AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Skrevet 15. november 2021 Han dusjer hver morgen, men noen ganger når vi koser på kvelden og hånden hans er i nærheten av ansiktet kan det lukte litt bæsj. Skjønner ikke egentlig hvorfor, vasker han seg ikke med såpe etter han har bæsja? Hva hadde dere gjort? Synes det er litt vanskelig å ta det opp. Anonymkode: 8ee32...dde
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Skrevet 15. november 2021 Han klør seg nok bak. Anonymkode: 30ea2...d7d 18
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #3 Skrevet 15. november 2021 Han klør seg i rumpa uten å vaske seg etterpå. Lurer samtidig på om han ikke vasker seg skikkelig i rumpa når han dusjer. Anonymkode: 100ef...738 8
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #4 Skrevet 15. november 2021 Fy faen. Nei. Anonymkode: 249d3...bab 15
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #5 Skrevet 15. november 2021 Sikker retta på ballene som ligger inntil rumpa dagen lang. Anonymkode: e60f4...017 2
Rosatoast Skrevet 15. november 2021 #6 Skrevet 15. november 2021 Æsj av meg!!! Er du seriøs nå? Han vasker seg ikke godt nok i rumpa,og klør/peller seg nedi der - igjen uten å vaske seg. Det er fult mulig å dusje hver dag, uten å bli ren ughh... 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #7 Skrevet 15. november 2021 Kjæresten din klør seg i rumpa når du ikke ser😉🤫💩 Anonymkode: e4f68...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #8 Skrevet 15. november 2021 Kjæresten din er sikkert plaget med analkløe. Han er ofte baki der og klør. Hatt det samme selv, men da var jeg singel så da var det ikke så farlig om det luktet litt rumpe av hånden.😀 Anonymkode: 16ee7...789 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #9 Skrevet 15. november 2021 Her er det bare en ting å gjøre: Gi ham et såpestykke i avskjedsgave, og dump ham. Anonymkode: 635c7...203 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #10 Skrevet 15. november 2021 Til dere som lurer på om jeg er seriøs; ja, jeg er det. Men om han egentlig er renslig og klør seg bak, så vet han det kanskje ikke selv? Mulig jeg er mer «heldig» fordi jeg bæsjer en gang om dagen, som regel rett før jeg dusjer. Og da vasker jeg meg med såpe til jeg ikke har noe lukt lenger. Men det skal kanskje ikke så mye til når man klør litt og tar der? Ts Anonymkode: 8ee32...dde
Mrs.Under Skrevet 15. november 2021 #11 Skrevet 15. november 2021 Usj, dette er jo bare ekkelt da. Kan ikke tenke meg du syns det er noe ok å bli strøket over kroppen med hender som lukter bæsj. Altså, du får bare si til han at "hmmm jeg syns det lukter litt rart av hendene dine" og er han en normal fyr så vil han lukte på hånda si selv, og deretter gå å vaske dem. Men altså, det holder at du sier "rart" du trenger ikke si "bæsj"! Lykke til! 6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #12 Skrevet 15. november 2021 Lærte vi ikke når vi var små at vi ikke skal klø der bak? Hvertfall ikke uten å vaske seg. Det bør være unødvendig å fortelle voksne mennesker dette. Man blir heller ikke ren av å bare tørke seg med papir etter dotur i min mening. Jeg bruker våtservietter i tillegg. Vasker og skikkelig der bak når jeg dusjer. Anonymkode: cab08...e16 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #13 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lærte vi ikke når vi var små at vi ikke skal klø der bak? Hvertfall ikke uten å vaske seg. Det bør være unødvendig å fortelle voksne mennesker dette. Man blir heller ikke ren av å bare tørke seg med papir etter dotur i min mening. Jeg bruker våtservietter i tillegg. Vasker og skikkelig der bak når jeg dusjer. Anonymkode: cab08...e16 Det er en del damer jeg har kjent en eim av avføringslukt fra. Det er utelukkende damer. Jeg lurer på om det har noe å gjøre med overrenslighet og for mye vask a rumpa. Men mulig det bare er stringen som ligger inni der og sprer lukt? Å våtgjøre anusen din etter totalettbesøk høres ut som en oppskrift på dårlig og klam lukt. Anonymkode: 423de...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #14 Skrevet 15. november 2021 Jeg tenker at man absolutt trenger å si bæsj når man tar opp noe sånt. Om han skammer seg tar han gjerne ansvar for sin hygiene. Det er ingen grunner til at ts skal behøve å gå flere runder med dette 🤢🤢🤢🤢 Anonymkode: c89ea...cbc 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #15 Skrevet 15. november 2021 Du må jo si ifra at det lukter av hendene, og om han ikke har vasket seg! Det er faktisk ikke alle voksne mennesker som vasker seg etter at de har vært på toalettet. Og det er faktisk voksne mennesker som klør seg i rumpen (og ikke vasker seg etterpå). Din kjæreste kan være én av dem. Er han villig til å slutte? Kan du stole på at han slutter? Eller er du villig til å være sammen med en slik? Hva med mathygiene? Anonymkode: 1977b...fcf
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #16 Skrevet 15. november 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en del damer jeg har kjent en eim av avføringslukt fra. Det er utelukkende damer. Jeg lurer på om det har noe å gjøre med overrenslighet og for mye vask a rumpa. Men mulig det bare er stringen som ligger inni der og sprer lukt? Å våtgjøre anusen din etter totalettbesøk høres ut som en oppskrift på dårlig og klam lukt. Anonymkode: 423de...a6a Veldig mange kvinne bruker null såpe i underlivet siden vagina er selvrensende og man ikke skal ha noe såpe inn der. Det har blitt en misforstått greie at man ikke trenger å bruke såpe noe sted der nede. Så som sagt, mange kvinner bruker ikke såpe i lysken eller rumpesprekken når de vasker seg. Å bruke wipes etter nummer 2 er absolutt ikke dårlig, du blir ikke skikkelig ren av bare toalettpapir... Anonymkode: f446b...db5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #17 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er en del damer jeg har kjent en eim av avføringslukt fra. Det er utelukkende damer. Jeg lurer på om det har noe å gjøre med overrenslighet og for mye vask a rumpa. Men mulig det bare er stringen som ligger inni der og sprer lukt? Å våtgjøre anusen din etter totalettbesøk høres ut som en oppskrift på dårlig og klam lukt. Anonymkode: 423de...a6a Null problem å tørke seg litt etterpå. Å bare tørke overfladisk med dopapir gjør ikke anus ren og luktfri.. Anonymkode: cab08...e16
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #18 Skrevet 15. november 2021 Nasty og han der hadde ikke vært min kjæreste etter no sånt🤢🤮 Anonymkode: 92d18...2ba 1
Loff77 Skrevet 15. november 2021 #19 Skrevet 15. november 2021 (endret) Vasker man ikke hendene med såpe ørten ganger om dagen, høres ut som en gris dette og ikke en mann? Endret 15. november 2021 av Loff77
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #20 Skrevet 15. november 2021 Han klør seg nok bak, ja.. Kanskje han ikke vasker/tørker godt nok etter toalettbesøk, noe som vel også kan medføre kløing. Men jeg tror også bare at huden og svetten i rumpesprekken vil dunste litt av anus etter en lang dag uansett om det ikke akkurat ligger masse avføring der. Skjønner det er litt pinlig å si at hendene hans lukter bæsj, men du kan jo bare si de lukter rart. Så lukter han på dem selv og innser kanskje at etter den søte kløe kommer den sure stanken, og begynner å vaske hendene. Anonymkode: b521d...2a4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå