Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen her som har erfaring med å bli gravid på nytt med en gang etter MA? 

Jeg hadde blødninger i mange uker etter piller pga manglende foster og hadde et par dagers mellomrom før jeg fikk mensen. Nå har jeg testet positivt igjen før jeg rakk å få mensen igjen. 

Forsto det på sykehuset som at jeg måtte vente til jeg hadde hatt mensen minst en gang til før vi kunne prøve. 

selv om jeg er glad for positiv test var den ikke helt planlagt, og nå er jeg livredd for at dette heller ikke skal gå veien fordi vi ikke har ventet lenge nok 😭

Endret av pandora88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sier di for å kunne rekne lengde på svangerskapet osv. så du får du dei rette kontrollene til rett tid. Det er ikkje skadelig for fosteret å ikkje ha 1 syklus imellom. Det gjer det bare enklare mtp oppfølging. Vanligvis. No kan det jo hende det er noe spesielt i ditt tilfelle? Hør med legen din ved tvil 🙂

• Liker 1
Skrevet

Er det lenge siden MA? Testet du negativt før du testet positivt nå? Mange får positive tester i mange uker i etterkant av MA ☺️

Anonymkode: 3639e...1f3

Skrevet

Er 13 uker siden MA, men bare 5 uker siden jeg testet negativt og sluttet å blø. 

Skrevet
pandora88 skrev (2 timer siden):

Er 13 uker siden MA, men bare 5 uker siden jeg testet negativt og sluttet å blø. 

Da høres det ut som det er noe nytt på gang ja ☺️ Kroppen tar ikke «imot» graviditet før den er klar for det, så det er ikke noen grunn til at det skal skje noe galt igjen fordi det et «kort» tid siden sist.  ☺️ 
Hadde MA i sept selv, og kjenner igjen frykten, men den går ikke på at det skal skje noe pga tid fra sist, men mer det at jeg er redd for å må oppleve det igjen ♥️

Anonymkode: 3639e...1f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...