Gå til innhold

Noen som har opplevd å finne tilbake etter mange år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som var i et forhold som ikke fungerte, ikke i mangel av følelser men at omstendighetene ødela?

Men kanskje møttes igjen, hatt andre forhold/fått barn/opplevelser og så for å finne sammen den første personen igjen?

Anonymkode: 50622...397

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da. Var gift i 22 år. Så gikk vi lei og fikk hver vår nye kjæreste. Jeg flyttet ut og barna ble igjen hos mor. Etter to år flyttet vi sammen igjen (for godt❣️)

Anonymkode: 45951...462

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Noen som var i et forhold som ikke fungerte, ikke i mangel av følelser men at omstendighetene ødela?

Men kanskje møttes igjen, hatt andre forhold/fått barn/opplevelser og så for å finne sammen den første personen igjen?

Anonymkode: 50622...397

Egentlig ikke, men sitter her litt lamslått akkurat nå, etter en telefonsamtale med eksmannen min som jeg ble skilt fra for 26 år siden! Han er gift med en annen, og har vært det i mange, mange år, men i dag gråt han i telefonen, sa han ikke hadde det bra, og fortsatt er glad i meg. Altså... :overrasket: 
Vi har to voksne barn og et barnebarn, og har alltid hatt et godt samarbeid, men å komme med dette nå. 

Anonymkode: 6a65b...572

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Egentlig ikke, men sitter her litt lamslått akkurat nå, etter en telefonsamtale med eksmannen min som jeg ble skilt fra for 26 år siden! Han er gift med en annen, og har vært det i mange, mange år, men i dag gråt han i telefonen, sa han ikke hadde det bra, og fortsatt er glad i meg. Altså... :overrasket: 
Vi har to voksne barn og et barnebarn, og har alltid hatt et godt samarbeid, men å komme med dette nå. 

Anonymkode: 6a65b...572

Var’n edru?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...