Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er superforelska i kjæresten min, og vi har vært sammen i halvannet år.

Likevel, er stadig ting som skjer som forteller meg at følelsene nok ikke er så gjensidige som han påstår.

1. Vi tilbrakte helgen sammen, og jeg liker å kose før vi står opp. Ikke nødvendigvis sex hver gang, men at han holder rundt meg mens jeg ligger tett inntil, kysser og stryker på hverandre mens vi snakker om hva vi vil gjøre den dagen. Det har flere ganger blitt diskusjoner/konflikter ut av det, fordi han f.eks. flere ganger ligger rett og opp og ned under dyna, og så ligger jeg rett ved siden av, men at han ikke tar noe initiativ til å holde rundt meg og kose. Da blir jeg lei meg, og han sier at han vil komme i gang med dagen! Men jeg synes ikke 10-15 min med kos er å hindre dagens gjøremål nevneverdig. Så i går sa han igjen at hans instinkt er å bare stå opp, for det gjør vi jo de fleste gangene sier han (da mener han hverdager, men da må vi jo opp tidligere pga. jobb!).

Jeg ble lei meg, og han sa at han trenger ikke kos før vi står opp. Jeg føler meg knust. Om man er forelska, vil man vel kose med partneren sin når det er mulig?

2. Vi skulle ha en erotisk lekestund sammen, jeg har lenge uttrykt ønske om å bli bundet fast i senga og at han leker med meg mens jeg sitter fast. Det skulle vi gjøre. Han kledde av seg, fant frem tau og utstyr. Jeg kledde av meg til undertøyet, fordi jeg er litt flau over kroppen(keisersnittarr, noen strekkmerker under navlen). Han kommenterte at "ja, ser du har latt noen plagg være på," og så dyttet han meg ned på sengen og begynte å feste tau til det ene beinet mitt. Da begynte jeg å gråte, fordi nok en gang viser han at han ikke har noe særlig behov for å se meg naken. Jeg sa det, at hvorfor vil du ikke at jeg skal være naken???? I alle fantasiene jeg hadde hatt om denne situasjonen, så krevde han at jeg skulle være naken. Trenger den bekreftelsen, at han skal synes jeg er fin nok.

Da avbrøt han hele greia og sa at jeg ikke stolte på han. Sa at han hadde da kommet til å kle av meg helt før vi hadde sex i alle fall. Kun da? Hele fantasien gikk ut på å være naken, eksponert, føle meg flau og smigret fordi han ville jeg skulle være naken, at han skulle leke med kroppen min, se på meg....Men nei. Han bandt meg ikke fast etterpå heller, sa det var "ødelagt." Synes det var grusomt gjort, han kunne jo bare ha krevd at jeg skulle kle av meg. Han avbrøt hele greia i stedet for....

3. Han krever aldri at jeg skal sende nakenbilder til han, krever aldri at jeg skal ha på meg noe sey eller utfordrende klær når vi møtes, han sender aldri seksuelle meldinger til meg. Føler bare at jeg er totalt uinteressant for han. At han lyver når han sier han er forelska i meg. Han sa at han er da i stand til å skrive morsomme, flørtende seksuelle meldinger til hvem som helst han...indirekte: jeg er ikke noe spesielt, er jeg som er problemet -og om han sender slike meldinger etterhvert, så kommer jeg til å tenke på det han sa: han kan sende sånne meldinger tli hvem som helst! Det er utrolig vondt.

4. Tidligere på kvelden hørte vi på rolig, romantisk musikk mens vi danset og kysset. For meg var det en lykkelig stund, men senere, etter det som skjedde i senga, sa han at når jeg vil danse og kysse, så er det det blir, altså da kan jeg skylde meg selv for at det ikke ble noe råere seksuelt senere. Skjønner ikke dette.

5. Han sa tidligere i år at vi skulle bade nakne i sommer. Men det skjedde ikke. Vi badet sammen, men med badetøy. Jeg prøvde å kle meg "utfordrende" ved å ha på meg en liten bikini, men da bare lo han og sa at den (toppen) var jo altfor liten! Ikke reaksjonen jeg hadde forventet meg, håpet han ville kommentere at det var sexy, at han ville ta på meg f.eks., det skjedde ikke.

6.Generelt, når vi er sammen i helger, prioriteter han alltid å gjøre alt mulig annet enn kjærestegreier først. Denne helga var det å rake i hagen, klippe hekk, fikse noe på taket, rydde og gjøre klar hagen til vinter, rydde på badet og stua....Alt mulig annet. Og så helt på slutten av dagen, 22 på lørdag, var det endelig tid for å legge seg og da fikk jeg en halvtime med han med sex og kos før leggetid. På søndag det samme, alt mulig annet fra tidlig til utpå kvelden - og da skjedde det mislykkede forsøket på erotisk lek i senga.

Er det vanlig å prioritere sånn når man har en helg med kjæresten? Eller har dere andre mer tid sammen til å gjøre kjærestegreier?

Føler på en måte at jeg vil ut av dette forholdet, fordi jeg får ikke noen god følelse inni meg av alle disse avvisningene, samtidig så elsker jeg han og vil bli. Våknet med en vond følelse inni meg, føler meg stygg og avvist, aldri bra nok. Den romantiske helgen jeg hadde sett fram til, ble et mareritt. Og lignende har skjedd flere ganger.

Anonymkode: 22be3...bc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst svar: kanskje dere ikke passer så godt sammen? Virker som om dere har veldig forskjellige preferanser og generelt er veldig forskjellige?

Morsomt svar: send inn til Lørdagsrådet!! Live finner en løsning vettu😁

• Liker 30
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, nei og atter nei!

Du legger alt på han, du forventer at han skal gjøre det du tenker at du har lyst til å gjøre. Du legger felle på felle for han, for å si bli såret fordi han ikke gjør som du vil.

Jobb med deg selv, for verken dette forholdet eller fremtidige forhold er liv laget før du har det bedre med deg selv.

Anonymkode: f1e1f...151

Dette🙌🙌

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, nei og atter nei!

Du legger alt på han, du forventer at han skal gjøre det du tenker at du har lyst til å gjøre. Du legger felle på felle for han, for å si bli såret fordi han ikke gjør som du vil.

Jobb med deg selv, for verken dette forholdet eller fremtidige forhold er liv laget før du har det bedre med deg selv.

Dette, TS, dette må du lese og ta til deg. 

• Liker 22
Skrevet

Du tror at følelsene ikke er gjensidig nok? Slutt å tro og gjøre opp dine egne meninger som ikke stemmer.

Kommunikasjon er det beste…prat med han istedet for å tenke.

Virker som dere bor i hus eller noe, siden han raka plen. Hva med å gjøre kjæresteting, som å rake plenen ilag?

Han er åpenbart ikke noe koser og du kan ikke forvente at han klarer å tenke seg fram til at du ønsker det.

For din del så ville jeg heller ha funnet enn annen kjæreste, som er mer på den empatiske siden og nesten klarer å føle seg fram til det du vil!

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei, nei og atter nei!

Han vet jeg er usikker, og vi har snakket mye om det. Likevel gjør han altså disse tingene. Føler nesten han gjør narr av meg. Ja, jeg må selvsagt jobbe med meg selv, men når han vet det er konkrete ting han kan gjøre, men han gjør heller det motsatte -da er det jo han som bevisst ødelegger for meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var jo DU som valgte å ikke kle av deg. Og han kommenterte det. Han skulle KREVE at du skulle kle av deg og KREVE at du sender nakenbilder av deg? Når han vet du har komplekser for kroppen din? Har du spesifikt bedt han om dette, eller forventer du at han skal skjønne dette av seg selv?

WTF??

Anonymkode: f1f4d...e49

Det med nakenbilder vet han om, fordi han har sagt at han gjorde dette med en dame han møtte noen år før meg. Så sånn sett er det dobbelt vondt: Han beskyttet meg ikke mot denne vonde informasjonen, tvert imot gned det inn, og så gjør det verre ved å aldri kreve det samme av meg. Det føles som tortur.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var jo DU som valgte å ikke kle av deg. Og han kommenterte det. Han skulle KREVE at du skulle kle av deg og KREVE at du sender nakenbilder av deg? Når han vet du har komplekser for kroppen din? Har du spesifikt bedt han om dette, eller forventer du at han skal skjønne dette av seg selv?

WTF??

Anonymkode: f1f4d...e49

Vi skulle leke i SENGA, så selvsagt forventet jeg at han skulle kreve at jeg kledde av meg. Det er jo derfor jeg trenger sånt, fordi jeg er usikker. Han vet det veldig godt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi skulle leke i SENGA, så selvsagt forventet jeg at han skulle kreve at jeg kledde av meg. Det er jo derfor jeg trenger sånt, fordi jeg er usikker. Han vet det veldig godt.

Kanskje han er som meg, at han synes at mye av gleden er å pakke opp gavene før han leker med de :) 

Anonymkode: 81800...aad

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han vet jeg er usikker, og vi har snakket mye om det. Likevel gjør han altså disse tingene. Føler nesten han gjør narr av meg. Ja, jeg må selvsagt jobbe med meg selv, men når han vet det er konkrete ting han kan gjøre, men han gjør heller det motsatte -da er det jo han som bevisst ødelegger for meg.

Men har du sagt til han at du vil at han skal "kreve" slikt av deg? 

Normalt ville jeg trodd at å kreve slikt av en med komplekser for kroppen sin og som selv velger å ikke kle av seg ville gjort vondt verre.

• Liker 38
Skrevet

Wow. Det må være slitsomt å være deg🥴

Anonymkode: 3a5a2...495

• Liker 34
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje han er som meg, at han synes at mye av gleden er å pakke opp gavene før han leker med de :) 

Anonymkode: 81800...aad

Vet ikke. Men jeg fikk det kanskje ikke tydelig nok frem; når han skulle binde meg fast i senga, så skulle han binde meg i en X, og da er det ikke mulig å få av undertøyet etterpå.....Derfor jeg følte meg knust da han ville begynne å binde meg fast med undertøy på.....

Skrevet

Tror du må være tydeligere på hva du faktisk vil/forventer av han. Han er ingen tankeleser. Det du gjør nå, er å skyve han lenger og lenger i fra deg, ved å oppføre deg slik. Virker ikke som at dette forholdet er liv laga!

• Liker 24
Skrevet

Huff, kunne aldri vært sammen med en så slitsom person som deg. Høres ut som du har verdens mest tålmodige type spør du meg 😅

Anonymkode: db0f4...cd8

• Liker 37
Skrevet

Du forteller han at du er usikker på deg selv og ikke liker å være naken. Han lytter til deg, og presser deg ikke til å være naken. Så blir du sur på han for at han ikke krever at du skal være naken i senga eller sende nakenbilder av deg selv? Du forstår at det ikke gir noe mening? 

Du må kommunisere mye tydeligere, kjæresten din er ingen tankeleser. Det er ganske urettferdig ovenfor han å projektere dine usikkerheter på denne måten. 

Anonymkode: 7c8d1...3c5

• Liker 49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...