AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Skrevet 15. november 2021 Når "kom du i gang" med sexlivet etter fødsel? 5 mnd nå og kommer ikke i modus Anonymkode: 08ab1...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #3 Skrevet 15. november 2021 Rundt 9 mnd. Amming gjør det tørt, og selv med glidemiddel opplevde jeg at kroppen min ikke ville ha noe inn der🙃 gjaldt med tampong og menskopp også. Og mye kos og sånn orka jeg ikke helt, med baby oppå meg så mye. Når pappaen tok over permisjon var det som å skru på en bryter for meg! Mer overskudd, mindre amming og mindre nærhet hele dagen Anonymkode: 5f047...f04
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #4 Skrevet 15. november 2021 Tja, har egentlig ikke "kommet i gang" noe særlig igjen. Hun er snart 2 år. Men nå var vi ikke de som hadde sex veldig mye før heller. Men prøvde første gang ca 4 mnd etter fødsel. Og rundt året var det vel med litt mer jevnlig rytme kanskje. Anonymkode: abd1a...534
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #5 Skrevet 15. november 2021 Snart 6 mnd siden fødsel og har ikke hatt sex ennå. Tviler på det blir med det første. Anonymkode: 476f2...aaa
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #6 Skrevet 15. november 2021 Vi var godt i gang fire uker etter fødsel, da var vi tilbake det vi var. Men så døde det ut ca seks måneder etter fødsel, og først nå, nesten ti måneder etter, så er vi tilbake igjen. Anonymkode: 8ccb1...bcd
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #7 Skrevet 15. november 2021 Minste er fem mnd, og vi har hatt sex fire ganger siden fødsel. Hun sover ikke så godt på kveldene. Anonymkode: 7afc1...27c
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #8 Skrevet 15. november 2021 Hadde første gang etter 6 uker, det gikk fint. Så var det litt sporadisk de neste månedene, kanskje maks 2× uka. Min lyst har økt sammenlignet med før vi fikk baby mens hans har avtatt litt. Han hadde høy lyst før, men nå mens han er i pappaperm så finner han det ikke naturlig å tenke på mye på sånt og da bygges det ikke opp lyst på samme måte. Jeg synes underlivet fungerte ok etter noen uker, til tross for klipp og rifter. Men nå 9mnd etter fødsel gikk det plutselig til helvete med stor forverring av fremfall, så nå er det mye dårligere både for han og for meg😭 Kjempelei meg for det💔 Anonymkode: dd2b4...615 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #9 Skrevet 15. november 2021 5 måneder siden fødsel og har ikke hatt sex enda. Har verken lyst eller ork.. Anonymkode: 06ac9...346 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #10 Skrevet 15. november 2021 Vi hadde sex etter 6 uker, men bare én gang i mnd ca.de første 10 mnd. Jeg hadde null lyst, var konstant sliten og trøtt og slet i tillegg med tørre slimhinner, som jeg hadde hatt siden jeg var ca.7 mnd gravid. Selv med masse glidemiddel måtte vi holde på lenge før det sluttet å være skikkelig vondt. Rundt 10 mnd begynt babyen å sove, jeg ammet mindre og følte meg rett og slett mer som meg selv igjen. Da kom også lysten tilbake til normalt nivå (som er to ganger i uka for oss). Anonymkode: 4bd38...90a
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #11 Skrevet 15. november 2021 Rund 7 uker etter fødsel. Gikk fint. Men er litt tørr. Må bruke glidemiddel Anonymkode: 1fefc...cda
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #12 Skrevet 15. november 2021 Noe å tenke over for menn, før man blir med på dette med å få barn. At det tar litt tid er forståelig, men et halvt år, da begynner det å bli et problem. Anonymkode: 30066...eab 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #13 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noe å tenke over for menn, før man blir med på dette med å få barn. At det tar litt tid er forståelig, men et halvt år, da begynner det å bli et problem. Anonymkode: 30066...eab Jepp. Menn må ofre litt de også. Det er ikke dem som risikerer varig skade på kroppen så de tåler vel redusert sexliv en periode? Anonymkode: dd2b4...615 16
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #14 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noe å tenke over for menn, før man blir med på dette med å få barn. At det tar litt tid er forståelig, men et halvt år, da begynner det å bli et problem. Anonymkode: 30066...eab Det kan jo gå fortere hvis man ikke går rundt i en konstant tåke fordi man sover så lite, så kanskje menn heller skal tenke på å bidra slik at ikke kvinnene er konstant utslitte? Og så tenker jeg at det at det blir lite sex det første halvåret i barnets liv, ikke bør være tungen på vektskåla. Da har man ikke så veldig lyst på barn, hvis det er hovedargumentet. Anonymkode: 4bd38...90a 13
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #15 Skrevet 16. november 2021 Hadde sex ca. 3 mnd. etter fødsel første gang. Nå nærmere hun seg 7 mnd., og vi har ikke hatt sex siden. Anonymkode: e4188...905
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #16 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (På 15.11.2021 den 13.24): Noe å tenke over for menn, før man blir med på dette med å få barn. At det tar litt tid er forståelig, men et halvt år, da begynner det å bli et problem. Anonymkode: 30066...eab Min man har aldri klagd og har også hatt lavere lyst enn normalt pga mye uro hos baby og lite søvn. Så her er det ikke jeg som avviser, men vi syns begge det er greit sånn som det er nå. Anonymkode: abd1a...534 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #17 Skrevet 25. november 2021 Jeg tok KS, var rimelig nyforelsket da jeg ble gravid etter 6 mnd sammen. planlagt til og med) Vi er svært aktive og siden jeg ikke hadde vondt i underlivet hadde vi sex etter 11 dager. Veldig forsiktig da med tanke på keisersnittsåret/arret. Det var jeg som ville, han presset seg ikke på. Anonymkode: 6aa6a...aa0
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #18 Skrevet 25. november 2021 Hadde sex igjen på dagen 6 uker etter fødsel. Merket ingen forskjell🙏🏻 Så glad for det! Så ble vi gravide igjen 3 mnd etter fødsel pga sex hvor vi tenkte at det skulle gå bra mtp fullamming. Hadde prøvd i 1,5 år med yngste, så trodde ikke det kom til å skje for å være helt ærlig. Desto mer gravid jeg blir, desto mindre sex. Men jeg gir han en del BJ’s og overrasker han når jeg har mulighet Anonymkode: 0bed2...923
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #19 Skrevet 25. november 2021 Her var det sex etter ca 4 måneder. Ikke så ofte, men kvaliteten er mye bedre. Jeg begynte å få vaginale orgasmer etter første fødsel (revnet og sydde). Etter andre fødsel så har jeg plutselig veldig lett for å komme. Sånn for å komme med en annen side av det enn «det er tørt, vondt og ødelagt nedentil» historiene. For man kan bli ganske motløs av bare sånne historier også. Har er par venninner som har et bedre sexliv etter fødsel. Anonymkode: afecd...f56 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #20 Skrevet 25. november 2021 Ikke-eksisterende. Mini er 4 år. Anonymkode: 77b2e...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå