Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å kjøpe meg hvite lave Moonboots nå. Syns de er fine + at de er supervarme.

Men så kom jeg til å tenke på - kan man gå med de i f.eks bygater og ute på tur langs fortau? Ser det rart ut? De er jo litt enorme. :)

Eller er disse kun beregnet på å gå med på fjellet eller hytta ol?

moonboots.jpg

Skrevet

Du må jo gå i det du vil, men jeg synes de er noen kolosser. Kunne ikke drømt om å gå i slike. 

Anonymkode: 2a526...cbd

• Liker 6
Skrevet

Synes faktisk de passer bedre å gå med i byen enn på fjellet

Ganske vanlig å se de i Oslo i vertfall 

Anonymkode: 8a2c1...641

• Liker 6
Skrevet

Synes det er ganske kult og retro. Husker søstera min hadde det i ungdomstiden. 

Anonymkode: 5f2a8...f39

• Liker 1
Skrevet

Grusomme sko som i tillegg er ødeleggende før anklene.

Anonymkode: 1063d...f57

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg hadde hvite moonboots i 2006. Brukte de som vanlige sko om vinteren, og følte meg dritkul.

Endret av 17.11
  • Liker 4
Skrevet

Dette er ikke fjellsko.

Anonymkode: 3fdfc...bf0

• Liker 4
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Bare gå med de i byen, de er jo som svære gode tøfler :)  Jeg har noen rosa høye helt nye jeg gleder meg til det blir kaldt nok til å bruke! Foreløpig blir det bare mine lilla snowjogs som også går an å kjøre bil med.  Det ville jeg ikke turt med moonbootsene. 

Tror ikke de ødelegger anklene om man ikke bruker de hele tiden nei, og de er IKKE grusomme.

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Du kan bli cool for a night med de skoene og en gammel Millet jakke 😄

1602037528.jpeg?s=98733e4043ec794599b475

Skrevet

De ser rare ut ja, men om du liker dem, så har det jo ikke noe å si hva andre mener. Ville ikke anbefalt å gå på fjellet med dem dog. 

Anonymkode: 37e0e...39f

• Liker 1
Gjest 123 eller noe
Skrevet (endret)

De er MYE kulere enn bibliotekarstilen som regjerer nå til dags. Hvorfor er det fashion plutselig å være grå mus?

Endret av 123 eller noe
Skrevet
skruttveig skrev (12 minutter siden):

De er MYE kulere enn bibliotekarstilen som regjerer nå til dags. Hvorfor er det fashion plutselig å være grå mus?

Jeg elsker bibliotekarstil, men ser ikke mye av det rundt meg. Kanskje vi definerer det forskjellig. For meg viser bibliotekarstil til en slags fantasi om hva en bibliotekar er, ikke hvordan dagens bibliotekarer faktisk kler seg. Tweed, markert liv, voluminøse bluser, skinnsko à la 40-tallet.

Anonymkode: 3fdfc...bf0

• Liker 1
Skrevet

Noen vil synes det er rart at du går med moonboots, andre vil synes det er rart at du ikke går med moonboots.

Jeg hadde moonboots tidligere, og brukte dem i sentrum om jeg skulle noen raske ærend, eller være utendørs. Dem var veldig varme, helt fantastisk om man sto lenge å venta på bussen! Men jeg hadde ikke sjans til å være mye innendørs med dem, som på kafe eller kjøpesenter. Jeg er frossenpinne, og hater fryse på beina (av typen som har 20grader på soverom, og sover med ullsokker under vinterdyne), og Moonboots ble alt for varmt inne på butikker.

• Liker 1
Skrevet

Moonboots er dritkult! Og de kan helt klart brukes i byen!

• Liker 1
Skrevet

Dritkule 😍

Anonymkode: 321da...74b

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Deilig å gå i uten sokker

Anonymkode: 38a2b...6ba

• Liker 1
Skrevet

I byen? Ja, absolutt. På fjellet? Nei, absolutt ikke.

• Liker 1
Skrevet

De er jo gorrstygge... 😳😂 Men bruk de heller i byen enn på fjellet. Skal du først gå med noe sånt er det jo greit at andre får se det? Syns det er kult jeg, at folk tar på seg så stygge plagg innimellom... 😄

Skjønner ikke hva de skoene liksom har på fjellet å gjøre? 🤨

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Deilig å gå i uten sokker

Anonymkode: 38a2b...6ba

Enig🙂

Anonymkode: 8a2c1...641

Skrevet

Ifl skobutikken her som selger de, er de laget for å stå i. Etter feks en lang dag i bakken. De er ikke egnet til å gå lengre avstander med. Sånn sett så er de som varme tøfler til utendørs bruk. 

Anonymkode: d7add...ad1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...