Gå til innhold

Menn, spør dere om lov før slikking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elskeren min, som jeg kun har møtt/hatt sex med tre ganger til nå, har ikke slikket meg. Men jeg har sugd han hver gang. Både for jeg ville og fordi han også styrte meg dit. Noe som er helt greit for meg, for liker å suge. 
Men blir litt skuffet at han ikke slikker meg da. Synes det er for flaut å spørre/be om. Og er ikke så trygg på meg selv til å bare styre han dit. 
Tips? Kanskje han bare ikke liker det? 

Anonymkode: d42ff...f8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller så er han bare en egoistisk dust.. Ikke godt å si! Men hvis du spør han, så finner du det sannsynligvis ut.. 

• Liker 10
Skrevet
Oppgitt78 skrev (Akkurat nå):

Eller så er han bare en egoistisk dust.. Ikke godt å si! Men hvis du spør han, så finner du det sannsynligvis ut.. 

Føler det så nedverdigende å spørre. Han er mye yngre enn meg da. Mulig han ikke vet bedre? Han er ikke så ivrig på fingring heller. 

Skrevet

Velg heller en annen som gir kvalitet og ikke kun en slik egoistisk drittsekk 

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Føler det så nedverdigende å spørre. Han er mye yngre enn meg da. Mulig han ikke vet bedre? Han er ikke så ivrig på fingring heller. 

Kommunikasjon er nøkkelen til et velfungerende sexliv. Hvis han er uerfaren, så er god kommunikasjon enda lurere..

• Liker 5
Skrevet
Oppgitt78 skrev (Akkurat nå):

Kommunikasjon er nøkkelen til et velfungerende sexliv. Hvis han er uerfaren, så er god kommunikasjon enda lurere..

Kanskje jeg bare kan styre han dit da? Vise hva jeg vil? 

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor er det flaut å spørre han om? Det skulle jo være en selvfølge. Alle menn burde vite at klitoris stimulering er kvinnens vei til tenning og orgasme 

De eneste som ikke har slikket meg på eget initiativ har vært når jeg var under 18 og guttene like unge og vi alle var usikre i senga. Alle voksne menn har slikket meg fra første ligg på eget iniativ og jeg kunne aldri vært med en mann som ikke slikket ofte /hver gang 

Anonymkode: 5a5c0...233

• Liker 2
Skrevet

Elskeren din blir sugd nok av konen sin hjemme. 

Derfor. 

Anonymkode: 0484f...d7b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo også en form for kommunikasjon.. 🤞

Skrevet

Jeg spør ikke, bare gjør det!

Anonymkode: 7b355...aa5

• Liker 2
Skrevet

Det er vel ikke noe poeng å spørre menn på forumet. 1) de får seg jo ikke fitte 2) er for opptatt av å måle tisselassen til å svare

Anonymkode: 04d9d...9c9

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det flaut å spørre han om? Det skulle jo være en selvfølge. Alle menn burde vite at klitoris stimulering er kvinnens vei til tenning og orgasme 

De eneste som ikke har slikket meg på eget initiativ har vært når jeg var under 18 og guttene like unge og vi alle var usikre i senga. Alle voksne menn har slikket meg fra første ligg på eget iniativ og jeg kunne aldri vært med en mann som ikke slikket ofte /hver gang 

Enig. Men vil ikke skremme han. Og synes det er flaut. Men jeg er nok en MILF for han grunnet alder. Han er kun 25. Og jeg 39. Så kanskje jeg bare må styre han dit? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig. Men vil ikke skremme han. Og synes det er flaut. Men jeg er nok en MILF for han grunnet alder. Han er kun 25. Og jeg 39. Så kanskje jeg bare må styre han dit? 

Dytt ham ned i senga og sett deg over ansiktet hans, så skjønner han nok tegninga.

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Elskeren min, som jeg kun har møtt/hatt sex med tre ganger til nå, har ikke slikket meg. Men jeg har sugd han hver gang. Både for jeg ville og fordi han også styrte meg dit. Noe som er helt greit for meg, for liker å suge. 
Men blir litt skuffet at han ikke slikker meg da. Synes det er for flaut å spørre/be om. Og er ikke så trygg på meg selv til å bare styre han dit. 

Jeg er sjenert og klumsete, men jeg hadde elsket det om du hadde styrt /  "kommandert" meg til det, hvis du følte deg velstelt 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Han har ikke lyst og han bryr seg ikke. Dere er kun fwb og han verken respekterer deg eller bryr seg

Og hvorfor har du en elsker? Hva skjer med verden ? Hvorfor er det så mange som er trash idag? Du risikerer kroppen din å bli gravid med en du ikke har en framtid med

Kvinner blir billigere og billigere og så lurer de på hvorfor menn  ikke er intr i et seriøst forhold når det først gjelder

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skremme han? Sorry ass men er han redd for å slikke fitte så får han gå barneskolen om igjen 😂😂😂 Når han er 25 er han nok ikke redd eller usikker på om å slikke er normalt eller ikke, han vet det er normalt men mulig han ikke gidder fordi han ser deg mer som en sex fantasi for egen nytelse å knulle, og ikke bryr seg så mye om din nytelse siden du bare er en milf - fantasi for han.. 

• Liker 1
Gjest Anonymus51
Skrevet

En mann får værsågod slikke dama han er sammen med! Det må være et minimum.

Spør han, og forvent et «ja»!

M51

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det synes jeg at du skal gjør! Og nyt det, det er deilig å ta styringen av og til! 

Skrevet
Optimusprime skrev (1 time siden):

Han har ikke lyst og han bryr seg ikke. Dere er kun fwb og han verken respekterer deg eller bryr seg

Og hvorfor har du en elsker? Hva skjer med verden ? Hvorfor er det så mange som er trash idag? Du risikerer kroppen din å bli gravid med en du ikke har en framtid med

Kvinner blir billigere og billigere og så lurer de på hvorfor menn  ikke er intr i et seriøst forhold når det først gjelder

Hvorfor skal ikke hun ha en elsker da?? Ikke alle som vil ha forhold men det fleste trenger/vil ha sex! Det er jo helt normalt. Og en dame på 39 kan sikkert nok om prevensjon så jeg trur ikke hun trenger at du skal være bekymret for det.

Gå tilbake på gutterommet ditt istedenfor å skrive meiningløse kommentarer på kg 🙃

Anonymkode: 21989...7c2

• Liker 4
Skrevet
Optimusprime skrev (1 time siden):

🤡🤡🤡

Anonymkode: 21989...7c2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...