Gå til innhold

Hva er det med denne fyren…? Dum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr i en god del mnd nå.

han er helt utrolig snill å tålmodig å har det meste jeg ser etter, men det jeg syns er snedig med fyren er sånne små ting der han gjør dumme ting rett å slett

F.eks jeg ble uheldigvis gravid å aborterte barnet, det var hans barn å han visste at jeg drev med en abort, samme dag sender han dickpic!?🤣😱 når jeg skrev 2 timer før at det kom nå…

jeg har også skrevet til han at jeg har det litt ekstra slitsomt om dagene nå så jeg har lite sex lyst, at jeg slet litt med utfordringer

30 min etterpå sender han nakenbilde🤨

det med aborten sjokkerte meg litt, hva er det her? Lite respekt ? Eller bare kort tenkt ? Eller en pervers? 

Anonymkode: fb5f9...a12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han bare ser på deg som noen å knulle, og ikke som et menneske som går gjennom ting som f eks abort. Han respekterer deg ikke og er ikke oppmerksom i det hele tatt. Ikke noen du skal satse på 

Anonymkode: 9034a...26d

• Liker 22
Skrevet

Æsj, han hørtes motbydelig ut. Tenk deg å ha en sånn mann i tyngre tider, mareritt. 

Anonymkode: 79d97...fdf

• Liker 11
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Moromor skrev (13 minutter siden):

Han høres litt...kort ut.

Dette.

Skrevet

Oj, det er ikke normal oppførsel. Og det er ikke en person du kan forvente å være der for deg når livet er vanskelig. Vil du virkelig satse på en sånn person? 

Anonymkode: 16372...8fd

• Liker 5
Skrevet

Høres ut som om han kun bryr seg om sex og ikke om deg som person

• Liker 6
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har datet en fyr i en god del mnd nå.

han er helt utrolig snill å tålmodig å har det meste jeg ser etter, men det jeg syns er snedig med fyren er sånne små ting der han gjør dumme ting rett å slett

F.eks jeg ble uheldigvis gravid å aborterte barnet, det var hans barn å han visste at jeg drev med en abort, samme dag sender han dickpic!?🤣😱 når jeg skrev 2 timer før at det kom nå…

jeg har også skrevet til han at jeg har det litt ekstra slitsomt om dagene nå så jeg har lite sex lyst, at jeg slet litt med utfordringer

30 min etterpå sender han nakenbilde🤨

det med aborten sjokkerte meg litt, hva er det her? Lite respekt ? Eller bare kort tenkt ? Eller en pervers? 

Total dealbreaker å sende dick pick når du gjennomgår en abort. Han er ikke bare dum,men total idiot. 

Uansett hvor grei han har vært ellers, så vitner det om en person med grunnleggende mangel på empati.  Ingenting å fortsette med. Forstår godt du ble sjokkert,  da det var beyond normal oppførsel.  

Trist du måtte erfare slik en mann. 🌷

Endret av Skogsalv
Skrevet

Takk for svar, han et perfekt ellers, men som skrevet er det vel mangel på empati her. Jeg har også et barn så jeg velger ikke bare for meg selv… synd det viste seg at det er så lite empati, har brukt nesten 1 år på å date (tar det rolig pga barn). 

Enda en rar dum ting: han skrev elsker deg på SNAPCHAT første gang 😭😬 sa det ikke ansikt til ansikt, han elsker meg også før vi er blitt enig om et forhold. Er noe som mangler ved han… 

får vel bare ta den vonde smellen å avslutte 

• Liker 1
Gjest Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar, han et perfekt ellers, men som skrevet er det vel mangel på empati her. Jeg har også et barn så jeg velger ikke bare for meg selv… synd det viste seg at det er så lite empati, har brukt nesten 1 år på å date (tar det rolig pga barn). 

Enda en rar dum ting: han skrev elsker deg på SNAPCHAT første gang 😭😬 sa det ikke ansikt til ansikt, han elsker meg også før vi er blitt enig om et forhold. Er noe som mangler ved han… 

Det lureste du kan gjøre ❤ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

:ler:  "perfekt ellers". Du har neimen ikke verken standard eller krav, så en får i grunnen som fortjent.

Anonymkode: 17329...bfd

• Liker 5
Skrevet

Han er bare som menn flest. En kåt jævel. Ikke noe å bry seg med

Anonymkode: cc05a...2b7

Skrevet

Han høres i alle fall langt i fra perfekt ut, snakk om respektløs! Min mann begynner ikke å kødde rundt sånn om jeg så bare har feber, og jeg kan ikke se for meg at han i sin villeste fantasi kunne gjort noe sånt under en abort!

Anonymkode: b6c41...f3d

• Liker 2
Skrevet
Skogsalv skrev (3 timer siden):

Total dealbreaker å sende dick pick når du gjennomgår en abort. Han er ikke bare dum,men total idiot. 

Uansett hvor grei han har vært ellers, så vitner det om en person med grunnleggende mangel på empati.  Ingenting å fortsette med. Forstår godt du ble sjokkert,  da det var beyond normal oppførsel.  

Trist du måtte erfare slik en mann. 🌷

Jepp høres ut som total mangel på både empati og intelligens.

Eller for å si det på den gode gamle måten:

Evneveik og manglende åndsevner

Hvis det gjør det tydeligere.

TS: dump ham fort som råd er. Dette er ikke et menneske å satse på, eller dele livet med.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er bare som menn flest. En kåt jævel. Ikke noe å bry seg med

Anonymkode: cc05a...2b7

Dette er jo bare tull, du skal være rimelig kynisk og totalt uten empati for å sende en slik melding til en kjæreste som gjennomgår noe slikt. Bare at noen sender slike bilder i det hele tatt er et eneste enormt stort rødt flagg. En seriøs trygg god mann hadde aldri gjort noe slikt. Så TS at han har påført deg dette, ikke støtter deg i det hele tatt, sitter hjemme og er en barnslig egoistisk drittsekk sier det akkurat hva du skal gjøre. Du burde egentlig ikke spurt om det en gang, og alle er jo enstemmig i sine råd her.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

:ler:  "perfekt ellers". Du har neimen ikke verken standard eller krav, så en får i grunnen som fortjent.

Anonymkode: 17329...bfd

Hun har vel fått høre så mange ganger at hun må «senke kravene». Men åpenbart er det feil uansett hva man gjør.

Anonymkode: 81828...8d0

• Liker 2
Skrevet

En respektløs kåt drittsekk bare 🙄 Ta farvel med han.

• Liker 1
Skrevet

Spørsmålet her er vel når du selv sier dere har datet. Er han enig i den betegnelsen? Eller er dere kanskje egentlig bare FWB?

Anonymkode: aef98...e90

Skrevet

Han ser ikke på deg som et menneske.

Anonymkode: 553ac...51f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...