AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Er det en sykdom eller hva? Bunner det i manglende oppmerksomhet fra mor som spedbarn? Jeg synes bare det blir flere og flere av dem. Anonymkode: 00771...e37
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Har en sånn elsker jeg og! En ting er å be om bekreftelse etter sex om det var godt men konstant mas om «er jeg den beste du har hatt», «liker du kuken min» osv døgnet rundt på sms. Vi har sinnsykt bra sex men begynner å bli kraftig lei av mas og fisking om komplimenter menn son er så usikre at de ber om bekreftelse HELE tiden er turnoff Anonymkode: d98ef...fc1 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har en sånn elsker jeg og! En ting er å be om bekreftelse etter sex om det var godt men konstant mas om «er jeg den beste du har hatt», «liker du kuken min» osv døgnet rundt på sms. Vi har sinnsykt bra sex men begynner å bli kraftig lei av mas og fisking om komplimenter menn son er så usikre at de ber om bekreftelse HELE tiden er turnoff Anonymkode: d98ef...fc1 Høres ut som enkelte er kåte på seg selv når de holder på sånn.. de blir kåte av at du liker dem. Anonymkode: c0d7e...ef3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har en sånn elsker jeg og! En ting er å be om bekreftelse etter sex om det var godt men konstant mas om «er jeg den beste du har hatt», «liker du kuken min» osv døgnet rundt på sms. Vi har sinnsykt bra sex men begynner å bli kraftig lei av mas og fisking om komplimenter menn son er så usikre at de ber om bekreftelse HELE tiden er turnoff Anonymkode: d98ef...fc1 Jeg fatter ikke at noen orker å være sammen med sånn needy stakkar - grenser til selvforakt Anonymkode: 08e97...bee 7
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har en sånn elsker jeg og! En ting er å be om bekreftelse etter sex om det var godt men konstant mas om «er jeg den beste du har hatt», «liker du kuken min» osv døgnet rundt på sms. Vi har sinnsykt bra sex men begynner å bli kraftig lei av mas og fisking om komplimenter menn son er så usikre at de ber om bekreftelse HELE tiden er turnoff Anonymkode: d98ef...fc1 Ikke bare det, men når du ikke gir dem oppmerksomhet får de jo det fra noen andre. Hvordan kan de fungere i forhold egentlig? Anonymkode: 00771...e37 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 De fleste utro menn er slik Anonymkode: 2c4e2...08c 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #7 Skrevet 14. november 2021 Er vel frykten for å bli såret og forlatt som gjelder for begge kjønn. Ingen vil bli såret. Kommunikasjon er veldig viktig i sånne forhold at man klarer å uttrykke følelsene sine for partneren så partneren ikke har noen tvil og dermed ikke trenger de konstante bekreftelsene, men det krever også at man har vist at partneren kan stole på det du sier hvis ikke blir det bare ord og ingen reell betryggelse Anonymkode: 457a4...8be 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #8 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De fleste utro menn er slik Anonymkode: 2c4e2...08c Det tror jeg også. Anonymkode: 00771...e37 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #9 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er vel frykten for å bli såret og forlatt som gjelder for begge kjønn. Ingen vil bli såret. Kommunikasjon er veldig viktig i sånne forhold at man klarer å uttrykke følelsene sine for partneren så partneren ikke har noen tvil og dermed ikke trenger de konstante bekreftelsene, men det krever også at man har vist at partneren kan stole på det du sier hvis ikke blir det bare ord og ingen reell betryggelse Anonymkode: 457a4...8be Tror ikke du skjønner hva det snakkes om her, dette kan ikke løses med kommunikasjon. Anonymkode: 00771...e37 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #10 Skrevet 14. november 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Er det en sykdom eller hva? Bunner det i manglende oppmerksomhet fra mor som spedbarn? Jeg synes bare det blir flere og flere av dem. Anonymkode: 00771...e37 Kanskje det begynner å smitte over på menn at de har observert kvinner i all tid oppføre seg på samme vis ? Anonymkode: 98e8c...ee1 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #11 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje det begynner å smitte over på menn at de har observert kvinner i all tid oppføre seg på samme vis ? Anonymkode: 98e8c...ee1 Kjenner ingen kvinner som er slik. Anonymkode: 00771...e37 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #12 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjenner ingen kvinner som er slik. Anonymkode: 00771...e37 Som ikke har et stort behov for anerkjennelse og oppmerksomhet? Hvordan er din omgangskrets? Det er jo et primærbehov for kvinner. Anonymkode: 968e4...21a 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #13 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som ikke har et stort behov for anerkjennelse og oppmerksomhet? Hvordan er din omgangskrets? Det er jo et primærbehov for kvinner. Anonymkode: 968e4...21a Nei, ikke som dette. Dette er en patologisk form for psykisk sykdom som man kan se hos psykopater og narsissister. Vi snakker i sykelig form! Anonymkode: 00771...e37 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #14 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, ikke som dette. Dette er en patologisk form for psykisk sykdom som man kan se hos psykopater og narsissister. Vi snakker i sykelig form! Anonymkode: 00771...e37 Ah, det forklarer mer. Da snakket vi om to ulike ting. Der er jeg enig med deg. Anonymkode: 968e4...21a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #15 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Er det en sykdom eller hva? Bunner det i manglende oppmerksomhet fra mor som spedbarn? Jeg synes bare det blir flere og flere av dem. Anonymkode: 00771...e37 Hahahah det var jo rette ræven som feis, det er vell et velkjent fenomen at kvinner er oppmerksomhetssyke, har lav selvtilitt og har behov for konstant 24/7 bekreftelse. Kvinner leder 35- 0 på denne fronten Artig at du ikke kan takle en slik mann når det i all hovedsak er kvinner som er slik Kan nevne flere eksempler på mitt eget liv og kjærester jeg har hatt Dame 1 Blir drittsur fordi jeg ikke ser henne på henne når hun går fra stuen og bort til meg i sofaen når hun har kjøpt seg en ny topp. Lager et helvetes leven fordi jeg så på fotballkamp og ikke henne de 3 sekundene hun brukte på å gå fra stuen til sofaen Dame 2 Begynte å grine fordi jeg kalte henne "ganske deilig". Lagde en haug med drama og ringte til å med venninen for p snakke om det forferdelige som hadde hendt. "Ganske" betydde i hennes hode bare bittelitt deilige og ikke SUPERMEGA VERDENS DEILIGSTE BABE I HELE VERDEN dame 3 Klagde til venninen sin på messenger fordi jeg ikke hadde gitt henne et kompliment på 2 timer🤣🤣 Kan skrive 30 til men jeg skriver på mobilen og det er slitsomt. At kvinner er oppmerksomhetssyke og har ekstremt behov for bekreftelse kommer fra kvinner og ikke menn. At du har funnet en stråmann hjelper ikke argumentet ditt Stakkars menn som må forholde seg til det, er enormt slitsomt Anonymkode: 8a96f...9fb 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #16 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Som ikke har et stort behov for anerkjennelse og oppmerksomhet? Hvordan er din omgangskrets? Det er jo et primærbehov for kvinner. Anonymkode: 968e4...21a Helt enig, ta dreit virkelig på draget her. Dette er jo et tema kvinner sliter mest med😂 2 prosent logikk og hjernekraft fra kvinner 98 prosent følelser , spekulasjoner og irrasjonalitet Anonymkode: 8a96f...9fb 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #17 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hahahah det var jo rette ræven som feis, det er vell et velkjent fenomen at kvinner er oppmerksomhetssyke, har lav selvtilitt og har behov for konstant 24/7 bekreftelse. Kvinner leder 35- 0 på denne fronten Artig at du ikke kan takle en slik