AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Del Skrevet 14. november 2021 I lengde og omkrets. Begrunn gjerne svaret ditt. Vurderer og kjøpe min første. Anonymkode: a2f76...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Del Skrevet 14. november 2021 Bare å se på toppselgere hos kondomeriet og nytelse.no Det er de største dildoene som selger mest fordi det er diggest, men man orker ikke så stor pikk eller dildohver dag bare en gang i blandt derfor tar vi til takke med menn med normal str på pikken Anonymkode: db26c...026 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Del Skrevet 14. november 2021 Mest vanlig er nok en som likner på en pikk! Mellom 10 og 30cm lang. Og sånn omtrent mellom 5 og 25 cm i omkrets. Anonymkode: 8a383...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Del Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bare å se på toppselgere hos kondomeriet og nytelse.no Det er de største dildoene som selger mest fordi det er diggest, men man orker ikke så stor pikk eller dildohver dag bare en gang i blandt derfor tar vi til takke med menn med normal str på pikken Anonymkode: db26c...026 De som selger best er ofte helt gjennomsnittlige. En annen ting som er viktig å huske på er at man må ha noe å holde i med en dildo. De fleste er ikke i nærheten av å få inn disse store dildoene. De fleste får jo bare tuppen eller 1/3 innenfor. Anonymkode: 08047...e3f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #5 Del Skrevet 16. november 2021 Hmmmmm, finnes det mange dildoer under 15 i omkrets? Anonymkode: a2f76...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Del Skrevet 16. november 2021 Det finnes hvertfall ned til 2,5 i diameter dersom man leter. Ellers så har de diatoer for å utvide også. Har kjøpt noen (ganske normale) som jeg bare ikke har fått inn i det hele tatt! 😂 Anonymkode: 447c5...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #7 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (På 14.11.2021 den 23.07): De som selger best er ofte helt gjennomsnittlige. En annen ting som er viktig å huske på er at man må ha noe å holde i med en dildo. De fleste er ikke i nærheten av å få inn disse store dildoene. De fleste får jo bare tuppen eller 1/3 innenfor. Anonymkode: 08047...e3f Feil de som selger mest er de største https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/dildoer/?g=Kvinner&sort=-hasAvailableQuantity&sort=-rating Sorter etter mest likt Gjør det samme hos nytelse.no og se hvilke som har fått flest hjerter. Mitt nyeste tilskudd til samlingen er 19cm lang og 5,5 cm diameter Som sagt ikke noe jeg bruker hver dag men sykt digg å bli fylt ordentlig opp iblandt Anonymkode: db26c...026 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 16. november 2021 #8 Del Skrevet 16. november 2021 Aldri kjøpt dildo. Har bare kjøpt vibratorer. Men har kjøpt vibrator en kan ha i vagina samtidig som den stimulerer klitoris. Har aldri kjøpt noen med stor størrelse. Enten liten eller medium typ size. Er uansett klitoris stimulering som gir meg orgasmer hovedsakelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #9 Del Skrevet 16. november 2021 Akkurat bestilt denne: https://www.sinful.no/loving-joy-silicone-selection-dildo-15-cm Den er 15 cm. Synes det er ganske passe til dildo. Har en på 18 cm også, men den er helst sånn som mannen bruker på meg hvis jeg allerede er veldig kåt. Anonymkode: c1f77...6fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #10 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Feil de som selger mest er de største https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/dildoer/?g=Kvinner&sort=-hasAvailableQuantity&sort=-rating Sorter etter mest likt Gjør det samme hos nytelse.no og se hvilke som har fått flest hjerter. Mitt nyeste tilskudd til samlingen er 19cm lang og 5,5 cm diameter Som sagt ikke noe jeg bruker hver dag men sykt digg å bli fylt ordentlig opp iblandt Anonymkode: db26c...026 Finnes ikke noe mer hot en å se en kvinne sitte å ri på en stor dildo med sugekopp! Må jo være superdeilig å komme på denne måten også? Sikkert noen her med erfaring? Anonymkode: 80597...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #11 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Finnes ikke noe mer hot en å se en kvinne sitte å ri på en stor dildo med sugekopp! Må jo være superdeilig å komme på denne måten også? Sikkert noen her med erfaring? Anonymkode: 80597...970 Har en på 25 cm som blir festet på badekaret ganske ofte. Blir fylt helt opp av den. Ri å suge mann samtidig. Kvinne Anonymkode: 5d9e7...d32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 16. november 2021 #12 Del Skrevet 16. november 2021 Favoritten min er 25 cm lang og 15,5 cm i omkrets 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #13 Del Skrevet 16. november 2021 Ominous skrev (1 time siden): Favoritten min er 25 cm lang og 15,5 cm i omkrets 👌 Manne strekker ikke til da nei😅 Anonymkode: df040...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #14 Del Skrevet 16. november 2021 Min har ca 9 cm som kan føres inn og ca 2,5 cm omkrets. Større en det blir for stort. Anonymkode: 643ef...c74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 16. november 2021 #15 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Manne strekker ikke til da nei😅 Anonymkode: df040...a89 Jovisst 🤩 Var forresten han som kjøpte den 😅👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #16 Del Skrevet 16. november 2021 Ominous skrev (7 minutter siden): Jovisst 🤩 Var forresten han som kjøpte den 😅👍 Men hvordan fungerer det da. Blir vel som å stikke pilten inn en låvedør etter den dildoen. Anonymkode: df040...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 16. november 2021 #17 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvordan fungerer det da. Blir vel som å stikke pilten inn en låvedør etter den dildoen. Anonymkode: df040...a89 Ikke hvis mannen min også er velutrustet vel😅🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #18 Del Skrevet 16. november 2021 Ominous skrev (Akkurat nå): Ikke hvis mannen min også er velutrustet vel😅🤷♀️ Men er han det da? Anonymkode: df040...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 16. november 2021 #19 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men er han det da? Anonymkode: df040...a89 Det er han🤩👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #20 Del Skrevet 16. november 2021 Ominous skrev (Akkurat nå): Det er han🤩👍 Høres ut som en kg mann. Her inne er alle velutrustet😅 Anonymkode: df040...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå