter et flere års forhold med jevnlig sex.
Gjest Mito24 Skrevet 8. oktober 2005 #7 Skrevet 8. oktober 2005 Takk og pris, jeg har så vidt passert 35! ← Føl deg ikke for trygg.
Gjest Mito24 Skrevet 8. oktober 2005 #8 Skrevet 8. oktober 2005 Høres ut som meg en periode. Så mannebein overalt Rimelig desperat. Eneste forskjellen er at du er i et forhold og jeg var blitt singel etter et flere års forhold med jevnlig sex. ← Du skjønner kanskje at det er en relativt viktig forskjell.
MIOPIO Skrevet 10. oktober 2005 #9 Skrevet 10. oktober 2005 Du er nok ikke klar for " until to death do us part..." Kanskje du skulle vurdere noen år med hemningsløs festing, damer under 35, klamydia, ensomme kvelder og lengsel etter kjæresten. kvakk kvakk mange takk! Hva hadde du sagt om damen din tenkte det samme..? Jeg har vært sammen med gutten min i over 3 år, og i de siste månedene har faktisk jeg også sett litt ekstra mye på gutter.. men, er vi villige til å ofre et menneske for en kropp?
Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #10 Skrevet 10. oktober 2005 Er vel lov å se på menyen, så lenge man spiser hjemme??? Er lov å titte litt, så lenge man holder det til kun titting? Jeg for min del har ikke behov for å se på andre i det forholdet jeg er i nå, men folk er litt forskjellige..
Gjest Milah Skrevet 10. oktober 2005 #11 Skrevet 10. oktober 2005 Nyt synet av de vakre damene, men la tanken være en tanke. ← Helt enig!
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #12 Skrevet 10. oktober 2005 Å se på andre ligger vel ikke akkurat som et "behov".. Når man går forbi noen/ser noen ute så ser man jo på dem. Noen ganger litt ekstra, noenganger ennå litt ekstra, andre ganger legger man ikke engang merke til dem. Å se på andre er jo bare noe vi gjør.. Og så setter vi oss opp en mening om dem. Jeg går ikke ut av huset av behovet for å SE på noen! Hehe...
Gjest Emera Skrevet 10. oktober 2005 #13 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Føl deg ikke for trygg. ← Endret 10. oktober 2005 av Emera
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #14 Skrevet 10. oktober 2005 du kan se på menyen ute, så lenge du spiser midagen din hjemme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå