Gå til innhold

Menn uten undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sexy at en mann går uten undertøy i jeans.

Anonymkode: ca2e1...522

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jævla sexy, jeg får utløsning bare med tanken 😎🤘

• Liker 2
Skrevet

Tenker heller at det er uhygienisk. 

Anonymkode: de259...8c0

• Liker 2
Skrevet

Det høres jævlig ukomfortabelt ut.

• Liker 3
Skrevet

Nei ekkelt

Anonymkode: 643c0...b7b

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeansen er romslig og han skifter hver dag, så er det luftig og godt, men sexy? Not.

Skrevet

Om det er sexy for mannen selv aner jeg ikke. For min del kan jeg ikke si at det er sexy overhode om jeg får vite at en mann ikke har noe under jeansen, det er bare merkelig. .Jeg elsker synet av menn i boxer, så om han tar av seg jeansen og ikke har boxer under blir jeg skuffet.

Anonymkode: f439a...7e0

• Liker 3
Skrevet

Uhygienisk.

Hadde vært vanskelig å tenke på noe annet enn alle avføringsrestene i jeansen. Så ikke sexy i det hele tatt for min del.

Har samme tankene om stringtruser, eller damer som går uten undertøy. Er ikke hysterisk på renslighet, men akkurat dette er veldig ekkelt.

Anonymkode: a3fc7...79a

• Liker 2
Skrevet

Dama liker minst mulig undertøy på meg, så bruker herrestring av hygieniske årsaker. 

Anonymkode: 3e034...904

Skrevet

Jeg gjør stort sett alltid det.  er ikke noe galt i det. føles befriende. 

Skrevet

Jeg synes det er sexy når mannen slenger på seg en joggebukse eller fotballshorts uten noe under for å lage te eller kaffe på morgenen, og vi er romantiske i senga etterpå. Men hadde syntes det var litt urenslighet om han gikk slik hele dagen. Kanskje ikke i fotballshortsen en varm sommerdag om den ble vasket etter en dags bruk. Men ja, du skjønner hva jeg mener. 

Anonymkode: 24fe4...60e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dama liker minst mulig undertøy på meg, så bruker herrestring av hygieniske årsaker. 

Hygienisk med et stykke tøy som gnisser mot rævhølet ditt en hel arbeidsdag hvor man iløpet av dagen driter og også svetter i ræsprekken? Nei fy faen 🤮

Anonymkode: f9816...a60

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hygienisk med et stykke tøy som gnisser mot rævhølet ditt en hel arbeidsdag hvor man iløpet av dagen driter og også svetter i ræsprekken? Nei fy faen 🤮

Anonymkode: f9816...a60

Da gjør undertøyet jobben sin da, uten at det havner på buksa man bruker flere dager i strekk. Er det ikke det undertøyet er til for da? 

Under treningstights er det ofte mest praktisk uten undertøy. Men den bytter man da hver dag. 

Skrevet

Bruker ikke undertøy når jeg bruker tettsittende treningstøy. Det er veldig sjeldent jeg går uten undertøy i hverdagen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2021 den 8.44):

Ja, særlig. 

Anonymkode: 5f612...340

• Liker 1
Gjest Loublover
Skrevet

Ja synes det er ganske sexy jeg, liker at det er rask tilgang til pikken😁

Skrevet

Skipper undertøyet etter en kveldsdusj. Kun joggebukse/kosebukse, tenner fruen noe å "se" penis "bedre", så vet ho samtidig at den er ren.

Kommer derimot på ved første dobesøk..

Anonymkode: 45e37...427

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skipper undertøyet etter en kveldsdusj. Kun joggebukse/kosebukse, tenner fruen noe å "se" penis "bedre", så vet ho samtidig at den er ren.

Kommer derimot på ved første dobesøk..

Anonymkode: 45e37...427

Ja, nyvasket penis bak nyvasket joggebukse kan fort ende opp i en blowjob…

Anonymkode: 24fe4...60e

• Liker 2
Skrevet

Nydusjet og m bare joggebukse 🤩 mmmm. 
Gå rundt uten undertøy alltid, nei nei nei. 

Anonymkode: 7b8c0...17c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...