Gå til innhold

Jeg jobber som telefon selger, Spør meg hva som helst.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber som telefoneslger, spør meg hva som helst, vil ikke avdekke hvilket selskap jeg jobber for da :)

Anonymkode: f341c...24d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger ikke å spørre om noe for jeg har jobbet som det selv. Å søke meg videre til butikkarbeid er det beste jeg har gjort for meg selv.

For en drittjobb som telefonselger. Jeg hatet livet mitt den tid. 

Anonymkode: 78270...aaf

• Liker 16
Skrevet

Gruer du deg til å dra på jobb?

Anonymkode: c8e65...d68

• Liker 6
Skrevet

Hvordan orker du?
Premisset med telefonselgere er dødfødt, det er derfor folk har et så hatforhold til dere.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er det som går mest inn på deg av det kunder sier?

Anonymkode: 4c9cf...0f1

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor vil dere på død og vil ikke at vi skal legge på? Om jeg sier jeg ikke er intressert eller ikke har tid skal de alltid dra ut tida «okei men kan jeg spørre deg om en ting bare?» også blir det å spørre og grave videre for å så komme tilbake til hvorfor jeg kunne hatt glede av hva enn de tilbyr. Er så slitsomt . Jeg er konfliktsky og klarer ikke være frekk nok til å bare legge på 

• Liker 7
Skrevet

Jeg prøver å finne nye kunder til virksomheten min og må noen ganger ringe ut av det blå (cold calls). Hva er ditt beste tips for å få folk i tale?

Anonymkode: 01227...bfe

• Liker 1
Skrevet

Må bare si at det har jeg også prøvd meg som, og det var helt jævlig. I tillegg er det jo ræva betalt, med mindre du er god - og det er jo egentlig heller ikke noe å skryte av, for da er du pågående og ingen liker pågående selgere. 

Anonymkode: bc780...60f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gruer du deg til å dra på jobb?

Anonymkode: c8e65...d68

Nei aldri. Jeg tenker om man velger en jobb hvor man gruer seg til å gå på jobb da bør man helst finne seg noe annet.