mann når det i all hovedsak er kvinner som er slik Kan nevne flere eksempler på mitt eget liv og kjærester jeg har hatt Dame 1 Blir drittsur fordi jeg ikke ser henne på henne når hun går fra stuen og bort til meg i sofaen når hun har kjøpt seg en ny topp. Lager et helvetes leven fordi jeg så på fotballkamp og ikke henne de 3 sekundene hun brukte på å gå fra stuen til sofaen Dame 2 Begynte å grine fordi jeg kalte henne "ganske deilig". Lagde en haug med drama og ringte til å med venninen for p snakke om det forferdelige som hadde hendt. "Ganske" betydde i hennes hode bare bittelitt deilige og ikke SUPERMEGA VERDENS DEILIGSTE BABE I HELE VERDEN dame 3 Klagde til venninen sin på messenger fordi jeg ikke hadde gitt henne et kompliment på 2 timer🤣🤣 Kan skrive 30 til men jeg skriver på mobilen og det er slitsomt. At kvinner er oppmerksomhetssyke og har ekstremt behov for bekreftelse kommer fra kvinner og ikke menn. At du har funnet en stråmann hjelper ikke argumentet ditt Stakkars menn som må forholde seg til det, er enormt slitsomt Anonymkode: 8a96f...9fb Dette forteller meg vel at du er en idiot som knuller mindre smarte damer. Som man reder ligger man. Anonymkode: 00771...e37 8
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #18 Skrevet 14. november 2021 Dette er et problem mange damer har også ja. Så ikke bare bekreftelse fra mannen, det er bare slik den første perioden så teller det ikke lenger. Da må de ha den fra hele facbook "vennekretsen" , jobb, og andre mannlige "venner" . Mobilen virker blant enkelte kvinner som en mutert del av kroppen. Selv under sex ligger den og vibrerer på gulvet og de har nok ofte mer lyst å se hvem som sender meldinger en å fullføre økten Beeeeeeeeeeeeeekreftelse! Kanskje en "likes" Anonymkode: be283...84e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #19 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dette forteller meg vel at du er en idiot som knuller mindre smarte damer. Som man reder ligger man. Anonymkode: 00771...e37 For en dårlig unnskyldnibg, altså vi trenger ikke diskutere dette engang. Det er almenn kjent at kvinner har langt lavere selvtilitt og langt høyere behov for oppmerksomhet og bekreftelse enn menn. Hva blir neste vi skal diskutere? At menn er sterkere enn kvinner?🤣 Skjerp dere damer, dette er almenn kjent i alle samfunn over hele verden, bare på lille kg det ikke stemmer😂 Anonymkode: 8a96f...9fb
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #20 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hahahah det var jo rette ræven som feis, det er vell et velkjent fenomen at kvinner er oppmerksomhetssyke, har lav selvtilitt og har behov for konstant 24/7 bekreftelse. Kvinner leder 35- 0 på denne fronten Artig at du ikke kan takle en slik mann når det i all hovedsak er kvinner som er slik Kan nevne flere eksempler på mitt eget liv og kjærester jeg har hatt Dame 1 Blir drittsur fordi jeg ikke ser henne på henne når hun går fra stuen og bort til meg i sofaen når hun har kjøpt seg en ny topp. Lager et helvetes leven fordi jeg så på fotballkamp og ikke henne de 3 sekundene hun brukte på å gå fra stuen til sofaen Dame 2 Begynte å grine fordi jeg kalte henne "ganske deilig". Lagde en haug med drama og ringte til å med venninen for p snakke om det forferdelige som hadde hendt. "Ganske" betydde i hennes hode bare bittelitt deilige og ikke SUPERMEGA VERDENS DEILIGSTE BABE I HELE VERDEN dame 3 Klagde til venninen sin på messenger fordi jeg ikke hadde gitt henne et kompliment på 2 timer🤣🤣 Kan skrive 30 til men jeg skriver på mobilen og det er slitsomt. At kvinner er oppmerksomhetssyke og har ekstremt behov for bekreftelse kommer fra kvinner og ikke menn. At du har funnet en stråmann hjelper ikke argumentet ditt Stakkars menn som må forholde seg til det, er enormt slitsomt Anonymkode: 8a96f...9fb Jøss, hvor finner du disse damene? De ligger ikke under avdelingen for normalt hvertfall... Anonymkode: 623d1...698 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå