Gå til innhold

er det normalt å vre asesksuell? jeg liker ikke sex eller menn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en periode da jeg sto på antipsykotika var jeg sex interissert. Da dagdrømte jeg om ei jente jeg har hat litt kontakt med, er jente selv altså.  

Ellers uten medisiner har jeg null interesse. Bryr meg ikke om menn eller sex, vil ikke ha familie eller barn heller. Venner av meg syntes dette er rart, og sier at de synes synd på meg siden jeg ikke har kjreste og spør alltid om det har skjedd noe nytt, og jeg sier at nei jeg liker ikke sånne ting, og de skjønner bare ikke. Føler meg jo helt rar. ..

Anonymkode: a34be...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være aseksuell er ikke noe feil eller noe du burde føle deg rar over. At andre nordmenn synes det er litt «rart» må du nok regne med. Absolutt ALT som blir gjort utenfor det A4 samfunnet som vi har i dag vil bli sett på som rart av hvertfall én person der ute. 

Bare fortsett å vær deg selv, og ikke bry deg om andre. Folk som kommenterer er ofte selv usikre: mobbere har det ofte verre enn mobbeofrene. 

Anonymkode: 84876...64f

• Liker 3
Skrevet

Jeg hørte et sted, at 1% av verden er aseksuell. Det høres lite ut, men regn på det.. Det er ganske mange mennesker :)

• Liker 1
Skrevet

Kan jo være kombinert med at du tydeligvis har en eller annen diagnose også, da. Ellers finnes det selvfølgelig aseksualitet.

Anonymkode: d081d...c13

Skrevet

Kanskje du er lesbisk men syns det er for mye å ta stilling til siden du også sliter psykisk, så derfor har du ikke helt funnet ut av deg selv enda? Er helt vanlig å ikke være interessert i sex eller andre når man har nok med seg selv psykisk så syns ikke du skal henge deg så mye opp i å analysere det 

Anonymkode: cccd6...3a3

Skrevet

Det er relativt normalt, ja. Har du en større tiltrekning til damer da? Kan det være at du undertrykker slike følelser?

Det er uansett, som sagt, helt normalt å være aseksuell. Går fint an å ha nære relasjoner uten sex. 

Anonymkode: 1cf11...d8d

Skrevet

Støtter deg jeg ts, menn er ikke noe å være interessert i, det er ikke jeg heller 👍

hadde jeg vært kvinne hadde jeg vært lesbisk 

Skrevet

Jeg føler meg ganske a seksuell når jeg ikke er forelska i noen, fingrer ikke, ingenting. Og jeg blir forelsket svert sjeldent, går mange år imellom,  men så fort jeg er forelsket i noen blir det helt villt 🙃 er kåt HELE tiden, da av å tenke på den mannen. 

Anonymkode: 60a01...e46

• Liker 1
Skrevet

Liker du å ligge tett, nærhet og kos?

Skrevet

Normalt og normalt. Om du mener normalt som i at mange er det, så tviler jeg.

Men det er ikke noe galt i å være det, og det er helt ok om du føler det er rett!

Skrevet
exictence skrev (5 minutter siden):

Liker du å ligge tett, nærhet og kos?

Det er vel også relativt? Er vel ingen som liker å ligge tett og kose med noen man ikke har kjemi med, er trygg på eller er tent på? Jeg er ikke TS men må hvertfall være villt forelsket og trygg på mannen om jeg skal være komfortabel med å ligge nær eller kose. Har alltid overrasket meg med jenter som gjør dette med hvem som helst 

Anonymkode: cccd6...3a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...