Gå til innhold

Når kan man begynne å date igjen etter brudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man var sammen i 4 måneder. Jeg var den som slo opp. Jeg kom meg forholdsvis raskt over det. Er én måned etter bruddet respektløst ovenfor eksen på en måte? 

Anonymkode: a533b...346

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei nei, fire måneder er ingenting. Kjør på :)

Anonymkode: 8367c...6f4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis man var sammen i 4 måneder. Jeg var den som slo opp. Jeg kom meg forholdsvis raskt over det. Er én måned etter bruddet respektløst ovenfor eksen på en måte? 

4mnd er da ingenting. Date når du selv føler for det. 

Anonymkode: 5dbdc...3cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel. Det er vel forskjell på folk. Om han var stupforelska i deg kan 1 mnd være et slag i trynet for exen din. Jeg har opplevd ei som datet/fikk kjæreste en uke etter det ble slutt. Åja, jeg syntes hun var en bitch. I dag sjeleglad det ikke ble noe mer med henne. 😁

Anonymkode: 17d77...d40

Skrevet

Ts

En X = en x, ikke noe grunn til en dating karantene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det er når du er kommet over det som er avgjørende. Det betydde egentlig veldig lite for deg. Og du har ingen planer om å prøve igjen med ex. Da kan du date akkurat når du vil. Oppga du som grunn at du ikke var klar for noe forhold til ex, så fremstår du jo som en løgner, men det betyr jo ikke noe for deg ovenfor han. Du skal ikke ha noe mer med han å gjøre uansett. For meg er en ex som har slått opp akkurat dette, historie som ligger bak meg. Hva vedkommende gjør etterpå gir jeg blaffen i, men tar hun kontakt senere og så har hatt et forhold med andre? Da er det totalt uaktuelt.

Skrevet

Nei bare å date i vei når du føler deg klar, men du kan holde det privat og ikke gni det opp i ansiktet på eksen, da er det respektløst 

Anonymkode: 3b4cf...8c7

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe fasitsvar her, man kan gjøre det når man selv føler seg klar for det (når man har kommet over eksen skikkelig). Men man bør ikke gni det inn i ansiktet på eksen, så langt det er praktisk mulig så sier man ingenting til eksen. 

Anonymkode: 3ae68...1ad

Skrevet

I det samme øyeblikk eksen har gått ut døra kan du begynne å date igjen. Men om du med «date» mener at du skal finne deg en ny partner bør du nok helst roe ned litt. Fokuser da heller på å nyte livet. Dating som ikke skal bli forhold er den beste datingen.

Anonymkode: 97621...d7f

Skrevet

4 mnd er knapt et forhold, så kjør på du. Hadde det vært 4 år burde du vurdert å vente en mnd eller to.

Anonymkode: 1e61c...c8c

• Liker 2
Skrevet

Date når du har lyst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...