Gå til innhold

internett telefon

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky
Skrevet

http://2phone.justip.no

virker for godt til å være sant, eller ER det ett bra tilbud??

Jeg har per idag ikke fasttelefon, kun mobil. Men har to stykker som jeg snakker endel med som gjerne heller vil ringe til fast telefon (den ene bor i sverige og den andre bor "i skauen" med dårlig mobil dekning)

Noen som har erfaring med slik telefon??

Lurer dessuten på hvor mye det koster for andre med fast telefon å ringe meg med internett telefon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et bra tilbud ja.

Hjemme hos hos har vi brukt systemet Skype lenge nå. Da ringer vi gratis til alle andre vi kjenner som har Skype.

Har også brukt Skype Out .

Vi har også tenkt på noe sånt som dette tilbudet.

Om man ringer til Ip fra fasttelefon er det vanlig lokaltakst.

Tror nok at den vanlige fasttelefonen forsvinner mer og mer, stadig fler får jo bredbånd og da er ip mye mye billigere!

Spesielt om man har venner og familie i utlandet og ringer dem over nettet!

Skrevet

Vi har IP telefon fra Televoip. Vi er kjempefornøyde....Også så billig som det er! Har spart maaaaaange hundrelapper på det halve året vi har hatt det. :Nikke:

Anbefales på det varmeste!

Skrevet

Vi har også bredbånd og ip-telefon (multibox) fra TelevoIP, og er foreløbig fornøyd. Har ikke hatt det så lenge, men det funker kjempefint! :)

Skrevet

Ja, det funker bra,men det er ikke så enkelt å montere som de skryter av. Dessuten må du ha ei greie som trer inn ved strømbrudd på husalarmen dersom du har alarm. Den kostet et par tusen. Men det tjener man jo inn.

Gjest Embla s
Skrevet
Ja, det funker bra,men det er ikke så enkelt å montere som de skryter av. Dessuten må du ha ei greie som trer inn ved strømbrudd på husalarmen dersom du har alarm. Den kostet et par tusen. Men det tjener man jo inn.

Ikke hvis du har GSM alarm!

Jeg har IP telefon og er strålende fornøyd, syns også det var fint å slippe unna Telenor! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...