AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Da vi var sammen husker jeg hvor fiendtlig han var mot barnemor til sin andre sønn. Var så mye stygt han sa om henne. Overbeviste meg også. Så orket jeg ikke mer, for han ønsket tilslutt å ta fra henne sønnen hennes. Dro henne gjennom en stygg barnefordelingssak. Han sa så mye stygt og anklaget henne for mye. Ringte også barnevernet. I etterkant fant jeg ut at han ga meg skylden for det. Nå er jeg i søkelyset. Påvei inn i en barnefordelingssak med han. Han hater meg og snakker så mye stygt om meg. Sier så mye løgner om meg. Jeg er sjokkert. Samlivet var preget av mye psykisk vold, manipulering og svindel. Tok meg lang tid å komme meg etterpå. Glad jeg forlot han. Vi fikk en sønn sammen. Nå har jeg sett at barnemor til hans førstefødte henger med barnefar og begge barna. Jeg er bekymret og er 100% sikker på at han manipulerer henne. Jeg prøvde å strekke ut hånden til henne tidligere, men ble avvist av henne. Så jeg har trekt meg helt tilbake og har nesten ingenting å gjøre med de mer. Jeg er redd for henne og at barna blir skadelidende. Sønnen min hater faren sin, samvær skjer under tvang. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er redd at han finner på mange løgner om meg og forteller det til barnemor til førstefødte og alle rundt seg.. bekymret for at hun skal ta han tilbake. Han er en snylter og manipulerer alle rundt seg. Anonymkode: db5a3...cf1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Da vi var sammen husker jeg hvor fiendtlig han var mot barnemor til sin andre sønn. Var så mye stygt han sa om henne. Overbeviste meg også. Så orket jeg ikke mer, for han ønsket tilslutt å ta fra henne sønnen hennes. Dro henne gjennom en stygg barnefordelingssak. Han sa så mye stygt og anklaget henne for mye. Ringte også barnevernet. I etterkant fant jeg ut at han ga meg skylden for det. Nå er jeg i søkelyset. Påvei inn i en barnefordelingssak med han. Han hater meg og snakker så mye stygt om meg. Sier så mye løgner om meg. Jeg er sjokkert. Samlivet var preget av mye psykisk vold, manipulering og svindel. Tok meg lang tid å komme meg etterpå. Glad jeg forlot han. Vi fikk en sønn sammen. Nå har jeg sett at barnemor til hans førstefødte henger med barnefar og begge barna. Jeg er bekymret og er 100% sikker på at han manipulerer henne. Jeg prøvde å strekke ut hånden til henne tidligere, men ble avvist av henne. Så jeg har trekt meg helt tilbake og har nesten ingenting å gjøre med de mer. Jeg er redd for henne og at barna blir skadelidende. Sønnen min hater faren sin, samvær skjer under tvang. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er redd at han finner på mange løgner om meg og forteller det til barnemor til førstefødte og alle rundt seg.. bekymret for at hun skal ta han tilbake. Han er en snylter og manipulerer alle rundt seg. Anonymkode: db5a3...cf1 Dere får nå bare holde på, og det kommer dere til å gjøre i 10 år til. Ingen råd kommer til å nå inn til noen av dere, så jeg kommer ikke til å komme med gode råd. Dere får holde på. Du, barnefar barnemor, og hvem eller som kommer inn som et avbrekk. Anonymkode: 4dd10...df9 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dere får nå bare holde på, og det kommer dere til å gjøre i 10 år til. Ingen råd kommer til å nå inn til noen av dere, så jeg kommer ikke til å komme med gode råd. Dere får holde på. Du, barnefar barnemor, og hvem eller som kommer inn som et avbrekk. Anonymkode: 4dd10...df9 Holde på ? Jeg holder meg unna, fordi jeg vet hvor manipulerende far er. Tar imot alle råd jeg kan få 🤷♀️ ts Anonymkode: db5a3...cf1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 Hvor gammel er barnet ditt? Anonymkode: dc44f...16b
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 Hvorfor er du så opptatt av eksen hans? Er ikke det hennes problem? Eller er det at det er vondt for deg? Anonymkode: e3a81...502 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 Det beste rådet jeg kan gi deg er å holde deg unna både eksen og eksdama hans. Ikke bland deg inn i det som er mellom dem. Anonymkode: 64579...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #7 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor er du så opptatt av eksen hans? Er ikke det hennes problem? Eller er det at det er vondt for deg? Anonymkode: e3a81...502 Jo det er hennes problem. Jeg vet ikke, jeg bryr meg bare. Ønsker ikke at noen skal oppleve det jeg opplevde. Sikkert litt vondt også, for når man opplever vold i samlivet så blir man påvirket. ts Anonymkode: db5a3...cf1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #8 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det beste rådet jeg kan gi deg er å holde deg unna både eksen og eksdama hans. Ikke bland deg inn i det som er mellom dem. Anonymkode: 64579...2d0 Jeg holder meg unna ja. Ikke sagt noe til noen av de. Tenker hun får finne ut av det selv. Har prøvd å strakt ut hånda tidligere. ts Anonymkode: db5a3...cf1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #9 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor gammel er barnet ditt? Anonymkode: dc44f...16b Skolealder Anonymkode: db5a3...cf1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #10 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skolealder Anonymkode: db5a3...cf1 Så da er barnet over 7 år? Da skal barnets ønske vektlegges når det kommer til hvem barnet skal bo hos. Er barnet over 12 år så vektlegges barnets ønske enda høyere. Tenker at det beste du kan gjøre er å ikke blande deg i det barnefar og eksen gjør. Bare svar bf på det som er nødvendig ang barnet. Resten lar du ligge. Og kommuniser med han skriftlig! Anonymkode: dc44f...16b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå