AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Har hatt veldig mye kontakt med bankrådgiveren vår det siste året. Vi har gjort veldig mange endringer og investeringer og salg som har krevd mange lange samtaler og tett kontakt og en god tone. Vi jobber i samme bransje og nå har det åpnet seg en stilling på hennes avdeling som jeg har søkt på og sjefen hennes virket veldig positiv etter vi snakket sammen på telefon. Burde jeg fortelle henne at jeg har søkt? Jeg tror jeg har gitt et godt inntrykk, og hun vet hvor nøye og ryddig jeg er og at jeg aldri overlater noe til tilfeldighetene, noe som såklart også er positivt i jobbsammenheng. Jeg føler vi har hatt så mye kontakt at det nesten føles litt "overkjørende" å ikke si noe og at jeg nærmest går bak ryggen hennes. Vi må også ha mye kontakt framover på grunn av en tilvalgsprosess på huset. Litt rart å snakke med henne den ene dagen for så å møte henne i gangene fordi jeg skal på intervju.. Eller? Samtidig så kan det jo være hun synes jeg er helt håpløs hver gang vi legger på røret og at hun derfor spolerer jobbmulighetene for meg. Man vet jo aldri. Hva tenker dere? Holde kortene tett til brystet eller sende en mail og informere om at jeg har søkt om jeg får et intervju? Anonymkode: 3f113...daa
Yoshi Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Tror det er greit å vente til du blir hennes kollega før du prøver å krysse grensen mellom profesjonalitet og vennskap. Eventuelt kan du jo også spørre henne om hun trives der hun jobber, siden du har sett det er en ledig stilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå