AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Hei, jeg og min samboer hadde nettopp en diskusjon hvor han blant annet dro opp ett tema jeg synes var helt urelevant for det vi egentlig diskuterte. Han sa at det er jo ikke rart at du har så få venner. Jeg sa da at jeg hadde nok med de jeg har (3 gode venninner jeg kan ringe når som helst) + vanlige venner/bedre bekjente om man kan kalle det det. Og familien så klart. + han, enn så lenge....... Er det vanlig? Ser liksom ikke på det som en konkurranse om å gjøre å ha flest venner. Synes det var unødvendig sagt og det fikk meg til å tenke litt. Ser mange på insta f.eks med 15-20 GODE venner (ser det ut som da) jeg er ikke en av dem gitt. Noen i samme situasjon? Og har noen tips til å få flere venner i voksen alder? Skulle vel gjerne hatt flere, men mange som har flyttet, vi er blitt eldre osv. Anonymkode: ee4f1...92a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Helt vanlig å bare ha tre gode venner. Jeg har en og det er heller ikke uvanlig tror jeg Anonymkode: c3d5c...1f2 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 Jeg foretrekker kvalitet over kvantitet, bedre å ha få nære venner.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 Det er ingen lov som sier at man må ha venner. Det får man lov til å velge selv. Selv har jeg ingen personer i livet mitt som kun er venner. Jeg har bekjente via jobb, og så har jeg kjæreste og søster som begge også fyller vennefunksjon for meg. Anonymkode: 0c368...50e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 Jeg har ingen. Har ikke sambo heller. Ikke hatt venner på 8 år. Hva klager du for Anonymkode: 4a26f...a80 1
Kml- Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ingen. Har ikke sambo heller. Ikke hatt venner på 8 år. Hva klager du for Anonymkode: 4a26f...a80 Klager ikke. Var vel kun for å sjekke litt, synes bare at kommentaren fra sambo var så urelevant og latterlig. En måte å trekke meg ned på... 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #7 Skrevet 14. november 2021 Folk har jo så ulike preferanser når det kommer til dette! Noen har mange venner og er fornøyd med det, andre har få venner og er fornøyd med det. Det ene er ikke bedre enn det andre. Tåpelig kommentar fra samboeren din. Anonymkode: fbd21...82f
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #8 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei, jeg og min samboer hadde nettopp en diskusjon hvor han blant annet dro opp ett tema jeg synes var helt urelevant for det vi egentlig diskuterte. Han sa at det er jo ikke rart at du har så få venner. Jeg sa da at jeg hadde nok med de jeg har (3 gode venninner jeg kan ringe når som helst) + vanlige venner/bedre bekjente om man kan kalle det det. Og familien så klart. + han, enn så lenge....... Er det vanlig? Ser liksom ikke på det som en konkurranse om å gjøre å ha flest venner. Synes det var unødvendig sagt og det fikk meg til å tenke litt. Ser mange på insta f.eks med 15-20 GODE venner (ser det ut som da) jeg er ikke en av dem gitt. Noen i samme situasjon? Og har noen tips til å få flere venner i voksen alder? Skulle vel gjerne hatt flere, men mange som har flyttet, vi er blitt eldre osv. Anonymkode: ee4f1...92a *irrelevant. Anonymkode: 93451...d92
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #9 Skrevet 14. november 2021 Har to, resten er bekjente. Kvalitet over kvantitet. Sure, negative, sutrete, tafatte og giddalause personer har jeg kuttet kontakt med for lengst. For mye tung energi.. Anonymkode: e8255...fec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå