Gå til innhold

Help me understand!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fyr for 2 uker siden. Vi hadde det veldig fint! Han fortalte meg at han likte meg veldig godt og gledet seg til vi kunne sees igjen. Vi holdt kontakten daglig via meldinger i 1 og en halv uke, vi avtalte date (som etter avtalen skal skje om 3 dager). Men for to dager siden slutten han brått å sende meldinger.. Den siste dagen vi tekstet virket han litt "off". Han var fortsatt veldig hyggelig, men det var liksom ingen spørsmål til meg (han har tidligere spurt hvordan dagen min har vært, om jeg har sovet godt o.l.). Jeg vet jeg sikkert bare burde sende melding å spørre, men jeg orker ikke bli masete når vi ikke har kjent hverandre så lenge. Er det bare jeg som tenker at det er et veldig dårlig tegn at han ikke svarer? Noen som har opplevd noe lignende der det gikk bra allikevel? Stresser meg ihjel av dette..

Anonymkode: f64b6...a5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun ett dårlig tegn, hvis du er typen som trenger konstante beskjeder, og han er en som ikke er sånn. Det trenger ikke bety noe spesielt i det heletatt. Snakk med han når du ser han. Eventuelt ta en telefon KORT tid i forveien for å bekrefte avtalen eller noe i den dur, hvis du oppriktig tror han ghoster deg.

Trenger ikke bety noe som helst. Kan også bety at han har dame han var sammen med i helga. Opp til deg hvor paranoid du vil bli. I seg selv betyr det ingenting. Du får spørre han.

Anonymkode: 0358a...f97

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Christina82, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...