Gå til innhold

Usikre gutter, hva vil dere egentlig oppnå?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymus51
Skrevet (endret)

Kvinneforum renner over av innlegg fra usikre gutter som vil ha bekreftelse på at tissefanten er stor nok. Jeg har som mann endel sympati med dem, og har ofte deltatt i disse trådene for å berolige usikre gutter med at det går helt fint. Du trenger ikke bekymre deg, hilsen mann som har hatt mange partnere gjennom 35 aktive år. Ta det rolig, pust gjennom nesen, og jobb heller med selvtilliten, hvordan du kler deg, ditt kvinnesyn og din respekt for kvinner som helt og fullt likeverdige med deg selv. Da går alt så mye bedre.
Men det er for enkelte gutter mer en mani enn en åpen undring. Samme hva du sier til dem, så bruker de bare svaret til å kjøre seg enda mere ned i sin tankespiral. De står foran livet og har opplevd en av to ting. Enten at de har problemer med å sjekke opp damer, eller at de tidlig møtte en size queen og ble helt satt ut. Bombe: min andre partner var en size queen og jeg var aaaltfor liten for henne (hun trengte virkelig store saker). Det eneste jeg som attenåring kunne gjøre var å gå videre, og det var lett siden 90% av alle damer tenker på helt andre ting enn tommestokker. Siden har jeg støtt på flere size queens og det er virkelig uproblematisk. På samme måte som noen damer ikke vil ha en mann på 1,60 eller 2,10, så er det altså noen som ikke vil ha en vanlig kuk. Bombe.

Kjære usikre gutt, her er noen råd på veien basert på mitt 51 årige liv hittil:

- Noen damer vil absolutt ha en mann med hår på brystet. Jeg har ikke hår på brystet. Panikk!

- Noen damer bare elsker menn med rødt hår. Jeg har ikke rødt hår så jeg kan ikke få disse damene. Katastrofe!

- Noen damer vil kun ha menn over 1,90. Jeg er ikke så høy så de vil ikke ha meg. Iiiik!

- Noen damer vil ha en mann med stor penis. Jeg har ikke stor penis så de vil ikke ha meg. Panikk!

- Noen damer vil ha tause og mystiske menn. Jeg er ikke taus og mystisk. Katastrofe!

Ja slik er det. Jeg kan ikke få sjans på ALLE damer. For jeg er ikke en mystisk rødthåret mann over 1,90 med stor penis og hår på brystet. Alle kan ikke være alt. Alle må være bare en ting av gangen, og det finnes altså damer som IKKE higer etter høye, tause, store og rødhårede menn med hår på brystet. 

Ta det rolig. Pust gjennom nesen. Nyt livet.

Endret av Anonymus51
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så er 12cm nok eller ikke? Jeg har 8cm omkrets og den bøyer seg litt oppover.

Anonymkode: 60f90...1f4

Gjest Anonymus51
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Så er 12cm nok eller ikke? Jeg har 8cm omkrets og den bøyer seg litt oppover.

Mer enn nok. Og den bøyen er perfekt, veeeldig mange damer som elsker det fordi du treffer rett inn på G-punktet med bøyen. Min er helt rett så jeg har ikke den fordelen som du har der. (Panikk!) 👍🏻

Endret av Anonymus51
Skrevet
Anonymus51 skrev (1 minutt siden):

Mer enn nok. Og den bøyen er perfekt, veeeldig mange damer som elsker det fordi du treffer rett inn på G-punktet med bøyen. Min er heeeelt rett så jeg har ikke den fordelen som du har der. (Panikk!) 👍🏻

Ok takk for svar.

Jeg var bare troll da. 😅

• Liker 1
Gjest Anonymus51
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok takk for svar.

Jeg var bare troll da. 😅

Det tror jeg ikke du var

Skrevet

Til alle menn!. Størrelse, form , tykkelse på understellet er ikke avgjørende. Tanker, meninger og holdninger betyr mye mer. Sånn, nå fikk jeg sagt det. 

