AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Skrevet 15. november 2021 Jeg møtte en fyr for 2 uker siden. Vi hadde det veldig fint! Han fortalte meg at han likte meg veldig godt og gledet seg til vi kunne sees igjen. Vi holdt kontakten daglig via meldinger i 1 og en halv uke, vi avtalte date (som etter avtalen skal skje om 3 dager). Men for to dager siden slutten han brått å sende meldinger.. Den siste dagen vi tekstet virket han litt "off". Han var fortsatt veldig hyggelig, men det var liksom ingen spørsmål til meg (han har tidligere spurt hvordan dagen min har vært, om jeg har sovet godt o.l.). Jeg vet jeg sikkert bare burde sende melding å spørre, men jeg orker ikke bli masete når vi ikke har kjent hverandre så lenge. Er det bare jeg som tenker at det er et veldig dårlig tegn at han ikke svarer? Noen som har opplevd noe lignende der det gikk bra allikevel? Stresser meg ihjel av dette.. Jeg mener ikke at vi må ha kontakt hver dag, men tenker at hvis man er intressert så er man litt mer på, hvertfall sånn i starten? Anonymkode: bfe0e...6de
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Skrevet 15. november 2021 Mine erfaringer tilsier at dette er et dårlig tegn ja, er man interessert i noen så er det ikke vanlig å bare forsvinne på den måten der. Anonymkode: b465c...5f8 16
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #3 Skrevet 15. november 2021 Nei, du bør ikke sende melding for å spørre. Det er, som du selv skriver, masete. To uker er ingen verdens ting. Grunnen til at du sitter og lurer er at han sa at han gledet seg til å se deg igjen. Det kan hvem som helst si og jeg skjønner hvorfor de sier sånt, da går du og venter til de gidder/ikke finner bedre. Anonymkode: b2ff9...d33 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #4 Skrevet 15. november 2021 Tenk over hva du kan ha skrevet som gjorde at han plutselig mistet litt interessen for deg. Han er virkelig ikke så keen lenger, vil du ha en fyr som ikke er stup forelsket i deg i starten? Finn deg heller en annen, det hadde hvertfall jeg gjort. Synes faktisk det er dårlig oppførsel fra han mot deg Anonymkode: 4db2c...f73 7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #5 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenk over hva du kan ha skrevet som gjorde at han plutselig mistet litt interessen for deg. Han er virkelig ikke så keen lenger, vil du ha en fyr som ikke er stup forelsket i deg i starten? Finn deg heller en annen, det hadde hvertfall jeg gjort. Synes faktisk det er dårlig oppførsel fra han mot deg Anonymkode: 4db2c...f73 Har lest gjennom det jeg har skrevet, ikke noe uvanlig som skulle gi grunn til radio silence. Men nei, hører jeg ikke fra han igjen snart, så gidder jeg såklart ikke å bruke tid på han mer. Er bare så jævla irriterende at folk ikke bare kan være ærlige i stede for å bare kutte kontakten.. Anonymkode: bfe0e...6de 6
wandagirl Skrevet 15. november 2021 #6 Skrevet 15. november 2021 Mange som fader ut eller ghoster tidlig i relasjonen. Har ikke noe med deg å gjøre. Kanskje han begynte å snakke med en annen. Hadde uansett ikke lagt mye i det, heller begynt å snakke med noen andre. Dere har heldigvis ikke truffet/investert så mye i hverandre enda. 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #7 Skrevet 15. november 2021 Magefølelsen har som oftest rett, ikke absolutt alltid, men som oftest. Så dersom du merker at han trekker seg unna, så kan det nok være noe i det. Ville ikke pushet for mye, men se heller hvordan det går på date og ta det derfra. Anonymkode: 30847...807 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #8 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Magefølelsen har som oftest rett, ikke absolutt alltid, men som oftest. Så dersom du merker at han trekker seg unna, så kan det nok være noe i det. Ville ikke pushet for mye, men se heller hvordan det går på date og ta det derfra. Anonymkode: 30847...807 Tviler på det blir noen date når jeg ikke hører noe fra han.. Anonymkode: bfe0e...6de 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #9 Skrevet 15. november 2021 wandagirl skrev (8 timer siden): Mange som fader ut eller ghoster tidlig i relasjonen. Har ikke noe med deg å gjøre. Kanskje han begynte å snakke med en annen. Hadde uansett ikke lagt mye i det, heller begynt å snakke med noen andre. Dere har heldigvis ikke truffet/investert så mye i hverandre enda. Neida, skjønner at mange oppfører seg sånn..Hadde bare vært litt hyggeligere om han faktisk gadd å si ifra at han ikke var intressert allikevel. Men det er visst for mye å håpe på nå til dags.. Anonymkode: bfe0e...6de
