AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Skrevet 15. november 2021 Overskriften sier sitt. Ikke alle menn, haha skjønner folk liker forskjellig:) Jeg ble singel i fjor etter mange år. Er 1.60 og har en normal slank kropp(57 kg). Jeg er 32 år og har ingen barn. Barn ligger nok ikke i mine kort da jeg mistenker jeg ikke kan få. Finnes det noen menn der ute som faktisk ikke ønsker seg barn? Jeg kunne godt vært med en mann som har barn fra før:) Så, kunne du vært sammen med ei som ikke kan få barn feks? Anonymkode: 9ff4a...f35 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Skrevet 15. november 2021 Det er egentlig alt det du ikke forteller om deg selv som er hit-or-miss for min del. Basert på det du skriver høres det helt greit ut og er sikkert noe mange menn kunne likt. Jeg foretrekker damer på minst 170cm fordi jeg selv er høy. Anonymkode: acfd6...87d 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #3 Skrevet 15. november 2021 Så lenge du har store pupper er det greit om du ikke kan få/vil ha barn Anonymkode: ef667...a4d 5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #5 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er egentlig alt det du ikke forteller om deg selv som er hit-or-miss for min del. Basert på det du skriver høres det helt greit ut og er sikkert noe mange menn kunne likt. Jeg foretrekker damer på minst 170cm fordi jeg selv er høy. Anonymkode: acfd6...87d Er en ganske rolig person, liker å gjøre fine ting for partner for vise at jeg er glad i den jeg er sammen med. Generelt positiv å ikke en masete person:) Har i grunn ikke noe problemer med dating, men enda ikke kommet så langt med sånn barnesnakk, så det er det jeg er redd for. Å falle for en som plutselig vil ha barn likevel. Anonymkode: 9ff4a...f35
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #6 Skrevet 15. november 2021 Mange menn som ikke vil ha barn. Du har langt flere kompatible partnere enn menn med tilsvarende holdning har. Anonymkode: da5d0...d62 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #7 Skrevet 15. november 2021 Skriv med brukernavn og sleng på et bilde så får du se responsen 💋 Anonymkode: 6c542...9f2 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #8 Skrevet 15. november 2021 Mistenker at du ikke kan få barn? Hvor lenge prøvde du og eksen? Anonymkode: 71a79...0dd
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #9 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skriv med brukernavn og sleng på et bilde så får du se responsen 💋 Anonymkode: 6c542...9f2 Haha😂Det er litt skummelt da😅 Er ikke så anonym her inne da brått;) Anonymkode: 9ff4a...f35 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #10 Skrevet 15. november 2021 Njæ. Du er jo veldig lav og veier en del for mye Anonymkode: 4111e...1f3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #11 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mistenker at du ikke kan få barn? Hvor lenge prøvde du og eksen? Anonymkode: 71a79...0dd Lenge nok til å vite det er noe trøbbel🙃 Men, går uansett fint for meg å ikke få. Er glad i barn ja, så handler ikke om det Anonymkode: 9ff4a...f35
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #12 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er en ganske rolig person, liker å gjøre fine ting for partner for vise at jeg er glad i den jeg er sammen med. Generelt positiv å ikke en masete person:) Har i grunn ikke noe problemer med dating, men enda ikke kommet så langt med sånn barnesnakk, så det er det jeg er redd for. Å falle for en som plutselig vil ha barn likevel. Anonymkode: 9ff4a...f35 Tror du er litt masete om du har behov for å spør på et forum om noen vil ha deg..... Helt ærlig. Anonymkode: 0ac39...329 5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #13 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lenge nok til å vite det er noe trøbbel🙃 Men, går uansett fint for meg å ikke få. Er glad i barn ja, så handler ikke om det Anonymkode: 9ff4a...f35 Sjekket han om han var fruktbar? Anonymkode: 71a79...0dd
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #14 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Njæ. Du er jo veldig lav og veier en del for mye Anonymkode: 4111e...1f3 Haha😅 Nei, det gjør jeg ikke. Er helt normalvektig;) Aldri hørt noen klage å får komplimenter for kroppen min ganske ofte. Om en kar har litt pappakropp feks. så hadde jeg ikke brydd meg en dritt. Men, skjønner folk er veldig kroppsfokusert i disse dager Anonymkode: 9ff4a...f35 8
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #15 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Overskriften sier sitt. Ikke alle menn, haha skjønner folk liker forskjellig:) Jeg ble singel i fjor etter mange år. Er 1.60 og har en normal slank kropp(57 kg). Jeg er 32 år og har ingen barn. Barn ligger nok ikke i mine kort da jeg mistenker jeg ikke kan få. Finnes det noen menn der ute som faktisk ikke ønsker seg barn? Jeg kunne godt vært med en mann som har barn fra før:) Så, kunne du vært sammen med ei som ikke kan få barn feks? Anonymkode: 9ff4a...f35 Definitivt! Det høres ut som om at du har et perfekt utgangspunkt for meg. Lav, slank og ingen barn. Er selv middels høy, slank og ønsker ingen barn. Du er vel strengt tatt akkurat det jeg ser etter, men som er umulig å finne der ute blant barnemødre og kvinner som ønsker seg barn. Anonymkode: 23043...670 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #16 Skrevet 15. november 2021 24 minutter siden, AnonymBruker said: Overskriften sier sitt. Ikke alle menn, haha skjønner folk liker forskjellig:) Jeg ble singel i fjor etter mange år. Er 1.60 og har en normal slank kropp(57 kg). Jeg er 32 år og har ingen barn. Barn ligger nok ikke i mine kort da jeg mistenker jeg ikke kan få. Finnes det noen menn der ute som faktisk ikke ønsker seg barn? Jeg kunne godt vært med en mann som har barn fra før:) Så, kunne du vært sammen med ei som ikke kan få barn feks? Anonymkode: 9ff4a...f35 Det er faktisk det eneste absolutte krav jeg har; at hun ikke vil ha barn 😅 Finnes flust i menn som ikke er interessert i barn, kvinner derimot.. meget vanskelig å finne 😬 Anonymkode: 3e336...f5f 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #17 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du er litt masete om du har behov for å spør på et forum om noen vil ha deg..... Helt ærlig. Anonymkode: 0ac39...329 Dette er mest i forhold til det med barn;) Vet selv jeg ikke er masete på forholdsfronten, så helt ærlig går det helt fint om du tenker det😊 Anonymkode: 9ff4a...f35 1
Høyeheler Skrevet 15. november 2021 #18 Skrevet 15. november 2021 fast, jobb, egen, leilighet, din alderen, du kan velge på øverste hylle, du kan vrake men som ønsker barn.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #19 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er faktisk det eneste absolutte krav jeg har; at hun ikke vil ha barn 😅 Finnes flust i menn som ikke er interessert i barn, kvinner derimot.. meget vanskelig å finne 😬 Anonymkode: 3e336...f5f Ja det er litt vanskelig å finne😅 Sjelden jeg ser noen skriver «ønsker ikke barn» feks i sin bio😅 Anonymkode: 9ff4a...f35
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #20 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Definitivt! Det høres ut som om at du har et perfekt utgangspunkt for meg. Lav, slank og ingen barn. Er selv middels høy, slank og ønsker ingen barn. Du er vel strengt tatt akkurat det jeg ser etter, men som er umulig å finne der ute blant barnemødre og kvinner som ønsker seg barn. Anonymkode: 23043...670 Litt vanskelig å vite hvordan en går frem🙃 Føler selv at de mennene er vanskelig å finne… Skulle nesten laga enn datingapp for de som ikke ønsker/kan få barn😂 Anonymkode: 9ff4a...f35 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå