AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Del Skrevet 15. november 2021 Er det vanlig å ha aktiviteter under bryllupet? F.eks quiz eller lignende? Hva med aktiviteter for barna? Anonymkode: e7c69...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg var i et bryllup i sommer hvor det mellom serveringene og bordsetting var lagt opp til en rekke aktiviteter for gjestene. Det var 5-6 aktiviteter som man kunne gjøre individuelt eller i små grupper, når som helst i løpet av dagen/kvelden på forskjellige "poster". Dette var f.eks. å skrive i minnebok, ta polaroid-bilder med ulike temaer, skrive postkort til brudeparet med lykkeønskninger som forloveren i ettertid skulle sende til brudeparet slik at de mottok et kort i uka ett år fram i tid. I tillegg var det en felles quiz om brudeparet. Det var ingen barn i bryllupet. Anonymkode: 9ed2a...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #3 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg har vært med på at det er quiz mellom vielse og middag mens vi venter på brudeparet. Under middagen har det ofte vært underholdning og enkle leker. Etter middagen er det ofte minnebok man skal skrive i, photobooth og lignende. Anonymkode: 8f49a...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #4 Del Skrevet 15. november 2021 Bok til å skrive hilsen i, photobooth, kahoot... Har ikke vært i bryllup med små barn så vet ikke om det er vanlig å lage aktiviteter til de. Anonymkode: f2af0...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #5 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg har bare vært i ett bryllup med barn i, da hadde de laget et barnehjørne med spill og leker, Playstation osv. Anonymkode: 8f49a...d63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå