AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Del Skrevet 14. november 2021 Jeg er brunette med naturlig ganske langt hår som begynner å få noen grå hår som jeg ønsker å dekke litt til. Men det er uaktuelt å dra mange ganger årlig til frisør. Tenker på å lysne en del med balayage med noen striper som går høyere opp, tror dere det vil hjelpe en del på å dekke grå hår her og der og ikke minst hvor ofte må jeg regne med å måtte friske opp fargen for at det skal se ok ut? Jeg er nødt til å tenke over det med hvor ofte før jeg faktisk sitter i stolen for å bleke/farge det. Anonymkode: 831de...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Del Skrevet 15. november 2021 Ingen som kan svare på hvor ofte jeg må regne med å vedlikeholde balayage/hvor ofte dere som har det gjør det? 🤔 Ts Anonymkode: 831de...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 16. november 2021 #3 Del Skrevet 16. november 2021 Da jeg hadde balayage så gikk jeg hver 3. måned, men det kommer sikkert an på fargen og sånt. Balayage holder egentlig ganske lenge hvis du beholder egen farge i bunn. Noe jeg ikke gjorde siden jeg ikke liker egen farge, så det er mulig at det holder enda lenger og fortsatt ser naturlig ut om man beholder egen hårfarge eller nært opp til den. Frisøren kan sikkert farge over hvis du har mye grå hår, men ellers vil det sikkert kamuflere litt hvis du har litt lyse striper i håret også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 16. november 2021 #4 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg går også ca 3 måned 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #5 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg går en gang i halvåret. Jeg har mørkeblondt hår (altså ganske mørkt), så de grå hårene titter vel og godt frem innen jeg frisker opp. Men det er ikke så mange av dem så jeg bryr meg ikke så veldig. Men det går fint an å ta balayage (som er dyrt, minst 2k), og evt friske opp litt hyppigere med minicolour evt litt babylights i toppen. Det er billigere enn balayage hver tredje mnd. Anonymkode: 216b2...3ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. november 2021 #6 Del Skrevet 16. november 2021 (endret) Sally-Go-Round skrev (11 minutter siden): Jeg går også ca 3 måned 🙂 For å farge ettervekst, eller for å legge til mer lysning? Men til TS: Jeg tok bare vanlige tynne striper på naturlig hår, og gikk 3 ganger i året. Nå som jeg farger også må jeg jo ta litt ettervekst hver 3-4 uke (gjør det hjemme nå). Høres helt ekstremt dyrt ut å ta hver 3.mnd 🙈 Endret 16. november 2021 av Fløff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #7 Del Skrevet 16. november 2021 2-3 ganger i året går jeg. Mørk blond. Om vinteren vokser håret litt saktere. Du må nesten bare se ann. Bay....tåler jo mye ettervekst. Men kanskje mindre om du er veldig mørk og har mye grått? Anonymkode: a43f4...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 16. november 2021 #8 Del Skrevet 16. november 2021 Fløff skrev (3 minutter siden): For å farge ettervekst, eller for å legge til mer lysning? Men til TS: Jeg tok bare vanlige tynne striper på naturlig hår, og gikk 3 ganger i året. Nå som jeg farger også må jeg jo ta litt ettervekst hver 3-4 uke (gjør det hjemme nå). Høres helt ekstremt dyrt ut å ta hver 3.mnd 🙈 Begge deler 😬 Det er 3000 kr ca pr gang. Det er mye penger ja, men jeg har prøvd å la det naturlige komme frem og da savner jeg å ha det lysere 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #9 Del Skrevet 16. november 2021 Hvor gamle er dere som begynner å få grå hår? 😊 Anonymkode: 69e2b...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #10 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor gamle er dere som begynner å få grå hår? 😊 Anonymkode: 69e2b...39d Første gangen jeg fant to-tre grå hår i mitt kommunefargede hår, var jeg 33. Jeg er i femtiårene nå, og har fått en del flere, men er fremdeles ikke grå. Farger håret hjemme med brun farge. Anonymkode: 4276e...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #11 Del Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (På 16.11.2021 den 18.41): Hvor gamle er dere som begynner å få grå hår? 😊 Anonymkode: 69e2b...39d Takker for alle svar! Håper 2 ganger i året vil holde her. Jeg er 28 selv og begynner få noen grå hår nå. Anonymkode: 831de...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #12 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (På 16.11.2021 den 18.41): Hvor gamle er dere som begynner å få grå hår? 😊 Anonymkode: 69e2b...39d Jeg var vel 18 år tror jeg, når de første små grå hårene kom🙈 Nå litt over 10 år senere har jeg endel grå hår 😅 Anonymkode: 6954e...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå