AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Skrevet 15. november 2021 Jeg har den siste tiden blitt kjent med en utrolig flott mann. Han er virkelig smart, reflektert, omsorgsfull, ja. Han har så mange kvaliteter jeg alltid har drømt om i en mann. Han virkelig ser meg, og jeg vet at han er glad i meg og bryr seg om meg. Problemet er bare det at han er utrolig lav og av den veldig slanke typen. Vi snakker typ 160cm. Jeg har bestandig slitt selv med elendig selvbilde, og jeg er svært sår og var over det å føle meg for stor, og lite feminin. Det er så jævla synd at min egen usikkerhet går ut over dette her, for det er faktisk en deal breaker. Eller har jeg blitt kresen? Jeg vet ikke lengre... Kan man jobbe seg gjennom dette? Hvor ille hadde det vært å bare være helt ærlig? Jeg er ikke noen som ser etter noe i pose og sekk, og jeg er usikker på om jeg har blitt litt blind på verdier. Men så er det dette med eget selvbilde. Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å klare og kle av meg foran denne fyren her. Anonymkode: 6dd03...4a9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Skrevet 15. november 2021 160 er jo ekstremt lavt for mann å være. Jeg hadde aldri klart å komme over det. Jeg tenker at hadde du likt han godt nok, så hadde du plutselig syntes at menn på 160 er de flotteste. Så jeg syns du bare skal droppe det Anonymkode: 80655...f3c 3
candykiss Skrevet 15. november 2021 #3 Skrevet 15. november 2021 Du kan jo umulig like denne fyren så godt som du skal ha det til, når du mener høyden hans og kroppsfasongen hans er noe du har problemer med. Om man VIRKELIG liker noen så tenker man ikke slik og leter etter «feil» hos den personen.. 3
Duff Skrevet 15. november 2021 #4 Skrevet 15. november 2021 Jeg kjenner mange menn som er lave, tre av de er lavere enn 160. Alle har samboer og barn, flotte menn med de kvalitetene du sikkert er glad for. Hvis høyden er det eneste så ville jeg forsøkt å ikke bruke energi på det men heller på de fine tingene og at ham er glad i deg som du er.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #5 Skrevet 15. november 2021 Kommer jo helt an på hvor høy du selv er, om du er for kresen. Er du ca samme høyde selv, burde du virkelig skjerpe deg. Jeg er 174 og sammen med en på 170. Han er i tillegg ca 10 kg lettere enn meg. Hadde jeg latt det hatt noe å si hadde jeg virkelig gått glipp av noe stort. Anonymkode: c7792...9d6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #6 Skrevet 15. november 2021 Finnes menn med de kvalitetene som er 175 også, Just saying. Du må ikke ha en kort mann om du ikke liker det. Anonymkode: 3b67d...ae2 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #7 Skrevet 15. november 2021 Nei hvis du ikke ser for deg å kunne kle av deg foran han så er det vel ikke noe vits. Problemet ligger i selvbildet ditt og ikke hos han, du kan ikke si til han at det er fordi du føler deg stor fordi han er mindre, men du kan si at du sliter med eget selvbilde og ikke er klar for noe seriøst eller seksuelt allikevel, eller at du trenger mer tid hvis det er noe du tror du kan klare å drite i etterhvert. For det er jo bare å drite i, kroppen din er som den er og han er glad i deg med den kroppen du har, ingenting å være så flau og selvbevisst over men jeg skjønner jo at du merker det ekstra godt når kontrasten er så stor mellom kroppstypene deres hvis dette er noe du er veldig opphengt i til vanlig også. Anonymkode: 80029...ab6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #8 Skrevet 15. november 2021 Ta på deg høye heler på neste date og se hva du syns. Anonymkode: 9cf47...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #9 Skrevet 15. november 2021 Du er ikke kresen for å ha preferanse. Disse kvalitetene finner du overalt, og det er flere høyere menn med disse kvalitetene enn lave menn. Anonymkode: 5f07f...d28 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå