Gå til innhold

Sexy kledning på menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere damer 40 - 60 år.  Hva er sexy kledning på menn? Dongeribukse og T-skjorte ? 

Hva syns dere er tiltrekkende i denne aldersgruppen?

Anonymkode: de355...cec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dress! 😄

En som passer personen den sitter på seff.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere damer 40 - 60 år.  Hva er sexy kledning på menn? Dongeribukse og T-skjorte

Anonymkode: de355...cec

Seriøst, du kan vel legge i NOE innsats om du vil prøve å være sexy?? 

Anonymkode: ef0f4...d65

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Seriøst, du kan vel legge i NOE innsats om du vil prøve å være sexy?? 

Anonymkode: ef0f4...d65

Er det ikke sexy med en veltrent småsvett mann i dongeri og t-skjorte lengre? :(

• Liker 1
Skrevet

Skinnjakke,  t-skjorte og jeans. Må selvsagt passe personen da.

Anonymkode: 1fd54...7e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skinnjakke,  t-skjorte og jeans. Må selvsagt passe personen da.

fd002338b6f64fa61ceb4fba96e91174.jpg

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

fd002338b6f64fa61ceb4fba96e91174.jpg

Helt ok det der.. Men hvorfor den ødelagte buksen? 
Sukk, kan man ikke gå i skikkelige, hele, klær? 

• Liker 1
Skrevet
SlemUlv skrev (7 minutter siden):

Helt ok det der.. Men hvorfor den ødelagte buksen? 
Sukk, kan man ikke gå i skikkelige, hele, klær? 

sexy å vise litt kneskål vel 😄

Anonymkode: aa374...2d7

Skrevet

Jeg vet jeg er rar, synes vanlig genser eller hettegenser hvor ermene er dyttet opp mot albuene så jeg ser underarmene er noe av det mest sexy jeg ser. 

Anonymkode: 50795...c34

• Liker 2
Skrevet

Bukse som sitter fint over rumpa, enten jeans eller annet stoff. T-skjorte eller genser som passer mannen og hans figur. 

Litt penere anledninger; skjorte og bukse med passende genser lett tilgjengelig. Bruker du skjorte må halsen på genseren passe for dette. Bukse med rette ben , ikke for trange. Diskre sko etter sesong. Tenner lett på casual kledd mann som også har lagt en liten ekstra innsats i hår, bruk av aftershave, nypussede sko, strøket skjorte, etc. om han da ved rett anledning legger armen rundt meg og viser at jeg er hans... 

Med alt dette sagt så kan mannen jeg vil ha gå med sokker i sandalene om han vil, bare anledningen gjør det akseptabelt. 

For anledninger med kleskode forventer jeg at denne følges med et snitt som passer mannen. 

Anonymkode: 6d7b7...21a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bukse som sitter fint over rumpa, enten jeans eller annet stoff. T-skjorte eller genser som passer mannen og hans figur. 

Litt penere anledninger; skjorte og bukse med passende genser lett tilgjengelig. Bruker du skjorte må halsen på genseren passe for dette. Bukse med rette ben , ikke for trange. Diskre sko etter sesong. Tenner lett på casual kledd mann som også har lagt en liten ekstra innsats i hår, bruk av aftershave, nypussede sko, strøket skjorte, etc. om han da ved rett anledning legger armen rundt meg og viser at jeg er hans... 

Med alt dette sagt så kan mannen jeg vil ha gå med sokker i sandalene om han vil, bare anledningen gjør det akseptabelt. 

For anledninger med kleskode forventer jeg at denne følges med et snitt som passer mannen. 

Og under må det være boxershorts av kvalitet. Eller ingenting. Vanlig underbukse på menn er det mest avtennende jeg vet. 

• Liker 1
Skrevet

String under. 

Anonymkode: 53b5d...991

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...