Forferdelig mange menn med dårlig selvtillit innpå her altså!

Anonymkode: 8ea48...4b4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Til alle menn!. Størrelse, form , tykkelse på understellet er ikke avgjørende. Tanker, meninger og holdninger betyr mye mer. Sånn, nå fikk jeg sagt det. 

Ja du har rett i alt i denne posten 👍

Skrevet
Anonymus51 skrev (8 minutter siden):

Det tror jeg ikke du var

Du får tro hva du vil 🤣 Nummerene er tilfeldige, jeg har faktisk aldri målt den.

Skrevet

Det er kanskje for mange innlegg om det, men jeg synes også at det tydelig viser at det er masse menn/gutter som vil vite om tilfredstille kvinner seskuelt. I motsetning til som det var før hvor det var vanlig å si at menn er egoistiske i senga og bare bryr seg om sin egen orgasme. Joda noe av det er sikkert også bare at de vil høre fra damer som sier at det er godt nok fordi de er redde for å snakke om det med kvinner ansikt til ansikt skulle de ende opp med å ha sex. Så det er absolutt en skam og usikkerhet de sitter med, noe de kanskje også har blitt mobbet av i dusjen som var veldig vanlig når jeg vokste opp i hvert fall og guttene og jentene brukte å lure seg inn i dusjen til hverandre for å ta en titt. Etter det begynte og jeg ble oppdaget en gang så var jeg alltid først i dusjen og tok med meg ekstra bokser for å dusje i da jeg ikke ville høre mer av den latteren jeg fikk første gang. Hvor jentene spurte om jeg ikke kunne gjøre den hard for å se om jeg noen gang kom til å treffe noen som ville ha sex med meg.

Men totalt sett vil jeg si det er trist at så mange spør men også positivt, fordi jeg tror de fleste av dem som spør faktisk vil ha en kjæreste og at hun skal føle seg fornøyd med prestasjonen i senga.

Skrevet

Som mann med liten penis... Eneste sammenhengen jeg klarer å sette mellom liten penis og sex er ved SPH eller cuckolding. Det å jokke på ei dame som at hun skulle like det virker egentlig bare flaut. Damer i dag har prøvd forskjellige størrelser og gjort seg opp en mening i hvordan de sammenlignes. Og det jeg har lært ved å lese damers sammenligninger på dette, så føles de større bedre, sånn rent objektivt. 

Anonymkode: b775f...c55

Skrevet
On 11/15/2021 at 1:04 AM, AnonymBruker said:

«Status, sosial kapital og attraktivitet» betyr mye mer.

Sånn. Fikset på posten din. Tanker, holdninger og annet emosjonelt skvip kommer jo ikke for en dag før lenge etter dere har plukket ut en mann.

Anonymkode: 68db5...f72

Skrevet

Så fint at vi fikk enda en tråd å diskutere dette i da. 

Anonymkode: 685c6...031

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

«Status, sosial kapital og attraktivitet» betyr mye mer.

Sånn. Fikset på posten din. Tanker, holdninger og annet emosjonelt skvip kommer jo ikke for en dag før lenge etter dere har plukket ut en mann.

Anonymkode: 68db5...f72

Spør hvor du bor og hvilke holding dama har. Min beste venn har en helt vanlig jobb, ikke høyt oppe noen plass og kallet seg selv stygg siden tenårene. Dama hans er totalt knockout og tjener nesten dobbelt enn det han gjør og joda hun har en fortid med six pack yuppies. Men aldri noe som holdt mer en noen måneder maks 1 år. Mens de nå har barn sammen.

Jeg er ikke noe spesielt heller, løper hver dag men ikke noen film stjerne kropp, og har datet halv søsteren til dama hans etter hun kom tilbake til Norge i fjor. Startet først bare med sex fordi vi ikke kunne gå ut å date andre. Men har blitt seriøst og hu ær det mest nydelige kvinnfolket jeg noen gang har vært med og hun har aldri klagd på noen av de tingene du sier eller størrelsen for den saks skyld. 

Anonymkode: 5d34a...87d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...