Gå til innhold

Du har en sexy rumpe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute på byen i helgen hvor jeg kom i snakk med ei søt jente. Var oppriktig og ga henne kompliment om at hun hadde en sexy rumpe. Ble litt paff da hun ga meg en flat hånd over kinnet. Gikk jeg for langt i komplimentet mitt?

Anonymkode: 88ad5...f4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke helt sånn man innleder samtale me en jente ? Kommer vel ann på hvordan du la det fram for henne.

Anonymkode: ac761...d0f

• Liker 3
Skrevet

Det var en litt upassende kommentar om du ikke har et slikt forhold til henne fra før syntes jeg, men hun burde heller ikke ha klappet til deg. Vold er ikke greit med mindre det dreier seg om selvforsvar. 

Anonymkode: 5b96a...0c2

• Liker 4
Skrevet

Man kommenterer ikke kroppsdeler i starten av samtalen, det er bare slibrig og creepy.

Det finnes sikkert noen som responderer positivt på sånt, men de er nok i fåtall.

Anonymkode: c115a...636

• Liker 8
Skrevet

Spørs om det er så lurt å sexualisere og/eller objektivisere jenta i første samtale.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man kommenterer ikke kroppsdeler i starten av samtalen, det er bare slibrig og creepy.

Det finnes sikkert noen som responderer positivt på sånt, men de er nok i fåtall.

Dette!

Hun burde ikke fiket til deg, men det er fullstendig upassende å kommentere kropp på en slik måte når du ikke kjenner personen.

Anonymkode: 0c7a1...b03

• Liker 7
Skrevet

Du har vært lite ute på sjekking eller ts? 😂😂

blir ikke mye knull med slik fremgangsmåte 😂

• Liker 1
Skrevet

Din creep.. hadde gjort akkurat det samme som henne

• Liker 2
Skrevet
Milky skrev (3 minutter siden):

Din creep.. hadde gjort akkurat det samme som henne

Du mener du blir voldelig bare fordi noen kommer med en upassende kommentar på byen?

Det er ikke greit med slike kommentarer, men vold er ikke noen løsning. Bruk ordene dine i stedet.

Anonymkode: 6080c...a2e

• Liker 3
Skrevet

TS, du må se an personen før du kommer med slike komplimenter.

Anonymkode: f7653...49c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du mener du blir voldelig bare fordi noen kommer med en upassende kommentar på byen?

Det er ikke greit med slike kommentarer, men vold er ikke noen løsning. Bruk ordene dine i stedet.

Anonymkode: 6080c...a2e

Lol.. ja det blir jeg faktisk!! Bruk ordene mine my ass.. får mannen en slik respons så gjør han nok ikke det mot andre kvinner senere

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha.. ska si det er maange som reagerer positivt på sånne kommentarer🙈

Skrevet

Fy faen folk er lettlurte. Slutt å bite på alt av trolletråder.

Lukter femcel av dette.

Anonymkode: 7c8b9...b44

• Liker 1
Skrevet
Milky skrev (20 minutter siden):

Lol.. ja det blir jeg faktisk!! Bruk ordene mine my ass.. får mannen en slik respons så gjør han nok ikke det mot andre kvinner senere

Du setter deg bare i et dårligere lys dersom du tyr til vold. Ja, selvsagt er det upassende med slik kommentar til totalt fremmede, men det gir deg likevel ingen rett til å lange ut mot folk. Si klart fra, og forlat situasjonen. 

Anonymkode: 5b96a...0c2

• Liker 3
Skrevet

Det er sånt man sier til dama si, ikke random kvinnfolk. Det er lov å tenke det, men hold det for deg selv. 

Anonymkode: 37e72...466

• Liker 1
Skrevet

Jeg får høre det ofte og nei! Vil heller høre, du hadde pene høye, fint smil, utstråling. Når vi dater kan du snakke om rumpa mi, men ikke før det! Ekkelt 

Anonymkode: 6ad72...cbe

• Liker 3
Skrevet

Jeg var veldig full og hun hadde en perfekt rumpe. Hvorfor så hårsår? Jeg tok ikke på rumpa liksom..

ts

Anonymkode: 88ad5...f4b

Skrevet

Hun hadde ikke smekka til deg om du var attraktiv. Ikke snakk til damer du ikke har sjangs på. Det går ikke veien for deg uansett.

Anonymkode: f6f54...8e6

• Liker 1
Skrevet

Vet at jeg stikker huet mitt inn i et vepsebol nå. Men gjorde han noe annet enn å si til hu at hu hadde en fin kroppsdel? Hva hu mener om han karen er uvesentlig. Men er det så ille at folk må bli sinte og sure? Kunne hu ikke bare sagt takk og glemt fyren?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor klappa du ikke henne tilbake? Lever vi  et likestillingssamfunn eller ikke?

Anonymkode: b6928...205

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...