AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Hva slags symptomer hadde du og fikk du noe behandling? Hvor lang tid pleier det å ta å få svar på 24 timers EKG? Anonymkode: 9b4cf...b0a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva slags symptomer hadde du og fikk du noe behandling? Hvor lang tid pleier det å ta å få svar på 24 timers EKG? Anonymkode: 9b4cf...b0a Ekstraslag og tachykardi. Ble påvist sves på 24-timers ekg, men ingenting galt. Ble ikke gjort noen ting og ikke fått noen medisiner. Kun beskjed om å stikke fingeren litt i halsen og brekke meg, det nullstiller hvis jeg har tachykardi og det funker faktisk😂 Anonymkode: 73a6f...aaf 1
pia mater Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 Har ekstraslag men er symptomfri. Er jevnlig til kontroller pga hjertet (ikke pga ekatraslag) så er derfor det er oppdaget. Jeg fikk tidligere svar på 24-timers ekg på neste time, men nå så får jeg ikke svar siden det kun er kontroller. Får beskjed hvis noe er unormalt eller forverring.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #4 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ekstraslag og tachykardi. Ble påvist sves på 24-timers ekg, men ingenting galt. Ble ikke gjort noen ting og ikke fått noen medisiner. Kun beskjed om å stikke fingeren litt i halsen og brekke meg, det nullstiller hvis jeg har tachykardi og det funker faktisk😂 Anonymkode: 73a6f...aaf Er du veldig plaget? Var det derfor du fikk 24 timers EKG? Anonymkode: 9b4cf...b0a
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #5 Skrevet 15. november 2021 Fikk betablokkere Anonymkode: 541c5...c76
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #6 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er du veldig plaget? Var det derfor du fikk 24 timers EKG? Anonymkode: 9b4cf...b0a Går i perioder. 24-timers EKG fikk jeg fordi jeg hadde en episode der hjertet gikk opp i 190 slag i minuttet og roet seg ikke på 20 minutter. Anonymkode: 73a6f...aaf 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #7 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva slags symptomer hadde du og fikk du noe behandling? Hvor lang tid pleier det å ta å få svar på 24 timers EKG? Anonymkode: 9b4cf...b0a Har du tatt koronavaksinen? Anonymkode: 4ccd4...0c5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #8 Skrevet 15. november 2021 Var periodevis plaget med ekstraslag. Fant trippelslag på sånn 24timers, så henvist til stresstest hvor de ikke fant noe avvik. Så er vel ikke farlig og ikke noe å gjøre med. Prøver å stresse ned og ikke drikke så mye kaffe. Anonymkode: ccd3c...553
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #9 Skrevet 15. november 2021 Vært inne to ganger for ekstraslag, ellers ingen symptomer og får heller ikke medisiner eller behandling. Har fått beskjed om at det kan kjennes litt ubehagelig ut innimellom, men at det ikke er farlig, så da stoler jeg på sykehuset. Anonymkode: e69af...0f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå