AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Noen andre som har et familiemedlem helt oppe i halsen, og bare ikke klarer personen? Jeg takler ikke min eldste bror. Alle har sine gode sider, men han er ekstremt bedrevitersk, høy på seg selv, hever seg over andre, er ekstremt nedlatende mot andre og baksnakker MYE. Han bruker hersketeknikker som herming, latterliggjøring og himling med øynene om man sier noe som er dumt i hans øyne. Hvis man ikke vet akkurat det han vet, er man dum. Han har høyere utdannelse, og han tror han er noe spesielt og bedre enn andre. Jeg har tatt det opp med han flere ganger, men det er null forståelse for andres synspunkt. Har også ved et par anledninger kjeftet han huden full når kommentarene ble for mange. Resten av familien ser det på samme måte som meg. Man skal liksom se opp til sine eldre søsken, men uansett utdannelse ser jeg ikke opp til en som behandler mennesker og sine aller nærmeste som dritt, til tider. Ikke alltid, men nokså ofte. Flere som har et forknytt forhold til noen av sine nærmeste? Hvordan takler dere det? Anonymkode: f4eff...802 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Skrevet 15. november 2021 En drittsekk er en drittsekk uansett blodsbånd eller ei. Er bare å kutte han ut, vel? Anonymkode: 5fad7...301 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #3 Skrevet 15. november 2021 Her på Kvinneguiden har alle en ytterst god relasjon med alle sine slektninger! Anonymkode: 868d9...083
Gjest førstedamen Skrevet 15. november 2021 #4 Skrevet 15. november 2021 Du må jo ta igjen. Når han hermer må du jo le, og latterliggjøre han. Når han kaller deg eller andre dum ler du og viser tydelig at det er han som er dum. Det verste slike folk vet er hånlatter. Lær deg det du!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #5 Skrevet 15. november 2021 Ikke så vanskelig som deres søskenforhold høres ut, men har et tidvis vanskelig forhold til min søster. Vi er ekstremt forskjellige - hun er veldig dominerende og legger seg oppi alt, mens jeg er mer konfliktsky. Noen ganger blir jeg gal av alt hun skal blande seg bort i og mene noe om. Hadde jeg gjort det samme mot henne, hadde hun blitt fly forbanna, for hun tåler ikke kritikk selv. Her går det liksom i en evig runddans der jeg lar henne holde på for familiefredens skyld, etter en tid blir jeg sur og det blir en krangel, så har vi en pause fra hverandre, nærmer oss hverandre igjen, og så er det pån igjen Vi kan ha det hyggelig sammen også, for all del. Men vi kan ikke være sammen for lenge av gangen, rett og slett. Hvordan er broren din mot resten av familien? Anonymkode: 0bb57...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå