AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Jeg er passert 40, syns det går litt trådt. Verdt å oppgradere til gull? Anonymkode: 9b30e...7f5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Nei, det er ingen av disse halvgame kjerringene som er verdt det. Anonymkode: 70639...66d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 Største fordelen med gull er at man kan gjemme profilen sin fra alle man ikke selv har liket, som er bra hvis man ikke vil at hvem som helst skal se man er på Tinder. Og at man kan sette kartet på f eks Frankrike, hvor menn er mye kjekkere og mer romantiske så man finner fler interessante menn enn trøtte platoniske nordmenn. Men det er jo bare en fordel om du er innstilt på å reise evn flytte for kjærligheten eller ta i mot noen fra utlandet her. Tinder gull er altfor overpriset, sånn sett vil jeg ikke si prisen er rettferdig men de to fordelene over er viktige for meg særlig det med å skjule seg fra andre på Tinder, da jeg er enke og ikke vil at alle kjente skal se meg der. Man kan også booste profilen sin som genererer flere views og likes, og se alle som har liket deg så man har høyere match rate ved å ha muligheten til å like disse tilbake Anonymkode: de591...c8d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 For oss over 40 er det nok litt tråere uansett. Ta gull en mnd og se. Anonymkode: 41b71...139
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Største fordelen med gull er at man kan gjemme profilen sin fra alle man ikke selv har liket, som er bra hvis man ikke vil at hvem som helst skal se man er på Tinder. Og at man kan sette kartet på f eks Frankrike, hvor menn er mye kjekkere og mer romantiske så man finner fler interessante menn enn trøtte platoniske nordmenn. Men det er jo bare en fordel om du er innstilt på å reise evn flytte for kjærligheten eller ta i mot noen fra utlandet her. Tinder gull er altfor overpriset, sånn sett vil jeg ikke si prisen er rettferdig men de to fordelene over er viktige for meg særlig det med å skjule seg fra andre på Tinder, da jeg er enke og ikke vil at alle kjente skal se meg der. Man kan også booste profilen sin som genererer flere views og likes, og se alle som har liket deg så man har høyere match rate ved å ha muligheten til å like disse tilbake Anonymkode: de591...c8d Takk. Jeg gjorde det og ser jeg har hovedsaklig unge menn som har likt min profil. Ikke helt det jeg ønsket meg nei. Anonymkode: 9b30e...7f5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk. Jeg gjorde det og ser jeg har hovedsaklig unge menn som har likt min profil. Ikke helt det jeg ønsket meg nei. Anonymkode: 9b30e...7f5 Opplever det samme når jeg har alder synlig men med gull kan du også skjule alderen din. Du kan også sette søket ditt innefor aldersgruppe du selv bestemmer, har lagt merke til at jeg allikevel får opp menn utenfor aldersgruppen jeg har satt i innstillingene men ikke like mange som ellers. Kjedelig å bare være noens "milf fantasi" når man er ute etter noe seriøst ja. Jeg skriver alltid tydelig i profilen at jeg er ute etter noe seriøst og hvis de også er det kan de gi en lyd. Da går jeg ut fra at alle som ikke skriver til meg først er bare ute etter noe useriøst, men spør også alle som skriver til meg om hva de er ute etter iløpet av de fem første meldingene. Og unggutter som tror de skal få "milf" ved å flørte som om jeg var 17 år og skrive søta og bærta og masse smiletegn og kyssetegn og inviterer meg hjem til de på første date de bare skriver jeg til med en gang at beklager etter å ha tenkt meg om skjønner jeg at du er altfor ung for meg, burde ikke sveipet på deg, lykke til videre. Anonymkode: de591...c8d 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #7 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Opplever det samme når jeg har alder synlig men med gull kan du også skjule alderen din. Du kan også sette søket ditt innefor aldersgruppe du selv bestemmer, har lagt merke til at jeg allikevel får opp menn utenfor aldersgruppen jeg har satt i innstillingene men ikke like mange som ellers. Kjedelig å bare være noens "milf fantasi" når man er ute etter noe seriøst ja. Jeg skriver alltid tydelig i profilen at jeg er ute etter noe seriøst og hvis de også er det kan de gi en lyd. Da går jeg ut fra at alle som ikke skriver til meg først er bare ute etter noe useriøst, men spør også alle som skriver til meg om hva de er ute etter iløpet av de fem første meldingene. Og unggutter som tror de skal få "milf" ved å flørte som om jeg var 17 år og skrive søta og bærta og masse smiletegn og kyssetegn og inviterer meg hjem til de på første date de bare skriver jeg til med en gang at beklager etter å ha tenkt meg om skjønner jeg at du er altfor ung for meg, burde ikke sveipet på deg, lykke til videre. Anonymkode: de591...c8d Takk. Nå skjulte jeg alderen min, det var et godt tips ☺️ Anonymkode: 9b30e...7f5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #8 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk. Nå skjulte jeg alderen min, det var et godt tips ☺️ Anonymkode: 9b30e...7f5 Lykke til der inne håper du finner kjærligheten, selvom man må regne med det er langt mellom de seriøse emnene der inne! Vær tolmodig og avklar tidlig hva de ser etter, og lær deg å kjenne igjen vage svar som "tar det som det kommer", "kos men man vet jo aldri" osv.. Dette er menn som bare vil ha sex men som ikke tør å si det rett ut fordi de ikke vil miste sjansen på å få sex mot å late som de er åpen for noe mer. En mann som er klar for noe seriøst kommuniserer det helt tydelig og rett frem Anonymkode: de591...c8d 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #9 Skrevet 15. november 2021 Man er ikke gammel som 40 åring. Gammel er man når man er 70 + Anonymkode: b0f03...b4a 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #10 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man er ikke gammel som 40 åring. Gammel er man når man er 70 + Anonymkode: b0f03...b4a Om man har fått konesveis, ikke sminker seg og kler seg som en kjerring kan man se gammel ut som 40-åring. Anonymkode: 55c4b...120 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #11 Skrevet 15. november 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Om man har fått konesveis, ikke sminker seg og kler seg som en kjerring kan man se gammel ut som 40-åring. Anonymkode: 55c4b...120 Det du sa ! Det er utrolig mye flotte damer over 40, og 50 også for den saks skyld. Felles for dem alle er at de tar vare på seg selv og ser ut som kvinner - og ikke kortklipte russiske sleggekastere. Anonymkode: 70055...987 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #12 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det du sa ! Det er utrolig mye flotte damer over 40, og 50 også for den saks skyld. Felles for dem alle er at de tar vare på seg selv og ser ut som kvinner - og ikke kortklipte russiske sleggekastere. Anonymkode: 70055...987 Det er faktisk noen menn sim tenner på kvinner med kort hår også. Og den stilen du nevnte. Anonymkode: 52792...d50
Engel Skrevet 16. november 2021 #13 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (På 14.11.2021 den 17.38): Takk. Nå skjulte jeg alderen min, det var et godt tips ☺️ Anonymkode: 9b30e...7f5 🤔 Gi tilbakemelding på resultatet av det da. Er i 40-årene selv, og sveiper bort menn som skjuler alderen sin siden jeg da regner de for å være ute etter yngre kvinner (liker generelt ikke folk som har behov for å skjule ting). Jeg ønsker heller ikke menn som er mer enn 3-4 år yngre enn meg siden jeg vil at de skal ha store barn, så jeg har aldri sett poenget med å skjule alderen, selv om jeg vet jeg blir tatt for å være yngre enn jeg er sånn "ute i den virkelige verden". Jeg har hatt gull før. Har da ikke fått opp menn utenfor alderen jeg har satt på listen, men det kommer opp mange som er langt utenfor avstandsgrensen jeg har satt. Har aldri funnet noen aktuelle der som jeg ikke har fått opp når jeg sveiper uansett. Så rett og slett bortkastede penger for min del. 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #14 Skrevet 16. november 2021 Jeg pleier av og til å ha gull og det er mest for å se hvem som har likt meg. Blir litt lat når jeg har gull og gidder da ikke å sveipe så mye. Bare plukker utfra lista siden jeg da vet at de har "likt" meg. Jeg ser ikke hvorfor man skal skjule alder. For min del er det utelukkende negativt når menn har skjult alderen sin. Sveiper alltid bort menn som har gjort det. Stort sett ser jeg at de er mye eldre enn det jeg ønsker meg uansett og jeg antar at de skjuler alderen sin for å nå ut til mye yngre kvinner. Noe som heller ikke er positivt. Anonymkode: 0b9ff...44b 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #15 Skrevet 16. november 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Det er faktisk noen menn sim tenner på kvinner med kort hår også. Og den stilen du nevnte. Anonymkode: 52792...d50 Jada, generalisering. Mange damer er skikkelig rå med kortklipt hår, men de aller fleste er ikke det. Du vet veldig godt hva jeg mener. Anonymkode: 70055...987
Tvist Skrevet 16. november 2021 #16 Skrevet 16. november 2021 Tenker kanskje at tinder i hovedsak er for yngre folk. Ville heller gått for match hvis jeg allikevel skulle betale.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #17 Skrevet 16. november 2021 Jeg sveiper ikke kvinner som har skjult alderen. Hadde bildene vært helt ærlige, så kanskje, men alt for ofte er det filter, diffuse, gamle, mørke, langt unna etc, slik at alle kvinner 40-70 er forbausende like. Sveiper de meg først, så kan jeg jo ta meg bryet med å spørre. M52 Anonymkode: 41b71...139 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå