Gå til innhold

Enda en som følger instababes og skriver med mange

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han gikk inn på snap mens jeg satt ved siden av og det var uåpnet blå (chat) snap nedover hele raden fra ulike jentenavn. Han sjekket også insta og hele feeden var unge, lettkledde blondiner med silikon og dådyrøyne, tikket inn litt meldinger der også. Har dårlig erfaring med å bli lurt og siden jeg ikke ønsker å virke som en dramaqueen som blander meg i hans privatliv har jeg bare unngått han i ettertid. Jeg sa vi gjerne kan være venner og da ble han frustrert og virker nå sjalu om jeg har møtt en ny.

Hva gjør dere når dere finner ut at han eller hun dere dater skriver med en haug andre og følger masse instababes? Har latt det skure og gå med andre og de har alltid vist seg å holde på med flere på en gang. 

Anonymkode: 15137...cf8

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tenkt at det ikke var fyren for meg.

• Liker 32
Skrevet

Ugh hvor gammel er han? Er dette nye normalen liksom? Datet en på 28 som var lik og dumpet han på flekken. Dvs jeg sa ingenting der og da men sa fra neste gang han ville møtes at dette her ikke var noe for meg. Ikke bruk tida di på sånne menn, de bare bruker deg og er aldri til å stole på! 

Anonymkode: 90545...08b

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ugh hvor gammel er han? Er dette nye normalen liksom? Datet en på 28 som var lik og dumpet han på flekken. Dvs jeg sa ingenting der og da men sa fra neste gang han ville møtes at dette her ikke var noe for meg. Ikke bruk tida di på sånne menn, de bare bruker deg og er aldri til å stole på! 

Han er 37.. De tre andre var 40,29 og 35 så virker ikke som om det er noe aldersgrense for slikt. Selv er jeg 29.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Han er 37.. De tre andre var 40,29 og 35 så virker ikke som om det er noe aldersgrense for slikt. Selv er jeg 29.

37 ja.... Full av commitmentsissues og manglende respekt for jenter. Tipper flertallet av de jentene han snapper med er mindreårige også. 

Hadde ikke vært et spørsmål for meg engang, ikke en fyr å bruke energi på! 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

37 ja.... Full av commitmentsissues og manglende respekt for jenter. Tipper flertallet av de jentene han snapper med er mindreårige også. 

Hadde ikke vært et spørsmål for meg engang, ikke en fyr å bruke energi på! 

Nei, enig i det. Brent meg kraftig på slike. Var jo kjipt for har fått nøkkel til leiligheten hans siden han jobber leie timer og syns vi har kommet nær hverandre på andre måter enn sex. Men mistet all lyst til å involvere meg mer med han. Så kjedelig at «alle» er sånn. Godt du også droppet han du traff.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Seriøst, er ikke dette noe man slutter med etter 20..  

Menn på 40 som bruker snap høres ganske stusselig ut 

Har ikke møtt noen menn som driver på sånn. Kanskje du treffer litt feil menn? 

Anonymkode: 836d0...2e6

• Liker 9
Skrevet

Synes det er rart å gi deg nøkkel til leiligheten og at han sier at han synes dere har kommet nærmere hverandre, men så fortsetter han å glane på andre jenter og har et hav av damer han chatter med. I tillegg legger han ikke skjul på det engang. Hva er greia med enkelte menn?

Nei, hadde ikke giddet jeg heller.

Anonymkode: ef632...5f3

• Liker 6
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Seriøst, er ikke dette noe man slutter med etter 20..  

Menn på 40 som bruker snap høres ganske stusselig ut 

Har ikke møtt noen menn som driver på sånn. Kanskje du treffer litt feil menn? 

Anonymkode: 836d0...2e6

Kjenner mange menn på 40 inklu familiemedlemmer som bruker snap, men ikke på den måten som mine dates bruker det, de andre jeg kjenner har mest kompiser der og snapper sjeldent. Ble så skuffet over at en som virker emosjonelt tilgjengelig og moden var en sånn fjortis på bånn

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes det er rart å gi deg nøkkel til leiligheten og at han sier at han synes dere har kommet nærmere hverandre, men så fortsetter han å glane på andre jenter og har et hav av damer han chatter med. I tillegg legger han ikke skjul på det engang. Hva er greia med enkelte menn?

Nei, hadde ikke giddet jeg heller.

Anonymkode: ef632...5f3

Ja, jeg syns det var rart han ikke prøvde å skjule det 😅 om det var mine sosiale medier med en haug av meldinger fra menn og masse unge menn i baris jeg fulgte på insta hadde jeg blitt dritflau. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei, enig i det. Brent meg kraftig på slike. Var jo kjipt for har fått nøkkel til leiligheten hans siden han jobber leie timer og syns vi har kommet nær hverandre på andre måter enn sex. Men mistet all lyst til å involvere meg mer med han. Så kjedelig at «alle» er sånn. Godt du også droppet han du traff.

ser su noen kjennetegn ved «alle» mennene som er sånn? Siden du stadig møter på de.

Anonymkode: 05a36...9ca

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Anonymkode: 05a36...9ca

De har vært helt forskjellige. Alt fra introvert og lukket til åpen og kjærlig. De fleste med unntak av en har virket modne, intelligente og oppegående. Får heldigvis automatisk avsmak når jeg finner ut av sånt.

• Liker 2
Skrevet

Du skal bare gi opp med engang å tro at uansett mann du finner at han ikke skal synes det finnes andre damer som er milevis diggere enn deg. Sånn er det bare - med mindre du er ei av de damene selv. 

Nå er det jo deg han er sammen med. Så hva er problemet? Annet at du blit sjalu av at han synes andre damer er hot

Anonymkode: 9a454...f16

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du skal bare gi opp med engang å tro at uansett mann du finner at han ikke skal synes det finnes andre damer som er milevis diggere enn deg. Sånn er det bare - med mindre du er ei av de damene selv. 

Nå er det jo deg han er sammen med. Så hva er problemet? Annet at du blit sjalu av at han synes andre damer er hot

Er én ting å synes at andre folk er hotte og eventuelt se på bilder/film på privaten, noe helt annet å trykke det helt åpenlyst opp i ansiktet på den man dater/er sammen med.

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Du syns det er ok å date noen som samme kveld dere er sammen har fått meldinger på snap fra ca 8 ulike kvinner? De meldingene var kommet etter jeg snappet med han tidligere den dagen for jeg var ikke engang å se på snaplisten. Og å se han følger så mange unge og opererte damer var nedtur. Nei, føler meg ikke lenger spesiell med han gitt når han er så travel med andre. Og sånt kaster jeg ikke bort tiden på. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Problemet er at når man er i forhold med noen eller på vei i et forhold med noen så slutter man å oppføre seg som singel og oppsøke og flørte med andre damer/menn. Hvis du ikke skjønner det så har du en skade i hodet 

• Liker 5
Skrevet

Og btw, når jeg er sammen med noen syns jeg ikke mange menn er milevis diggere enn han. Isåfall er jeg ikke forelsket. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og btw, når jeg er sammen med noen syns jeg ikke mange menn er milevis diggere enn han. Isåfall er jeg ikke forelsket. 

Nettopp 

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor er det greit med jenter som snakker med 100 menn på Snapchat men menn kan ikke gjøre det samme?

Anonymkode: b4aab...519

• Liker 1
Skrevet

Herregud så usjarmerende. Tenker du bør være ærlig med ham jeg og forklare greia, både for din del og for hans del, kanskje han forstår at han ikke kan holde på sånn om han vil ha seg dame. 

Anonymkode: f1ade...543

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...