Gå til innhold

Alternativ til Origins hydra burst gel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en hud som er veldig rar på at den kan bli knusk tørr/vond/flassete samtidig som den blir kvisete.

Jeg har prøvd massevis av dyre hudkremer og brukt tusenvis av kroner på å finne en hudkrem som funker til min hud. Origins hydra burst gel gjør huden min helt bra.

Nå er det av en eller annen grunn tomt for denne på alle kicks-butikker, inkludert på nettet.

Er det noen som har lik hud og vet om et alternativ?

Anonymkode: c201c...7a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dermologica active moist er bra, men dyr.. Og liker en del fra cosrx, men vet ikke om de vil gi deg nok fukt.. 

Skrevet
Peonjenta skrev (2 timer siden):

Takk for tips, men min erfaring er ar kremer ikke trekker dypt nok inn på meg. Det må være gel av noe slag. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for tips, men min erfaring er ar kremer ikke trekker dypt nok inn på meg. Det må være gel av noe slag. 

Den finnes i gel også, den har vært en "livredder" for meg på vinteren når jeg har vært veldig tørr under øynene.  Kan brukes i et tynt lag under sminke også. 

https://lyko.com/no/la-roche-posay/la-roche-posay-cicaplast-b5-recovery-gel-40-ml?gclid=CjwKCAiAp8iMBhAqEiwAJb94z1ksoSXCIUqqnFqr_5CVcgSEfvR6LRkdYxl3746u_tukY6DbarTedRoCIs4QAvD_BwE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...