AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Hvor lang tid tok det før du fikk følelser/ble forelsket i daten? Anonymkode: 0fff6...6be
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Mange dater jeg ikke fikk følelser for selv etter ti flotte dates. Med han som endte opp som kjæresten min fikk jeg følelser etter første date Anonymkode: 42c57...07c 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 Rimelig raskt, bare etter noen dater faktisk. Helt på trynet egentlig. En jeg bare sjekket ut gikk over 7 dater men følte ikke noe "kjemi". Ble avsluttet. Når jeg dater nå skal jeg med all min kraft opptre rasjonelt angående forelskelse. Holde igjen og vente til jeg ser at det er gjensidige ekte følelser. Noe dyp forelskelse trenger det heller ikke være i starten, bare en kjemi man kan bygge videre på. Anonymkode: 82076...3cc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 Første date med begge som ble forhold. Anonymkode: 62f0e...562
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå