Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått vite at han jeg nylig (3 mnd) er blitt sammen med skal kjøpe julegave til meg, men hva i alle dager kjøper man til en mann 30 år, som man ikke kjenner så godt!? på rundt 500 kr. (er før dette for evig singel så ikke for mye erfaring) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør ham om ønskeliste. Og send ønskeliste til ham. Det gjør livet så mye enklere for dere begge, også slipper dere å bli skuffet julaften. 

Anonymkode: d42cb...43b

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker å kjøpe litt random ting. Jeg skal blant annet i en innflytningsfest til noen jeg ikke kjenner særlig godt, har bare hjulpet de litt i forbindelse med riving og bygging, da skal jeg kjøpe en liten Buddha figur, selv om jeg ikke aner hva de liker. Av og til kjøper jeg en random bok som jeg ikke aner om passer til personen, feks Atle Antonsen og han andre jeg ikke husker navnet på sin bok. 

Anonymkode: c79cd...d34

• Liker 1
Skrevet

En weekendtur eller overnatting 1 natt i tretopphytte e.l. som ikke koster skjorta. Da blir det noe dere kan gjøre sammen :) Forutsatt at dette skjer i nær fremtid, evt. at du er veldig sikker på forholdet allerede nå.

Anonymkode: aa386...443

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En weekendtur eller overnatting 1 natt i tretopphytte e.l. som ikke koster skjorta. Da blir det noe dere kan gjøre sammen :) Forutsatt at dette skjer i nær fremtid, evt. at du er veldig sikker på forholdet allerede nå.

Anonymkode: aa386...443

Begge disse tingene koste langt over 500kr, om man ikke velger å ligge i telt. 

Anonymkode: c79cd...d34

• Liker 2
Skrevet

Ferske kjærester er aldri helt enkelt å kjøpe gave til. Når man ikke kjenner hverandre så veldig godt, men likevel vil gi noe som er fint. Noe som kan være personlig nok, men ikke intimt. Her er noen forslag:

Et skinnbelte, kanskje? Med mindre han kun vil bruke belter fra Hermes får du det til innenfor budsjettet ditt. ;) 

En god morgenkåpe/slåbrok hvis han ikke allerede har en.

Whiskey, konjakk eller et utvalg godt øl fra polet hvis han liker det. 

Anonymkode: aa20d...c5b

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Han vil ikke gi meg liste fordi han ikke ønsker seg noe.

Tenkte kanskje å kjøpe en parfyme, men usikker på hva som er innafor og ikke.. 😄 

Skrevet
SMBS skrev (3 minutter siden):

Takk for svar. Han vil ikke gi meg liste fordi han ikke ønsker seg noe.

Tenkte kanskje å kjøpe en parfyme, men usikker på hva som er innafor og ikke.. 😄 

Gå for konjakk du..sikker vinner og i riktig prisklasse..Aftershave er personlig så da må du vite hva han liker..

Skrevet
ABM skrev (1 minutt siden):

Gå for konjakk du..sikker vinner og i riktig prisklasse..Aftershave er personlig så da må du vite hva han liker..

Takk, skal undersøke det nærmere 

Skrevet

Godt øl, whisky eller annen drikke

Et deilig ullskjerf eller lue, et par hansker

Et abonnement på et magasin/avis om du vet han har en spesifikk interesse 

Syns også belte og morgenkåpe var fine forslag. 

Lykke til ❤

Anonymkode: cb9cc...257

• Liker 1
Skrevet
ABM skrev (9 timer siden):

Da bør man vite at personen både drikker og hva den liker

Anonymkode: 02fc3...05b

• Liker 1
Skrevet

Hotellnatt for dere to

Anonymkode: 02fc3...05b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...