Nåleputa Skrevet 15. november 2021 #10 Skrevet 15. november 2021 Ja!!! Har merket dette selv! Og det stemmer.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #11 Skrevet 15. november 2021 Dessverre et vanlig fenomen, og jeg har opplevd det selv flere ganger. Verst er det i kombinasjon med at man ser at den andre fortsatt er aktiv på datingapper. Da er på en måte løpet kjørt, selv om man håper i det lengste å "bli valgt". Hvis vedkommende er forholdsvis attraktiv, vet man jo at det trolig er konkurrenter involvert. Mitt tips? Skriv en kort, høflig melding og be om en avklaring. Det er langt bedre for selvfølelsen enn bare å bli fadet ut. Da er DU i kontroll over situasjonen. Lykke til! Anonymkode: bca1a...6d4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #12 Skrevet 15. november 2021 Han jeg dater er ELENDIG på mld. Men desto mer på når vi møtes. Vi har nå kommet dit at vi heller ringes enn å sende mld, og det er så mye bedre. Uansett, han var så off på mld at jeg vurderte å droppe han. Men noen menn er faktisk bare dårlige på mld. Veldig glad for at jeg ga han en sjanse. Anonymkode: 0d34e...b47 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #13 Skrevet 15. november 2021 Block an delete. Anonymkode: f0280...473
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #14 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han jeg dater er ELENDIG på mld. Men desto mer på når vi møtes. Vi har nå kommet dit at vi heller ringes enn å sende mld, og det er så mye bedre. Uansett, han var så off på mld at jeg vurderte å droppe han. Men noen menn er faktisk bare dårlige på mld. Veldig glad for at jeg ga han en sjanse. Anonymkode: 0d34e...b47 Men han du dater var kanskje dårlig på melding helt fra starten? Tenker det hadde vært annerledes om han jeg har snakket med var dårlig på det fra starten, men han sendte jo meldinger hver dag (og fine meldinger også) helt det plutselig var nix og nada.. Anonymkode: bfe0e...6de
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #15 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Block an delete. Anonymkode: f0280...473 👌 Anonymkode: bfe0e...6de 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #16 Skrevet 15. november 2021 Om en mann er interessert i deg så vet du det. Om du sitter å lurer så er han ikke interessert i mer enn swx og du har mest sannsynlig datet oppover over din liga. Det bør du slutte med om du vil ha et forhold. Anonymkode: 5fcc0...92a 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #17 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Om en mann er interessert i deg så vet du det. Om du sitter å lurer så er han ikke interessert i mer enn swx og du har mest sannsynlig datet oppover over din liga. Det bør du slutte med om du vil ha et forhold. Anonymkode: 5fcc0...92a Ja, men han ga inntrykk av å være interesseet for inntil 3 dager siden. Oppover min liga? Jeg er over 30 år, ikke 14... Anonymkode: bfe0e...6de 6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #18 Skrevet 15. november 2021 Åh, opplevde akkurat det samme. Og den følelsen du har nå er ikke god. Jeg har hatt 5 dates med en mann over en 12 ukers periode. Avtalte at vi skulle treffes igjen. To dager senere spør jeg om når det passer, og etter det har han lest men ikke svart. Dette er nå en uke siden Jeg skjønner jo at fyren ikke er interessert. Men så Urolig irriterende at man bare ikke kan si "sorry, jeg har ombestemt meg".. han fortsetter og følge meg og se alt jeg legger ut på sosiale medier.. Nå gjør jeg meg klar for å slette ham fra alt, blir gaaal 😅 Lykke til, håper din date går litt bedre🤞 Anonymkode: 346ab...642
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #19 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åh, opplevde akkurat det samme. Og den følelsen du har nå er ikke god. Jeg har hatt 5 dates med en mann over en 12 ukers periode. Avtalte at vi skulle treffes igjen. To dager senere spør jeg om når det passer, og etter det har han lest men ikke svart. Dette er nå en uke siden Jeg skjønner jo at fyren ikke er interessert. Men så Urolig irriterende at man bare ikke kan si "sorry, jeg har ombestemt meg".. han fortsetter og følge meg og se alt jeg legger ut på sosiale medier.. Nå gjør jeg meg klar for å slette ham fra alt, blir gaaal 😅 Lykke til, håper din date går litt bedre🤞 Anonymkode: 346ab...642 Mente 2 ukers periode Anonymkode: 346ab...642
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #20 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Åh, opplevde akkurat det samme. Og den følelsen du har nå er ikke god. Jeg har hatt 5 dates med en mann over en 12 ukers periode. Avtalte at vi skulle treffes igjen. To dager senere spør jeg om når det passer, og etter det har han lest men ikke svart. Dette er nå en uke siden Jeg skjønner jo at fyren ikke er interessert. Men så Urolig irriterende at man bare ikke kan si "sorry, jeg har ombestemt meg".. han fortsetter og følge meg og se alt jeg legger ut på sosiale medier.. Nå gjør jeg meg klar for å slette ham fra alt, blir gaaal 😅 Lykke til, håper din date går litt bedre🤞 Anonymkode: 346ab...642 Æsj, det er så dårlig gjort! Men heldigvis kommer man seg over det etterhvert! Er bare så utrolig slitsomt når man går og grubler og lurer.. Takk for det! Det er lov å håpe, men er ganske sikker på at det ikke blir noen date.. Anonymkode: bfe0e...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå