AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Neste år har jeg lyst å ta mannen min på langweekend til Island. Har lyst å se geysir, islandshest, bade i varme kilder, se Nordlys etc. Noen som har vært på Island og kan peke meg i rettning av hvor, hvilken årstid, og tips til ting å oppleve? Anonymkode: 8442f...aea
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Mye større sjanse for å se nordlys i Nord-Norge enn på Island, da Island ligger på samme breddegrad som Trondheim-Steinkjer. Har allikevel lyst å dra til øya jeg også da! Anonymkode: 9a0f3...09a 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #3 Skrevet 15. november 2021 Eksen min er fra Island og jeg var der to uker hver vinter i tre år uten å se nordlys Og utenom nordlyset er det ingenting å gjøre der om vinteren. Dra dit på sommeren og se nordlys i Norge. Anonymkode: 1ae2a...ede
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #4 Skrevet 15. november 2021 18 hours ago, AnonymBruker said: Neste år har jeg lyst å ta mannen min på langweekend til Island. Har lyst å se geysir, islandshest, bade i varme kilder, se Nordlys etc. Noen som har vært på Island og kan peke meg i rettning av hvor, hvilken årstid, og tips til ting å oppleve? Anonymkode: 8442f...aea Bo i Reykjavik. Meld dere på en organisert dagstur med buss for å se geysir, Gullfoss etc. For varme kilder er blå lagune standard, men andre alternativer er bl.a. Vök Baths, Myvatn Nature Baths og Gamla Laugin. Kan egentlig varmt anbefale å ta et par ekstra dager, leie bil og kjøre rundt hele øya. Det er en del morsomme steder og fantastisk landskap både i sør, øst og nord. Min erfaring er at årstiden ikke har så mye å si. Sommeren er mer "behagelig", særlig for bilkjøring, mens varme kilder er diggere på vinterstid. Anonymkode: da40b...0f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå