Gå til innhold

Julegave til par i 60-årene (som har alt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har foreldre eller besteforeldre i den alderen, hva gir dere dem i julegave? Tips?

Foreldrene mine er slike folk som har alt, og det de ikke har kjøper de seg. De har kommet med ønsker, men de er så kostbare at vi bare må se bort fra dem. I fjor ga vi gavekort på en fin restaurant her i byen (middag sammen med oss), så jeg føler det er litt "oppbrukt". 
Andre opplevelser er skummelt å gi dem siden de stadig er på farten. 

Hva gir man til slike folk? 

(Må nevne at vi ikke har barn, så idèer om innrammet bilde eller t-skjorte med bilde av barn på er uaktuelt)

Anonymkode: d4414...552

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har svigerforeldre på den alderen og jeg skal gi dem gavekort på parmassasje

Skrevet

Mat og drikke fra lokale produsenter.

Anonymkode: 0dc56...f6f

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere som har foreldre eller besteforeldre i den alderen, hva gir dere dem i julegave? Tips?

Foreldrene mine er slike folk som har alt, og det de ikke har kjøper de seg. De har kommet med ønsker, men de er så kostbare at vi bare må se bort fra dem. I fjor ga vi gavekort på en fin restaurant her i byen (middag sammen med oss), så jeg føler det er litt "oppbrukt". 
Andre opplevelser er skummelt å gi dem siden de stadig er på farten. 

Hva gir man til slike folk? 

(Må nevne at vi ikke har barn, så idèer om innrammet bilde eller t-skjorte med bilde av barn på er uaktuelt)

Anonymkode: d4414...552

Hvis de har hage kan dere kjøpe noe pent til den :) 

Anonymkode: 4621e...2d1

Skrevet

Billetter til standup, teater, annet show, vin- og ølsmaking, 5-retters på bra restaurant, alpakkavandring. Generelt opplevelsesgaver.

Anonymkode: 3ce54...448

• Liker 1
Skrevet

Mat, drikke, abonnement på et ukeblad. 

T-skjorte med bilde av barnebarn høres helt grusomt ut. Det må du ikke finne på om dere får barn. 

Anonymkode: 7ba1d...40d

Skrevet

Gavekort på middag et godt sted. Billetter til noe, teater ol.

Evt. blir det gaver som brukes opp, jeg elsker å få Rituals ting. Det er noe jeg bruker hver dag, det er noe som er en dyr «hobby», og setter stor pris på det i gave. Andre ting som deo, parfyme ol.

Klær er noe som ikke er feil, man trenger ting som sokker ol. 

Anonymkode: 070b0...6fb

Skrevet

Garn til kjerringa, og kryssordhefte til gubben?

Anonymkode: 3587d...608

Skrevet

Kan dere evt. Spleise på noe som står på ønskelista? Det gjør vi i år 😊

Anonymkode: a5c3b...9ca

Skrevet

Spleis med noen slik at dere kan kjøpe noe de faktisk ønsker seg? 

Anonymkode: db6b6...cef

Skrevet

Foreldrene mine får i år gavekort til kultursenteret her vi bor. Svigermor får sengetøy. Ellers har vi stort sett vært gjennom det meste av opplevelser, restauranter osv. de siste åra vi og. Hvis de liker å lese, er jo bøker fint også da. 

Anonymkode: fcd10...a5a

Skrevet

Bøker og vin

Anonymkode: ea759...54d

Skrevet

Bøker, hvis de er interesserte i å lese. Spiselige gaver som delikatesser av ulike slag, pluss vin og brennevin (i den grad de drikker alkohol) er veldig greit da det er forbruksvarer som selv de som "har alt" kan få glede og nytte av.  

Skrevet

Min far og stemor får hvert år en kurv fylt med spesielt god mat (spekepølser, pesto, olivenolje, flatbrød ol.) litt fancy snacks og en fin vin. De blir fornøyd hvert år, og gaven blir i hvertfall benyttet.

Anonymkode: 3c24c...83d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...