AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Logikken i meg sier at blodet jeg nettopp oppdaget på dopapiret (brunlig) skyldes at vi hadde sex omtrent hele natta... har aldri opplevd blødning tidligere i svangerskapet. Men allikevel blir jeg jo bekymra. Kan litt røff sex føre til skader? Det var ikke vondt mens vi holdt på, men er sår og øm nå i ettertid. Bør jeg bare roe meg ned å tenke at dette selvsagt har en naturlig forklaring, eller bør jeg kontakte jordmor i morgen? Hilsen hysterisk førstegangsfødende... Anonymkode: 6845c...1d8
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Man har litt skjørere slimhinner i graviditeten, så kan lett oppstå små rifter som blør litt ja. Så lenge det bare er litt på papiret ville jeg ikke vært bekymret. Anonymkode: 3530c...1df
Gjest 123 eller noe Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 Har blitt blodig her etter hver eneste gang det har gått litt røft for seg...med andre ord blodig etter hver gang 😅 Og det var jo brunt, så ikke bekymre deg for det siden det ikke er friskt blod, det kan oppstå rifter, men ikke babyskader 🙂 Spurte jordmor med nøyaktig samme beskrivelse som du, hun sa dette hørtes fredelig ut og ikke noe å tenke på 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå