Entern Skrevet 16. november 2021 #21 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er millennial 😅 Så jeg var en liten unge da Cobain døde, men så fort jeg fikk sansen for rock - noe jeg gjorde tidlig - fikk jeg også sansen for Nirvana og etterhvert Cobain selv. Jeg hadde en periode der jeg leste maaasse om ham, leste biografier, så dokumentarer… Bare slukte i meg alt. Jeg er veldig glad i musikk da - særlig rock, men også andre sjangere - så jeg blir litt obsessed når jeg får virkelig sansen for en artist/band 😅 Som da jeg oppdaget Queen også - leste omtrent om alt som hadde med Freddie Mercury å gjøre 🤓 Anonymkode: 973f3...810 Veldig kult 👍 Er litt det samme sjøl, hører til de yngste i gen X (hadde jeg vært 2 år yngre hadde jeg vært gen Y), ble fan av Black Sabbath på ungdomsskolen en gang og har vært det siden 🤘 (og av det meste som har en lignende stemning egentlig) Er også veldig glad i Queen! 😄 Har du hørt de første platene deres? Ganske rar prog rock 😄 Kjenner meg veldig igjen i det du skriver her altså 😊
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #22 Skrevet 16. november 2021 Smurfii skrev (50 minutter siden): Smaken er som baken, men Ole Ivars kan ikke måle seg med Nirvana, Let’s be honest..🙈 Heart-Shaped Box💗 Stemmen til Kurt Cobain🥰 Det kommer vel helt an på hvem du spør. Spør du en dansebandentusiast tror jeg ikke han er enig med deg. To så ulike musikkstiler kan ikke sammenlignes, og det er umulig å si hva som er bra og hva som er dårlig. Anonymkode: 56d03...be1
Tuppeluri Skrevet 16. november 2021 #23 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ole Ivars er et fantastisk band. Nirvana, derimot, var så mediokert at vokalisten begikk selvmord. Anonymkode: 2f86d...0bc Mannen hadde bronkitt, en udiagnisert kronisk mage- og tarm lidelse som var fylt av smerter, samt depresjon og bipolar lidelse. Samt han også hadde ADHD (Siste diagnosen har ingenting med selvmord å gjøre) Men de førstnevnte. Det er ikke rart at mannen begynte å drikke og bruke piller når han var i så mange smerter både fysisk og mentalt. Å når man blir lei nok så tar noen en overdose som i værste fall dreper deg.. desverre. Synd han ikke fikk ordentlig hjelp i tide. Fantastisk stemme, og et fantastisk band som har fulgt alle mine ungdomsår. 1
Perelandra Skrevet 16. november 2021 #24 Skrevet 16. november 2021 Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #25 Skrevet 16. november 2021 Entern skrev (22 minutter siden): Veldig kult 👍 Er litt det samme sjøl, hører til de yngste i gen X (hadde jeg vært 2 år yngre hadde jeg vært gen Y), ble fan av Black Sabbath på ungdomsskolen en gang og har vært det siden 🤘 (og av det meste som har en lignende stemning egentlig) Er også veldig glad i Queen! 😄 Har du hørt de første platene deres? Ganske rar prog rock 😄 Kjenner meg veldig igjen i det du skriver her altså 😊 Ja jeg har hørt litt på dem, synes de er ganske kule! Litt spesielle sanger og ganske forskjellige lyder 😛 Jeg liker best de litt røffere låtene som i Keep yourself alive og Great king rat - det raske tempoet, røffe gitaren, kombinert med den særegne stemmen til Mercury, det bare gjør noe med meg 😍 Jeg lener meg ofte til sangene som Brian May har skrevet, da de fleste av dem har litt hardere gitarspilling som jeg er skikkelig svak for. 😍 Anonymkode: 973f3...810 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #26 Skrevet 16. november 2021 Sitat Var Ole Ivars inspirert av Nirvana? Det må ha vært motsatt i såfall! Ole Ivars hadde sine første hit'er i det Kurt Cobain ble født. Kanskje Cobain og co rota seg borti en bygdafest mens de var her? Karsk (knikt, kaffedoktor) å hæla i taket på Hamar etter Kalvøya? Anonymkode: 2bb83...3b2
Entern Skrevet 16. november 2021 #27 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja jeg har hørt litt på dem, synes de er ganske kule! Litt spesielle sanger og ganske forskjellige lyder 😛 Jeg liker best de litt røffere låtene som i Keep yourself alive og Great king rat - det raske tempoet, røffe gitaren, kombinert med den særegne stemmen til Mercury, det bare gjør noe med meg 😍 Jeg lener meg ofte til sangene som Brian May har skrevet, da de fleste av dem har litt hardere gitarspilling som jeg er skikkelig svak for. 😍 Anonymkode: 973f3...810 Veldig kult 👍 Du har god smak 👍 (Ikke at jeg er noen som helst slags smaksdommer da, men jeg synes i alle fall du har god og kul musikksmak )
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #28 Skrevet 16. november 2021 Entern skrev (1 minutt siden): Veldig kult 👍 Du har god smak 👍 (Ikke at jeg er noen som helst slags smaksdommer da, men jeg synes i alle fall du har god og kul musikksmak ) Takk for det og i like måte! 😀 Anonymkode: 973f3...810 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #29 Skrevet 8. mars 2022 Noen som tror kona var involvert? Anonymkode: b1398...539
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #30 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som tror kona var involvert? Anonymkode: b1398...539 Kona eller korona? Anonymkode: 2bb83...3b2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #31 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kona eller korona? Anonymkode: 2bb83...3b2 Courtney Love drepte ikke Kurt! 🙄 Hun redda derrimot livet hans mange ganger da han holdt på å ta overdose! Anonymkode: 9ae82...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå