AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Har du undertøy som du kun bruker til sex eller forføring? Hva slags? Jeg ryddet før i dag og fant igjen et sett med korsett og strømper, som jeg hadde glemt at jeg hadde kjøpt. Er sikkert 10 år siden, og nå tror jeg dessverre ikke det passer lenger ... Anonymkode: a4573...0e5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Har en hel eske full av sexy undertøy, korsetter, stockings, bodystockings osv. Men har aldri fått bruk for det sammen med noen mann 😂😂😂😂 De som strekker seg minimum for meg gidder heller ikke jeg å strekke meg noe for så det blir bare med at jeg bruker det når jeg er alene og kan booste selvbildet mitt av å se meg selv i speilet 😊 Anonymkode: b6e08...b09
Milky Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 Ja har eget undertøy til sex/forføring… for eks crotchless panties som ikke gir mening å bruke til hverdags. En del forskjellige babydolls, stay ups, korsett.. you name it. ELSKER å kjøpe sexy undertøy 1
Rosa Dartle Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 Bodyer og hofteholdere, stayups. Kjøper mer enn jeg får brukt, det er jo litt gøy 😄 Men tar gjerne imot tips til sider hvor de har bra undertøy i god kvalitet 😊 F.eks stayups faller jo alltid ned, men har sett sånne som er direkte festet i hofteholderen, så man slipper de knappehempene for å feste dem, det blir bare styr under akten 😅
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 Har mange par knelange sokker da eksen elsket det. Men har alltid brukt de som vanlige sokker også. Er noen klær som opplever sex jevnlig men det er fordi de er hjemmeklær og ikke alltid havner av underveis. Noen av t-skjortene og genserne brukes forsåvidt på jobb og ellers også. Anonymkode: ad77c...79d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå