Gå til innhold

Jeg savner han så mye, og jeg skjuler det. ingen vet det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes livet er vanskelig uten han ved min side. Folk tror jeg er så glad hele tiden men sannheten er at jeg er IKKE det!!! Han har ny dame, og kontakter meg på facebook med gjevne mellomrom (jeg svarer ikke pga jeg er sta). Men sannheten er at jeg savner han virkelig mye!!! Jeg er redd for hva som vil skje om jeg svarer han, siden han faktisk har dame. 

Det er gått ett år og jeg har kjærlighetssorg og ingen vet det!!!!!  

Hva skal jeg gjøre for å glemme han? 

Anonymkode: e2d2c...da8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det til han neste gang han tar kontakt, at det er best at han ikke kintakter deg fordi du ikke er over han. Da kuttes navlestrengen, noe som er helt nødvendig

Anonymkode: 87c95...070

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor sender han deg meldinger nå tror du? 

Anonymkode: b7eb2...d5c

• Liker 5
Skrevet

Hva slags mld sender han?

Hvem avsluttet forholdet?

Sikker på at du ikke bare savner noen, spesielt når han har ny dame. Men hvis du kunne fått han igjen, så vil du egentlig ikke det?

Hvis det var du, han ble knust, men prøver å komme seg videre.. men ikke får det til, så burde dere kanskje snakke ordenlig? Få først rede på hva greia med dama er, og han må såklart avslutte med henne først.

Gjorde han det slutt, så er det sikkert best å ikke ha kontakt.

Ikke skriv at du ikke er over han! Bare skriv at du ikke vil ha kontakt med han. Hvis han spør hvorfor og bla bla, bare skriv at du ikke vil, det må respekteres.

Anonymkode: 8bc4b...701

• Liker 3
Skrevet

Så lei menn i nye forhold som fortsatt må stalke eksen. Damer og for den del. Jeg spyr. Vær singel om ekser ALLTID må sjekkes og chattes med. 

Anonymkode: 571c2...be3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så lei menn i nye forhold som fortsatt må stalke eksen. Damer og for den del. Jeg spyr. Vær singel om ekser ALLTID må sjekkes og chattes med. 

Anonymkode: 571c2...be3

Er så enig med deg , kunne ikke sagt det bedre selv . Jeg var sammen med en som var sånn, fullstendig avhengig av å ha en form for kontakt med alt av ekser, jeg vil gå så langt å si at han samlet på de. Vi var veldig mange i det forholdet.

Anonymkode: 5461d...639

• Liker 4
Skrevet

Godt du avviser for han er ikke mye å samle på når han oppfører seg slik mot den nye dama. 

Anonymkode: 88adb...4a8

• Liker 4
Skrevet

Jeg savnet min eks lenge også. Mest det å ha noen. Han kjente meg så vanvittig godt etter 12 år sammen. Han hadde også ny dame og kontaktet meg jevnlig for å holde meg varm. Du er mye flinkere enn meg, siden du ikke svarer han! 

Min eks sa alt jeg ville høre. Dessverre dro dette bare ut savnet og de vonde følelsene lengre enn nødvendig. Skulle ønske jeg kuttet han tvert av. 

I dag aner jeg ikke hva jeg tenkte med og HVA jeg faktisk savnet.

Har en ny mann nå og har det mye bedre enn jeg hadde det med eksen. 

Så mitt råd til deg er å kutte han ut tvert. Da går savnet raskere over!

Anonymkode: e6801...c83

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror jeg ville slettet og blokkert han fra sosiale media. Da slipper du å "vente" på neste gang han tar kontakt, og ta stilling til om du skal svare hver gang. En ting hadde vært om dere fortsatt var venner, men det høres ut som all kontakten mellom dere er hans meldinger? 

• Liker 2
Skrevet

Block and delete = sjelefred. 

Anonymkode: 77980...cea

Skrevet

Ta deg sammen. 

Anonymkode: 8a41b...403

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Godt du avviser for han er ikke mye å samle på når han oppfører seg slik mot den nye dama. 

Anonymkode: 88adb...4a8

Oppfører seg slik? TS har da ikke sagt hva han skriver når han kontakter henne… Jeg har kontakt med min ene eks, har hatt det i over 20 år. Mannen min vet det er kun vennskapelig, og jeg er kun interessert i ham som en venn. Det går an å ha det slikt, uten at man skal stemples for «at en ikke er mye å samle på»…. 🙄

Anonymkode: 23e81...d48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...