Gå til innhold

Er så lei, får applaus når jeg er ferdig på do osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå gjort det til en vane her jeg bor å legge litt dopapir i do før jeg gjør mitt fornødne, fordi det virker som mitt bad ligger vegg i vegg med naboene sin stue eller annet rom de oppholder seg mye i. Ikke bad/wc for da hadde jeg hørt lyder tilbake.

Men naboene driver altså å ler hvis det "plomper" i doen min. Dunker i veggen bak meg på pur f og etterligner lyder. Verste er hvis jeg skulle komme til å fise, da er det fullstendig latterkrampe der og hører også  applaus og høylytt plystring når jeg trekker ned.

Har til nå bare latt som ingenting når jeg har møtt på de. Begge to ganske utrivelige både mannen og dama. Men altså dunking i veggen kunne de vel spart seg, jeg må jo få lov til å gå på do uten å være redd for at jeg plager noen?

Burde jeg slå i veggen tilbake?

Anonymkode: 5179b...bb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville faktiskt vurdert å flytte om jeg var deg🤣

• Liker 25
Skrevet

Rareste problemstillingen jeg har hørt på lenge! 

Du får sette på høy musikk når du går på do da. 

Anonymkode: 3d1c0...c01

• Liker 15
Skrevet

Wow.. Bare wow! 

For noen ekle folk! 

Sett på musikk når du er på do hvis du ikke kan flytte... Herlighet, selvsagt skal du kunne få gå på do i fred. 

Anonymkode: 162d9...45b

• Liker 14
Skrevet

Fis enda høyere heretter 😎

• Liker 3
Skrevet

Drit i naboen. Bokstavelig talt. Fis, promp og bæsj alt du vil, det er jo helt naturlig. Men om naboene hører deg så hører vel du de? Da er det bare å klappe tilbake. Eller sett på høy musikk 😄

Anonymkode: 3bf89...535

• Liker 4
Skrevet

For noen barnslige folk uten sosiale antenner. De må være meget sære. :blink:

• Liker 6
Skrevet

Hei igjen, ser du ikke bor bad mot bad. Ha en radio på badet som står på hele tiden. Da har de annet å underholde seg med. Om de klager er det jo bare å si at du må gjøre det på grunn av deres oppførsel. 

Anonymkode: 3bf89...535

• Liker 6
Skrevet

Dette høres merkelig ut. Lurer på hva slags bolig du bor i.  Som regel er vel bad vegg-i-vegg med bad? I blokker altså. Høres veldig spesielt ut. Hvis det er sant, hadde jeg flyttet. 

Anonymkode: a5e93...c73

• Liker 2
Skrevet

Herregud, dette må være det rareste jeg har lest på en stund. Sett på krana når du er på do? Høy musikk på telefonen e.l?

Anonymkode: f8ea0...67e

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

WTF :sjokkert: Må være noe av det rareste jeg noensinne har hørt.

Skrevet

La en radio stå på døgnet rundt på badet, med nrk jazz eller noe i den duren!

• Liker 3
Skrevet

Og du er sikker på at du ikke lider av en form for schizofreni? 

Eller sitter naboen klistret inntil veggen og venter på at du skal drite 24 timer i døgnet? 

• Liker 3
Skrevet

For noen utrolig spesielle folk, og gud så barnslig! De driter nok ikke selv.. 

I tillegg høres det vel lytt ut, jeg ville sett meg om etter et nytt sted å bo, uansett.

Rådet med musikk på vil fungere!

Anonymkode: cbf97...1b8

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hatt det litt på samme måte, og har nevnt det for en terapeut som da mente at jeg hørte ting som ikke eksisterte 🙄 så setter pris på dette innlegget ditt! Jeg har opplevd det samme.. 

Anonymkode: ec2cc...89e

• Liker 1
Skrevet

Send inn denne til Lørdagsrådet!

Anonymkode: 71827...bbf

• Liker 7
Skrevet

Å gå på do er jo helt naturlig da. Jeg skjønner du blir irritert men jeg hadde ikke giddet å dekke over noe alle gjør med musikk osv. De vokser vel opp en gang.

Er du forresten sikker på at det er deg de applauderer og skriker over? Kan det være noe annet? 

Anonymkode: dfa97...523

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har nå gjort det til en vane her jeg bor å legge litt dopapir i do før jeg gjør mitt fornødne, fordi det virker som mitt bad ligger vegg i vegg med naboene sin stue eller annet rom de oppholder seg mye i. Ikke bad/wc for da hadde jeg hørt lyder tilbake.

Men naboene driver altså å ler hvis det "plomper" i doen min. Dunker i veggen bak meg på pur f og etterligner lyder. Verste er hvis jeg skulle komme til å fise, da er det fullstendig latterkrampe der og hører også  applaus og høylytt plystring når jeg trekker ned.

Har til nå bare latt som ingenting når jeg har møtt på de. Begge to ganske utrivelige både mannen og dama. Men altså dunking i veggen kunne de vel spart seg, jeg må jo få lov til å gå på do uten å være redd for at jeg plager noen?

Burde jeg slå i veggen tilbake?

Anonymkode: 5179b...bb7

Finn en app eller noe med prompelyder, og lyder der noen trekker ned i do. Sett den på på badet i et par timer hver dag. Etter de har applaudert et par hundre ganger så går de nok lei av det til slutt.  

Skrevet
theTitanic skrev (1 minutt siden):

Finn en app eller noe med prompelyder, og lyder der noen trekker ned i do. Sett den på på badet i et par timer hver dag. Etter de har applaudert et par hundre ganger så går de nok lei av det til slutt.  

Dette synes jeg var et himla godt råd!

• Liker 3
Skrevet
theTitanic skrev (Akkurat nå):

Hehe! Kanskje de tar poenget.

Men ts, det her er faktisk veldig stygt gjort av dem. I verste fall kan du utvikle problemer med å slappe av og få gått på do, det er ikke sunt.

Anonymkode: b557a...b94

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...