Gå til innhold

HBO Nordic vs HBO MAX

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trodde liksom Max skulle være bedre. Men her oppdager jeg både at den streamer dårlig av og til, og at de har fjerna sesonger på de seriene jeg har sett på. Whyyy?

Hva er deres opplevelser med HBOMAX vs. HBOnordic? 

Anonymkode: 142f5...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig et bildeformat som er vært å se på. Nordic sugde og skikkelig nedtur å se storfilm med elendig streamingkvalitet. 

Anonymkode: 62725...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre, men HBO tenker åpenbart fortsatt ekstremt lite på UX og tror nok de kan flyte på innholdet alene. 

Anonymkode: f1ff4...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HBO Nordic-appen slutta å virke på TVen min for litt siden siden den er en anelse for gammel, så jeg gikk over til å se via PC koblet til med hdmi. Bildekvaliteten var ikke den beste, men det funka.

Etter at det ble HBO Max er kvaliteten så jævlig mye av tiden, at det minner om når jeg pleide å strømme serier i elendig kvalitet på ymse tvilsomme nettsider. Alle andre streamingtjenester klarer å levere god kvalitet, bare ikke Max.

Hva innholdet angår er det greit nok for min del, noe av det som manglet har dukket opp, men jeg skulle ønske jeg hadde tenkt på å notere meg hvor langt jeg var kommet i diverse serier som jeg bare ser på i ny og ne før overgangen.

Anonymkode: 69089...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva innholdet angår er det greit nok for min del, noe av det som manglet har dukket opp, men jeg skulle ønske jeg hadde tenkt på å notere meg hvor langt jeg var kommet i diverse serier som jeg bare ser på i ny og ne før overgangen.

Anonymkode: 69089...3db

Samme her, jeg hadde akkurat funnet ut hvor langt jeg hadde kommet i The Walking Dead og Vikings, men nå må jeg finne det på nytt igjen. Alle episodene er så like at det er en kjempejobb :P

Så har jeg irritert meg over at de ikke har de nyeste episodene av noe jeg ser på. Men så oppdaga jeg i går at de har det, de har bare lagt dem i omvendt rekkefølge i forhold til før. De nyeste ligger øverst, jeg har leita etter dem nederst. 🤪

Anonymkode: 3f51f...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående bildekvalitet har jeg følgende teori: En del av innholdet på HBO ligger på den gamle infrastrukturen til HBO Nordic, dette er fortsatt elendig. Mens "nytt" innhold er på ny infrastruktur, og dette holder HD-kvalitet eller bedre

Anonymkode: 65d7b...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...