Annie Skrevet 9. oktober 2002 #1 Skrevet 9. oktober 2002 www.start.no har en link som du får fjernet svineriet! Vi fikk viruset, men fikk også fjernet det der. HELDIGVIS!!!
Gjest Lea Skrevet 9. oktober 2002 #2 Skrevet 9. oktober 2002 Er det noen som vet hvordan viruset "ser ut"? Kommer det på mail eller? Har fått endel mailer på ca 4 kb i det siste fra ukjente avsendere.
Annie Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2002 Har du ikke antivirus program da?
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #4 Skrevet 10. oktober 2002 Dette viruset er bare farlig for de som har ISDn-rutere. De fleste har ISDN-kort, modem eller bredbånd. Har du ISDN-ruter så kan det holde linja oppe lenge og du kan få en $$$$$$$$$$$$$$ telefonregning!
Gjest Lea Skrevet 10. oktober 2002 #5 Skrevet 10. oktober 2002 Jeg bruker antivirus, men vil ikke utfordre skjebnen. Dessuten er dette en del av yrket mitt også. Greit å vite hvordan virus fungerer. Hels burde jeg latt alle få innpass på PC-en min, slik at jeg fikk litt trening !
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #6 Skrevet 10. oktober 2002 Hva er isdn-ruter? Har igjennom kabeltv, hva kan jeg frykte?
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #7 Skrevet 10. oktober 2002 Hva er isdn-ruter? Har igjennom kabeltv, hva kan jeg frykte? Ps) Har norton, men hva kan jeg gjøre mere?
*Lillian* Skrevet 11. oktober 2002 #8 Skrevet 11. oktober 2002 BUGBEAR-viruset kommer på mail med vedlegg som heter bugbear.exe eller noe sånt (dokument). Viruset starter med å sende videre noen av dine private dokumenter til alle i adresseboken på mailen din. Mener det var det sambisen sa, han holder på å utdrive det viruset hver dag for tiden... (Jobber med det)
jordbær Skrevet 11. oktober 2002 #9 Skrevet 11. oktober 2002 Det viruset er teit. Hvis dere VET at dere har fått det og er på jobb.. Fjern det med en gang/si i fra til data-ansvarlig. Viruset syns det er morsomt å leke på det interne nettverket. Vi merket det ved at det bla. spydde ut MASSE ark på samtlige skrivere på hele huset. :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå