Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kjæreste som ting har blitt veldig komplisert med. Han har vært utro flere ganger og jeg vet at han har flere venniner og kolleger han har flørtet ganske heftig med mens vi har vært sammen. Vi prøver å jobbe med forholdet, han har blant annet fått plass på dps for å jobbe med barndomstraumer og seg selv. Jeg vet at han har flørtet med kolleger som han fortsatt jobber med, og har nå fått vite at han også er veldig flørtete med dame/jenter som kommer innom jobben hans hver dag. Vil helst ikke si yrke, men disse damene er altså innom hver dag uten at de er kolleger. Han Forteller de at de ser bra ut, gir komplimenter for klær, hår ect.. Jeg føler at det er ugreit når det allerede er så komplisert pga utroskap og flørting med venniner og kolleger allerede. Hvor mye er det egentlig innafor å komplimentere andre damer når man tydelig er for glad i å flørte og få oppmerksomhet..?

Anonymkode: 13c56...c27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil vanligvis si at det er greit å gi komplimenter innenfor en viss ramme, men i dette tilfellet vil jeg mene det ikke er innafor i det hele tatt. Ikke når dere jobber for å berge forholdet og du (sikkert) sliter med tilliten. 

Anonymkode: c115b...5b0

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke greit og det har ingenting med barndomstraumene hans å gjøre men at moralen hans gjør han tilbøyelig til å være utro. Ikke et kjæresteemne 

Anonymkode: e57ee...432

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig er det ugreit.

Det riktige er å droppe alle former for komplimenter på utseende, a/k/a seksuell trakassering. Man dropper seksuell trakassering, ikke bare fordi man er på jobb, eller fordi man er kjæreste, men fordi man er et ålreit menneske.

Men her må du nok gå i deg selv, trådstarter.

Du skriver at dere jobber med forholdet, men alt du beskriver tyder på at du er mamma og dørmatte for en helt ufyselig slamp. Dette er IKKE et sunt, godt, normalt og voksent forhold, og det kommer heller ALDRI til å bli det. Det er et som består av en medavhengig (deg) og en slusk (han).

Det er like gjerne du som bør ta et oppgjør og like gjerne din barndom som bør til pers.

Ting kommer aldri til å bli bra før du setter en anstendig standard for deg selv. Dette er jeg 100% sikker på. Det blir som å spørre hvordan man kan få et godt avhengighetsforhold til alkohol. Med andre ord, det er en selvmotsigelse. Og hvis du lurer på om det kan være noe i det jeg sier, så kan du ta med deg HI til en hvilken som helst psykolog og spørre de.

Vil du ha det bra?

Du må få en standard + slampen må vekk.

• Liker 1
Gjest CamillaCollett
Skrevet

I dette tilfellet er det naturligvis ikke greit, og du må bli kvitt fyren. Han har ødelagt din tillit til ham, og han gjør ingenting for at du skal få den tilbake. Uten tillit er det ikke et sunt forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...