AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Hei For et par uke siden traff jeg en mann. Jeg satt igjen med et godt inntrykk etter daten og følte vi hadde kjemi og flere ting klaffet. I etter tid har det vært litt overfaltisk snapping, akkurat slik det va før vi møttes. Under daten så sa denne mannen at han ville treffes igjen. Å jaa dagen gikk uten at han sporte så da tok jeg intiativ til å treffes. Det jeg får til svar er at det passet dårlig, og heller ikke noe oppfølling til et treff på et senere tidspunkt som kunne treffes. Jeg tolker det som han er lite intressert når en mann jør dette. Hva med dere andre ? Jeg har lite dating erfaringer så hadde vært fint med andre sine synspunkter på dette. Anonymkode: b84b2...e2a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei For et par uke siden traff jeg en mann. Jeg satt igjen med et godt inntrykk etter daten og følte vi hadde kjemi og flere ting klaffet. I etter tid har det vært litt overfaltisk snapping, akkurat slik det va før vi møttes. Under daten så sa denne mannen at han ville treffes igjen. Å jaa dagen gikk uten at han sporte så da tok jeg intiativ til å treffes. Det jeg får til svar er at det passet dårlig, og heller ikke noe oppfølling til et treff på et senere tidspunkt som kunne treffes. Jeg tolker det som han er lite intressert når en mann jør dette. Hva med dere andre ? Jeg har lite dating erfaringer så hadde vært fint med andre sine synspunkter på dette. Anonymkode: b84b2...e2a Høres ut som han er som svært mange menn og ikke god til å chatte. Hvis kjemien var god når dere møttes hvorfor ikke møtes igjen? Avtal et tidspunkt og treff han igjen å du får snart se et hylekor her påpeke at han ikke er interessert for de har fått for seg at alle menn er på fra starten av. Anonymkode: c4b12...785
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Høres ut som han er som svært mange menn og ikke god til å chatte. Hvis kjemien var god når dere møttes hvorfor ikke møtes igjen? Avtal et tidspunkt og treff han igjen å du får snart se et hylekor her påpeke at han ikke er interessert for de har fått for seg at alle menn er på fra starten av. Anonymkode: c4b12...785 Men jeg tok jo intiativ til å treffes. Det gjorde jeg til første møte også. Det må jo være en viss balanse i hvem som tar intiativ ? Eller overanalysere jeg her 🤔 Trudde det var litt sånn at mennene likte å jakte litt. Anonymkode: b84b2...e2a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 Hadde tenkt han ikke var interessert nok hvis han ikke tok initiativ til å møtes i løpet av de ukene dere har hatt hverandre på snap Anonymkode: 69877...59c 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 Han er ikke interessert. Move on Anonymkode: e555a...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg tok jo intiativ til å treffes. Det gjorde jeg til første møte også. Det må jo være en viss balanse i hvem som tar intiativ ? Eller overanalysere jeg her 🤔 Trudde det var litt sånn at mennene likte å jakte litt. Anonymkode: b84b2...e2a Ahh. Nei alle menn liker ikke å jakte selv om kvinner har fått for seg det. men du har rett i balanse. Kan jeg spørre alder? Er man veldig ung å du har tatt kontakt to ganger så kan det være uerfarenhet. Men når du inviterer andre gang og det passer ikke så sender du ballen til han. Dvs han burde fulgt opp å funnet et tidspunkt som passet bedre men som sagt det kan være han ikke har peiling på å være på. Men du har sendt ballen til han så jeg hadde avventet å sett om han sparket den tilbake men ikke håpet på noe. Anonymkode: c4b12...785
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #7 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ahh. Nei alle menn liker ikke å jakte selv om kvinner har fått for seg det. men du har rett i balanse. Kan jeg spørre alder? Er man veldig ung å du har tatt kontakt to ganger så kan det være uerfarenhet. Men når du inviterer andre gang og det passer ikke så sender du ballen til han. Dvs han burde fulgt opp å funnet et tidspunkt som passet bedre men som sagt det kan være han ikke har peiling på å være på. Men du har sendt ballen til han så jeg hadde avventet å sett om han sparket den tilbake men ikke håpet på noe. Anonymkode: c4b12...785 Oki, takk for svar 😊 Får avvente å se om han følle det opp da sæll om man kan si man er litt utålmodig av seg 😒 Anonymkode: b84b2...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå